تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فرهنگ قرآن، جامعه را از بيماري هاي اخلاقي نجات مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسعه فرهنگ قرآن، جامعه را از بيماري هاي اخلاقي نجات مي دهد
سنندج - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان گفت: امروز ترويج و توسعه فرهنگ قرآن، جامعه را از آلودگي ها و انحرافات مصون نگه مي دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفي ياري ظهر امروز در جمع شماري از فعالان قرآني استان كردستان در سنندج اظهار داشت: امروز نظام، نظامي قرآني و رهبر ما شخصي قرآني و مفسر و قاري و حافظ قرآن كريم است و به بركت اين نظام و اين رهبري جامعه به سمت جامعه اي قرآني پيش مي رود.

وي با اشاره به لزوم ترويج آموزه هاي قرآني در حوزه هاي مختلف در سطح جامعه افزود: همه وظيفه دارند با تلاش بي وقفه و روحيه جهادي دستورات زندگي ساز قرآن را در جامعه تبيين و با آرايش قرآني جامع فضا را براي تمسك عمل به قرآن آماده تر كنند.

مديركل تبليغات اسلامي كردستان ادامه داد: بايد با ترويج فرهنگ قرآن كريم در جامعه و جذب جوانان و نوجوانان به سمت كتاب الهي زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي را فراهم آوريم و براي داشتن جامعه اي سالم برنامه ريزي كنيم.

مبارزه با بدعت ها از مهمترين وظايف هيئت ها است

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان سنندج مبارزه با بدعت ها را از مهمترين وظايف هيئت ها دانست و بيان كرد: اگر هيئت ها آنگونه كه بايد فعاليت هاي موثر خود را به نتيجه برسانند به طور قطع نيروهاي متدين و به ويژه جوانان را به هيئت هاي خود جذب خواهند كرد.

حجت الاسلام علي محسن منتشلو نيز در جمع شماري از مسئولان هيئت هاي مذهبي سنندج با تاكيد بر ضرورت هدايت هيئت هاي به سوي معنويت، گفت: تعامل مطلوب هيئت ها با يكديگر نقش مهمي در اين هدايت ها در راستاي تحقق اين مهم دارد كه پرهيز از رقابت هاي ناسالم زمينه ساز اين اقدام خواهد بود.

وي با تاكيد بر اين كه هيئت ها از تكروي ها و خود محوري ها در درون خود جلوگيري كنند، افزود: مبارزه با بدعت ها، تحريف ها و تند روي ها از مهم ترين وظايف هيئت ها است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي سنندج يكي از وظايف مهم هيئت ها را حفظ شان و منزلت ائمه اطهار(ع) عنوان كرد و اظهار داشت: هيئت ها مروج سبك زندگي ديني و راهنماي بسيار مطلوب در جامعه باشند.

كد خبر: 2193663

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۵:۴۷

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن