تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك قدم نزديكتر به نسخه ويژه Chrome براي سيستم عامل caM


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: يك قدم نزديكتر به نسخه ويژه Chrome براي سيستم عامل caM
شركت گوگل به منظور عرضه نسخه ويژه اي از مرورگر اينترنتي خود با نام Chrome براي سيستم عامل Mac اپل گامهاي جديدتري برداشت و به اين هدف نزديكتر شد.

برنامه نويسان شركت گوگل موفق به توليد موتور ويژه اي شده اند كه صفحات اينترنتي را استخراج كرده و آنها را در اختيار كاربران قرار دهد كه البته اين موتور تنها با يك فريم ورك ساده موسوم به برنامه واسطه آزمايشي فعاليت مي كرد.
اما اين افراد تلاشهاي خود را براي نسخه تكامل يافته اين مرورگر آغاز كرده اند كه اين امكان را براي كاربر ايجاد مي كند تا در آن واحد بتوان چند عمل متفاوت را با آن انجام داد.اين موضوع قابليت بسيار مهمي براي ابزارهاي واقعي شمرده مي شود، بخصوص زماني كه هر يك از صفحات( Tab ) باز شده در Chrome از يكديگر كاملا مجزا هستند و هر يك از اين Tab ها فرآيند متفاوتي را دنبال مي كنند.نتيجه اين اقدامهاي جديد كارشناسان گوگل موجب ساخت نسخه جديدي از مرورگر Chrome براي سيستم عامل Mac OS X شده است.
آوي دريسمن يكي از برنامه نويسان گوگل در يك پست الكترونيكي مربوط به نسخه جديد اين مرورگر اينترنتي نوشت: «هم اكنون ما مي توانيم آن را Chrome بناميم! ».در حالي كه مرورگر Chrome نتواند يك صفحه اينترنتي را به صورت صحيح و كامل به نمايش بگذارد، اين جريان مي تواند به يك سيستم هدايتگر اصولي و اساسي منتهي شود.شركت گوگل اعلام كرده است تا پايان ماه ژوئن نسخه ويژه مرورگر Chrome را براي سيستم هاي عامل Mac و Linux عرضه خواهد كرد.به طور كلي بايد توجه داشت كه انتقال Chrome از يك ابزار مبتني بر Windows به ابزاري براي Mac OS X و Linux كار ساده اي نيست.
«بن گودگر» يكي از برنامه نويسان مرورگر Firefox كه هم اكنون مديريت گروه رابط كاربري Chrome را برعهده دارد، در اين باره توضيح داد: ايجاد تعادل براي حفظ مرورگر Chrome بين چندين سيستم عامل و در عين حال، ارائه خدمات مختلف و متفاوت براي هر ي كاز اين مرورگرها امر بسيار دشواري است.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن