تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819027455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رستگار: كادر فني تيم هاي جوانان و نوجوانان تغيير مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رستگار: كادر فني تيم هاي جوانان و نوجوانان تغيير مي كند
رئيس فدراسيون جودو گفت: نتايج نوجوانان و جوانان در رقابتهاي قهرماني آسيا غير قابل تصور است و تغييراتي در اين بخش خواهيم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلي رستگار كه در چين به سر مي‌برد در پايان رقابتهاي نوجوانان و جوانان آسيا گفت: اين دوره از مسابقات قهرماني آسيا در سطح فني بالايي برگزار شد. كشورهاي آسيايي به شدت در حال سرمايه گذاري و پيشرفت هستند و ديگر هيچ جودوكاري را نمي توان دست كم گرفت و متاسفانه نمايندگان ايران موفق نشدند روي تاتامي چين نمايش قابل قبولي داشته باشند.

وي افزود: حواشي مختلفي باعث شد تا تيم هاي نوجوانان و جوانان ما نتوانند به مسابقات سال گذشته قهرماني آسيا در چين تايپه اعزام شوند و همين يك دوره غيبت خساراتي به جودوي ايران زد كه جبران آن سال‌ها طول مي كشد.

رستگار افزود: اينكه ما در اين دوره فقط موفق به كسب مدال برنز شديم نمي تواند نتيجه جالبي باشد و ما خود بيش از هر كسي به ضعيف بودن اين نتيجه اعتفاد داريم كه در بازگشت به تهران و در يك جلسه با بررسي نتايج ، براي آينده تصميم گيري خواهيم كرد.

رئيس فدراسيون جودو در مورد سرنوشت كادر فني تيم هاي ملي جوانان و نوجوانان گفت: نزديك به دو سال است كه كادر فني اين تيم ها مشغول فعاليت هستند و به آنها فرصت كافي داده شد كه متاسفانه از نظر كسب مدال مرغوب طلا عملكرد قابل دفاعي نداشتند به همين دليل تصميم گرفتيم تغييرات اساسي در اين بخش داشته باشيم.

وي در پايان گفت: اينكه جودوي جهان و حتي آسيا به سرعت در حال پيشرفت است يك واقعيت غيرقابل انكار است ولي براي ما بهانه اي براي توجيه اين نتايج نخواهد بود و بايد طرحي نو براي ساختن پشتوانه هاي قدرتمند براي تيم ملي داشته باشيم چرا كه اگر مي خواهيم در جهان مدال كسب كنيم و اگر داعيه مدال المپيك داريم با اين نتايج به جايي نخواهيم رسيد.

قابل ذكر است تيم هاي جودو جوانان و نوجوانان ايران با كسب هفت مدال برنز به كار خود در اين رقابتها پايان دادند.

كد خبر: 2194691

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۷:۰۲

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن