تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خط خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: چند خط خبر
پاداش ويژه در انتظار پرسپوليسي‌ها

اگر مديرعامل اين بار خوش قولي كند، پرسپوليسي‌ها مي‌توانند به دريافت يك پاداش ويژه اميدوار باشند.
بعد از پيروزي 6 گله در كرمان، علي دايي به بازيكنانش وعده داد كه از باشگاه برايشان پاداش مي‌گيرد و ديروز هم رويانيان وعده داد كه به زودي دو پاداش ويژه به خاطر دو برد اخير پرسپوليس به بازيكنان پرداخت خواهد شد: « به خاطر نتايج خوبي كه تيم در اين دو هفته گرفته‌، دو پاداش ويژه در انتظار بازيكنان و مربيان است كه همين هفته اين پاداش‌ها را به آنها مي‌رسانيم. البته يك پاداش خوب هم علاوه بر اين دو پاداش، به بازيكنان داده مي‌شود.»

ماركو هم از پرسپوليس شاكي شد

يكي از بزرگترين معضلات باشگاه پرسپوليس، بازيكنان و مربيان خارجي‌اش هستند كه هميشه بعد از جدايي، با شكايت پولشان را طلب مي‌كنند. ماركو پروويچ هم به همين راه رفته.
او كه بعد از 6 ماه هنوز نتوانسته طلب 70 هزار دلاري‌اش را از باشگاه بگيرد به فيفا شكايت كرده و ابلاغيه اين شكايت همين روزها به دست پرسپوليس خواهد رسيد اما آيا باشگاه پرسپوليس پولي براي پرداخت به اين بازيكن دارد يا مديرعامل باز هم بايد دست به دامان خيّرها شود؟

تحليل عجيب ليدرها از پيروزي پرسپوليس
دايي با ما آشتي كرد و برد!

اينكه مي‌گويند هر پيروزي هزار صاحب دارد، اصلا بيراه نيست. مَثلي كه مي‌شود آن را گره زد به بازي پرسپوليس و مس. تنها چند دقيقه از سوت پايان اين بازي و پيروزي 6 گله پرسپوليس گذشته بود كه يكي از ليدرهاي باشگاه كه هفته پيش با دايي آشتي كرده بود در وبلاگش متني نوشت و اين موفقيت را به نام خودش و هم‌صنفانش سند زد: «نتيجه تاريخي بعد از آشتي با ليدرها!» دامنه روابط دايي با ليدرهاي پرسپوليس در دوره قبلي حضور او در اين باشگاه به تشنج و حتي زد و خورد هم كشيده بود اما او هفته پيش عفو عمومي داد و همه ليدرها‏‌ و حتي ضارب خودش را در آغوش كشيد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن