تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگاه آموزشي ITU با موضوع نسل 4 تلفن­ همراه آغاز بكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: كارگاه آموزشي ITU با موضوع نسل 4 تلفن­ همراه آغاز بكار كرد
سرويس‌هاي نسل چهارم تلفن همراه، اقتصاد را عميقاً تحت تأثير خود قرار داده است. گر چه اين سرويس ها با تأخير وارد ايران مي شود، ولي اميدواريم با راه اندازي سرويس هاي پايدار و بدون قطعي و استفاده از تجربيات كشورهاي ديگر و در ادامه با بومي سازي اين سرويس ها بتوانيم از مزاياي آن به نحو مطلوب استفاده كنيم. كارگاه آموزشي ITU با موضوع نسل 4 تلفن­ همراه آغاز بكار كرد
كارگاه منطقه­اي آموزش نسل چهارم تلفن همراه، صبح امروز به ميزباني همراه اول آغاز بكار كرد.

به گزارش ايلنا، صبح امروز دوشنبه 18 آذرماه، مراسم افتتاحيه كارگاه آموزشي اتحاديه بين المللي مخابرات (ITU) با موضوع نسل چهارم تلفن همراه، به ميزباني اپراتور اول تلفن همراه كشور در هتل پارسيان اوين تهران برگزار شد.

در اين مراسم حسني فرد رئيس دانشكده مخابرات و مسؤول نود ITU در ايران، با بيان اينكه در سال 2007 ميلادي مجوز مركز آموزش منطقه‌اي ITU در ايران صادر شده است، اظهار داشت: 7 سال است كه با همكاري و هماهنگي ITU دوره هاي آموزشي برگزار مي كنيم كه در اين سال ها 7 دوره حضوري و 5 دوره مجازي برگزار شده است.

شرافت مشاور و نماينده وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز طي سخناني ضمن تشكر از برگزاري اين كارگاه آموزشي توسط همراه­اول و بخش منطقه­اي ITU گفت: شخص وزير از بنده خواستند كه از سوي ايشان در اين مراسم حضور يابم.

وي افزود: سرويس هاي نسل چهارم تلفن همراه، اقتصاد را عميقاً تحت تأثير خود قرار داده است. گر چه اين سرويس ها با تأخير وارد ايران مي شود، ولي اميدواريم با راه اندازي سرويس هاي پايدار و بدون قطعي و استفاده از تجربيات كشورهاي ديگر و در ادامه با بومي سازي اين سرويس ها بتوانيم از مزاياي آن به نحو مطلوب استفاده كنيم.

سمير شارما نماينده اتحاديه بين المللي مخابرات نيز سخنران بعدي افتتاحيه بود. شارما ضمن قدرداني از اپراتور اول براي ميزباني اين كارگاه بين المللي اظهار داشت: اين كارگاه آموزشي بصورت منطقه اي با حضور نمايندگاني از كشورهاي ايران، پاكستان، هند، كره جنوبي، تونس، آذربايجان، اندونزي و بوتان برگزار مي شود و اميدواريم دستاوردهاي خوبي براي منطقه داشته باشد.

دكتر نيكوفر قائم مقام مديرعامل همراه اول نيز در مراسم افتتاحيه طي سخناني با اشاره به عقب افتادگي كشور در استفاده از باند وسيع اظهار داشت: بيش از 19 سال است كه نسل 2 تلفن همراه در كشور راه اندازي شده است؛ در آن موقع ايران سي و پنجمين كشور جهان و دومين كشور منطقه بود كه از اين تكنولوژي استفاده مي كرد.

نيكوفر افزود: همزمان با راه اندازي نسل سوم تلفن همراه توسط رايتل، ايران يكصد و هشتاد و ششمين كشور در جهان و چهاردهمين كشور منطقه بود و هم اكنون در پايان سال 2013 ميلادي اگر نسل چهارم در كشور ارائه شود، ايران نود و پنجمين كشور جهان و نهمين كشور منطقه خواهد بود كه از اين فناوري بهره مي برد.

وي با اشاره به اينكه شبكه نسل دوم تلفن همراه همچنان سرمايه ارزشمندي براي آينده محسوب مي شود گفت:‌ تعداد مشتركين نسل 2 در كشورهاي در حال توسعه رو به كاهش است.

در ادامه مراسم كارگاه هاي آموزشي با موضوع نسل چهارم تلفن همراه آغاز شد كه طي سه روز تا روز چهارشنبه 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن