تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813362787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كليسا نقشي در دنياي جوانان اروپايي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كليسا نقشي در دنياي جوانان اروپايي ندارد
نظرسنجي ها نشان مي دهد جوانان اروپايي كمترين نقشي براي كليسا در زندگي روزمره خود قائل نيستند.


به گزارش سرويس بين الملل برنا، نظرسنجي جديدي كه توسط روزنامه اشتاندارد انجام گرفته حاكي است نقش كليسا در زندگي روزمره جوانان اروپايي كمرنگ تر از هر زمان ديگري است. بر اين اساس 41 درصد از جوانان پاسخ دهنده به اين نظرسنجي تاكيد كرده اند كه هيچ نقشي براي نهاد مذهبي مسيحيان قائل نيستند و اين در حالي است كه اكثر اين جوانان خود را افرادي مذهبي معرفي مي كنند.

اين جوانان علت اين امر را ناتواني كليسا از پاسخ دادن به نيازهاي زندگي در دوران مدرن عنوان مي كنند. در همين حال بيش از نيمي از جوانان اروپايي پاسخهايي را كه از كليسا در مورد معضلات روزانه خود دريافت مي كنند، نپذيرفته و آن را ناكارامد مي دانند. زنان پاسخ دهنده به اين نظرسنجي نيز عقيده اي مشابه جوانان داشته و بر اين باورند كه كليسا از حل مشكلات خانواده هاي اروپايي در دنياي امروز ناتوان است.

اين در حالي است كه تنها 9 درصد از زنان معتقد به كارامد بودن پاسخهاي كليسا در برابر مشكلات امروز خانواده ها هستند. نظرسنجي مذكور همچنين نشان مي دهد مردم اتريش وابستگي كمي نسبت به نهاد مذهبي مسيحيان كاتوليك داشته و نقش واتيكان را در زندگي خود بي تاثير ارزيابي مي كنند. در اين ميان 60 درصد اتريشي ها اين كليسا را بر زندگي جامعه اين كشور بي اثر و تنها 6 درصد در حال تاثيرگذاري دانسته اند.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن