تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813391978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري:حضور در پاي صندوق‌هاي رأي دفاع از ولايت استخبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري گفت: حضور در پاي صندوق‌هاي رأي از نشانه‌هاي در صحنه بودن و دفاع از انقلاب و ولايت به شمار مي‎رود.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي‌فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري:حضور در پاي صندوق‌هاي رأي دفاع از ولايت استخبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري گفت: حضور در پاي صندوق‌هاي رأي از نشانه‌هاي در صحنه بودن و دفاع از انقلاب و ولايت به شمار مي‎رود.
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري گفت: حضور در پاي صندوق‌هاي رأي از نشانه‌هاي در صحنه بودن و دفاع از انقلاب و ولايت به شمار مي‎رود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، حجت‌الاسلام كريم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع كاركنان وظيفه ستاد سپاه اين استان، اظهار داشـت: كشتي انقلاب اسلامي يك ناخدا دارد و آن ولي فقيه است.

وي با بيان اينكه تمام تلاش دشمنان، خدشه دار كردن و تضعيف جايگاه منيع و رفيع رهبري و ولايت فقيه است، گفت: سپاه و بسيج همواره بر اساس ولايت‌محوري با رويكرد تشويق و ترغيب بر مشاركت فعال و حضور حداكثري مردم در صحنه انتخابات و عرصه‌هاي دفاع از انقلاب اسلامي فعاليت مي‌كند.

سرافراز ادامه داد: تعميق و تقويت بصيرت و بينش سياسي براي انتخاب اصلح و برتر و بيان شاخص‌ها و معيارها رسالت و وظيفه ما در اين انتخابات است.

نماينده ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري افزود: تبيين گفتمان امام و رهبري و افشاي جريان‌هاي معاند، برانداز و ابزار دست دشمنان نظام به صورت تحليلي از ديگر وظايف دلسوزان نظام و انقلاب است.

وي با اشاره به اصول مورد تأكيد اصولگرايان، گفت: اصولگرايي بر سه اصل ماهيت ديني انقلاب اسلامي، اصل رهبري و ولايت مطلقه فقيه و اصل نقش و تاثير مردم در نظام ولايي استوار است

سرافراز با توصيه جوانان به قدرشناسي در برابر نعمات الهي از جمله عمر و حيات و نعمت جواني، گفت: نعمت مهم امامت و ولايت از بزرگ‌ترين نعمات خدادادي به جامعه ماست كه سپاسگذاري از اين نعمات بزرگ الهي با بصيرت امكان‌پذير مي‌شود.

نماينده ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري يادآور شد: آرامش، امنيت و رشد و بالندگي در مملكت اسلامي به دست توانمند جوانان دانشمند، بصير و ولايت‌مدار تحقق مي‌يابد.

وي با تأكيد بر اينكه حضور در پاي صندوق‌هاي رأي از نشانه‌هاي در صحنه بودن و دفاع از انقلاب و ولايت به شمار مي‎رود، ادامه داد: حضور جوانان در ميدان‌هاي سازندگي و تلاش در عرصه‌هاي علمي افق بسيار درخشاني را براي آينده جامعه رقم مي‌زند.

انتهاي پيام/ي20

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن