تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرماني‌ها جاسوس انگليس را مي‌شناسند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كرماني‌ها جاسوس انگليس را مي‌شناسند
رئيس مجمع نمايندگان استان كرمان در مجلس، با اشاره به دستگيري يك بازرگان دركرمان به جرم جاسوسي براي انگليس گفت:از آنجا كه اين دستگيري به حدود ۷ تا ۸ ماه قبل باز مي‌گردد،رسانه‌اي شدن اين مسئله تاثيري بر ادامه مذاكرات با گروه ۱+۵ ندارد.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،محمدمهدي زاهدي در گفت‌وگو با تسنيم، با بيان اينكه با توجه به حساسيت موضوع، رسانه‌اي شدن اين مسئله كمي با تاخير انجام شد،اظهار كرد: از همان روز اول در جريان اين مسئله بودم و البته با توجه به حرفه و فعاليت متهم دستگير شده،به احتمال زياد بسياري از شهروندان كرماني اين فرد را مي‌شناسند.

رئيس مجمع نمايندگان استان كرمان در مجلس، با تاكيد بر اينكه بازرگانان و تجار بايد مراقب دام‌هاي سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه باشند،تصريح كرد:بدون شك بسياري از سرويس‌هاي جاسوسي كشورهاي بيگانه در كمين تجار،بازرگانان و صادركنندگان هستند.

زاهدي با اشاره به اينكه تجار ايراني بايد بسيار هوشيارانه‌تر عمل كنند،افزود:مطمئنا اين مسئله تاثيري بر ‌ اعزام گروه‌هاي تجاري ايران به ساير كشورها در آينده نمي‌گذارد.

نماينده مردم كرمان و راور در مجلس، دستگيري اين جاسوس MI6 را نشان از تلاش نيروهاي امنيتي ايران دانست و افزود:اميدواريم با اين اتفاق، بازرگانان و تجار ايراني كه با ساير كشورها در رفت و آمد هستند، هوشيارتر رفتار كنند.

وي با بيان اينكه در گذشته نيز اين مسئله وجود داشت و تجاري از ايران در دام سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه گرفتار مي‌شد،تصريح كرد:اين انتظار وجود دارد كه همه هموطنان با شناخت كامل و مراقبت بيشتر براي انجام امور اداري و يا تجاري به كشورهاي مختلف دنيا سفر كنند و مواظب سرويس‌هاي جاسوسي باشند.

زاهدي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر پرونده اين جاسوس در دادگاه تحت بررسي‌هاي نهايي براي صدور حكم قرار دارد،خاطرنشان كرد: با توجه به اعترافات متهم، در آينده‌اي نزديك حكم نهايي از سوي قاضي پرونده صادر مي‌شود.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن