تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت‌بدني استان زنجان: قلب ورزش در آموزش و پرورش مي‌تپد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل تربيت‌بدني استان زنجان: قلب ورزش در آموزش و پرورش مي‌تپد
داخلي. فرهنگي. ورزشي. دانش‌آموزان. تجليل.

مديركل تربيت بدني استان زنجان بابيان‌اينكه فتح قله‌هاي ورزشي، توجه جدي به ورزش مدارس را مي‌طلبد، گفت: قلب ورزش در آموزش و پرورش مي‌تپد.

"ايرج رحماني"، روز دوشنبه در مراسم تجليل از دانش آموزان برتر مسابقات قهرماني كشور، با تبريك ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) توجه جدي به ورزش دانش‌آموزي را بسيار مهم و ضروري دانست و اضافه كرد: دامنه‌ي ورزش قهرماني، در آموزش و پرورش نهفته است.

وي ، بابيان اينكه حضور مقتدر و توانمند در رقابت‌هاي المپيك سال‌هاي آتي نياز به سرمايه‌گذاري ويژه و مضاعف در امر ورزش مدارس دارد افزود: جهت كسب پيروزي و افتخار در ميادين ورزشي جهاني، نياز به برنامه‌ريزي دقيق ، منسجم و درازمدت در عرصه ورزش مدارس است.

رحماني، بابيان اينكه بايد تلاش مضاعفي جهت ارتقاي سطح ورزش دانش‌آموزان انجام شود، اظهارداشت: همراهي و همكاري خانواده‌هاي ورزشكاران نيز در رشد و توسعه ورزش بسيار نقش‌آفرين و تاثيرگذار است و باعث مي‌شود كه ورزشكاران در عرصه‌هاي مختلف، مقتدر و توانمندتر ظاهر شوند.

وي، بابيان اينكه امكانات لازم ورزشي بايد در اختيار آموزش و پرورش قرار گيرد، افزود: برگزاري موفق مسابقات ورزشي دانش‌آموزان در زنجان باعث شد كه سازمان آموزش و پرورش و اداره كل تربيت بدني استان زنجان ازجمله ميزبانان برتر شناخته شود.

معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش استان زنجان نيز گفت:
موضوع ورزش در آموزش وپرورش يك بحث جدي بوده و در نظام اسلامي نيز به اين مقوله توجه خاص ويژه‌اي شده است.

"رضا نظري" بابيان اينكه ورزش موجب شادي، نشاط و پويايي هرچه بيشتر قشر دانش‌آموز مي‌شود، افزود: ساعات ورزش مدارس، نبايد بعنوان زنگ تفريح و امري تفنني و براي گذران اوقات، محسوب شود.

وي، بايادآوري اينكه درخصوص استانداردسازي فضاهاي ورزشي مدارس اين‌استان حركت‌هاي خوبي درطول چند سال اخير انجام شده است گفت: رسيدن به‌سرانه‌ي فضاي ورزشي يك مترمربع در مدارس استان، حمايت و اعتبارات بيشتري را مي‌طلبد.

نظري، به‌ساخت فضاهاي ورزشي روباز درمدارس استان از سال آينده اشاره كرد و با بيان اينكه ظرفيت و پتانسيل ورزشي زنجان بالا است ، افزود: حضور موفق دانش‌آموزان ورزشكار زنجان درمسابقات درون و برون‌مرزي، نشاندهنده توانمندي و استعداد بالاي آنها است.

وي ، استقبال دانش‌آموزان از ورزش مدارس را خوب ارزيابي كرد و گفت: ورزش دانش‌آموزي، پايه‌ي ورزش قهرماني بوده و در پشتوانه‌سازي براي تيم‌هاي ملي در رشته‌هاي مختلف ورزشي، بسيار موثر و نقش‌آفرين است.

در اين مراسم به ‪ ۱۰۰‬نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر زنجان كه در بيستمين دوره مسابقات قهرماني دختران و بيست و ششمين دوره‌ي مسابقات قهرماني پسران تابستان ‪ ۸۷‬صاحب نشان شده بودند، لوح تقدير و جوايزي اهدا شد.ك/‪۲‬ ‪۵۸۷/۵۹۵/۵۹۷‬
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن