تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819006492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم‌افزار فاضلين نراقي در فضاي مجازي عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نرم‌افزار فاضلين نراقي در فضاي مجازي عرضه شد
نرم‌افزار كتابخانه فاضلين نراقي در راستاي احياي آثار دانشمندان شيعي به همت مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي توليد و در فضاي مجازي عرضه شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نرم‌افزار كتابخانه‌اي مجموعه آثار فاضلين نراقي (ره) با هدف احياي نام و آثار مرحومين نراقي و تسهيل در امر پژوهش و تحقيق محققان توليد و در فضاي مجازي در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

توليد اين كتابخانه گامي نوين در احياي آثار انديشمندان شيعه به‌ ويژه ملا محمد مهدي و ملا احمد نراقي (ره) است.

اين نرم‌افزار حاوي 37 جلد كتاب در قالب 12 عنوان مجموعه از آثار فاضلين نراقي است كه با قرار گرفتن در فضاي مجازي به سهولت در دست علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

جامع‌السعادت، شرح‌الهيات من كتاب الشفاء، معتمد الشيعة في احكام الشريعة، جامع الاصول، شهاب ثاقب در باب امامت، ترجمة جامع‌السعادات با عنوان علم اخلاق اسلامي اثر سيد جلال‌الدين مجتبوي از جمله كتب موجود در اين نرم‌افزار فاخر است.

اين نرم‌افزار كتبي مانند مستند الشيعة في احكام شريعة، معراج السعادة، الرسائل و المسائل، خزائن و عوائد الايام و شرح حديث راس الجالوت اثر ملا عبدالصاحب محمد بن احمد نراقي را در اختيار علاقه‌مندان مي‌گذارد.

نمايش متن كامل كتب با امكان برقراري ارتباط دو سويه ميان متن و فهرست، قابليت تطبيق فهرست با متن انتخابي، جست‌وجوي لفظي در متن و فهرست كتب، امكان جست‌وجوي تركيب با استفاده از عملكردهاي منطقي، تغيير دامنه جست‌وجو به تناسب كتب مورد نياز و ... از جمله قابليت‌هاي اين نرم‌افزار به شمار مي‌رود.

قابليت فهرست‌سازي به كمك علايم جانشيني، ارائه حاصل جست‌وجو به صورت اجمالي و تفصيلي، امكان گزينش و يادداشت برداري از قسمت‌هاي گوناگون برنامه، ذخيره‌سازي و ويرايش متن در بخش يادداشت، حاشيه‌نويسي، علامت‌گذاري، رنگي كردن و نمايه‌گذاري بر متن از امكانات ديگر نرم‌افزار كتابخانه‌اي فاضلين نراقي است.

علاقه‌مندان مي‌توانند به نشاني www.noorshop.ir مراجعه و اين نرم‌افزار را به سهولت دريافت كنند../س

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن