تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احداث شهركهاي صنايع دستي در بازاريابي اين هنر نقش مهمي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احداث شهركهاي صنايع دستي در بازاريابي اين هنر نقش مهمي دارد
كرمان - خبرگزاري مهر: معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي ميراث فرهنگي كرمان با اشاره به احداث شهرك تخصصي صنايع دستي در شهر بابك گفت: احداث شهركهاي صنايع دستي باعث رونق بخشيدن به عرضه و تقاضاي اين بخش خواهد شد.

محمد حساني در گفتگو با خبرنگار مهر در كرمان اظهار داشت: يكي از مهمترين موارد در پيشرفت صنايع دستي به عنوان يكي از مهمترين عرصه هاي اقتصادي استان بازاريابي مناسب و ارائه و معرفي صنايع دستي به بازار مصرف است.

وي تصريح كرد: در اين ميان احداث بازارچه هاي اختصاصي صنايع دستي در شهرستانهاي مختلف از اهميت ويژه اي برخوردار است.

حساني افزود: 61 رشته مختلف صنايع دستي در استان كرمان وجود دارد كه در صورت توجه ويژه به آنها با توجه به كم هزينه بودن و نياز به سرمايه اوليه كم و درمقابل دارا بودن ارزش افزوده بالا مي تواند اقتصاد مناطق مختلف را شكوفا كند.

وي با اشاره به اينكه يكي از مشكلات صنايع دستي بازاريابي است،اشد گفت: بايد در بحث بازاريابي با جديت بيشتري فعاليت شود و در همين زمينه در سال جاري دوره هاي ويژه بازاريابي در استان برگزار شده است .

وي با اشاره به شهرك صنايع دستي شهربابك گفت: اين شهرك در زميني به مساحت بيش از 3هكتار به وسيله بخش خصوصي احداث خواهد شد.

وي افزود: هزينه ساخت اين شهرك طبق برآوردهاي صورت گرفته 10ميليارد تومان خواهد بود و هنرمندان و صنعتگران مي توانند در اين شهرك به توليد و عرضه محصولات خود مبادرت نمايند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن