تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819059899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش بزرگ دانش آموختگان دانشكده خبر برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: همايش بزرگ دانش آموختگان دانشكده خبر برگزار مي شود
رييس دانشكده خبر گفت: همايش بزرگ دانش آموخته گان و دانشجويان اين دانشكده و شعبه هاي آن در سراسر كشور بزودي برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ˈمحمود احمدي افزادي ˈدرنشست هيات موسس كانون دانش آموخته گان و مسوولان دانشكده خبر افزود: همايش ياد شده بستري براي بازخواني تاريخ دانشكده و هم افزايي دانش آموخته گان و دانشجويان اين دانشكده و شعبه هاي آن در كشور است.

رييس دانشكده خبر با استقبال از پيشنهاد كانون دانش آموخته گان براي برپايي همزمان جشن بزرگ فارغ التحصيلي و برپايي نخستين مجمع اين كانون، خواستار انسجام صنفي و حرفه اي دانش آموخته گان رسانه اي شد.

احمدي افزادي همچنين پي ريزي ساختارهاي پويايي بخش براي دانشجويان دانشكده خبر در كنار پشتيباني صنفي و نيز حس تعلق و صميميت دانشجويان به محيط آموزشي را رمز شادابي و اثرگذاري اين مجموعه آموزشي در فضاي رسانه اي كشور عنوان كرد.

ˈمهري رفعتيˈ مدير گروه خبرنگاري دانشكده خبر نيز در اين نشست محوريت كاملا صنفي فعاليت هاي اين كانون را برجسته ترين شاخص كيفي و شرط ارتقاء حرفه اي دانش آموخته گان و دانشجويان عنوان كرد.

وي همچنين بر رعايت اين شاخص مهم در همه فعاليت هاي كانون دانش آموخته گان دانشكده خبر تاكيد كرد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن