تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819130051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حركت روي لبه تيغ هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: حركت روي لبه تيغ هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال
هفته چهاردهم رقابت هاي ليگ برتر از امروز در شرايطي آغاز مي شود كه در بازي هاي اين هفته شاهد برگزاري بازي هاي جذاب و ديدني خواهيم بود .
ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و صبا ي قم را جدال شطرنج گونه قطبي و فيروز كريمي دانست ، دو مربي كه مي توانند ادعا كنند از جمله مربيان فني و فوتبال فهم هستند. آنها به خوبي به شرايط تيم خود واقف هستند و مي دانند كه حتي تساوي هم نمي تواند چاره اي براي بحران شان باشد، پس بيراه نيست اگر ديدار پرسپوليس تهران و صباي قم، ديداري جذاب پيش بيني شود.
ملوان بندرانزلي و استقلال تهران در شرايطي با هم بازي مي كنند و دنبال گرفتن امتيازات كامل خواهند بود كه زمين ناهموار ورزشگاه تختي بندرانزلي اجازه خودنمايي را از تكنيكي ها مي گيرد و اين يعني هر تيمي كه مهره هاي قدرتي اش را بهتر ببيند، مي تواند در پايان 90 دقيقه با خوشحالي زمين را ترك كند.
سايپا كرج اگر بتواند استقلال اهواز را شكست دهد يقينا با آرامش بيشتري به كار خود ادامه خواهد داد. استقلال اهواز هم كه با اكبر ميثاقيان روزهايي نه چندان مطلوب را در حال تجربه كردن است، اگر در اين بازي، متحمل شكست شود ، به جمع تيم هاي پائين نشين اضافه خواهد شد تا مديران حاشيه اي اين تيم به اين نتيجه برسند كه تيمداري در حالي كه حاشيه بر متن غلبه كرده است، نمي تواند سرانجامي خوش داشته باشد.
ديدار تيم هاي پاس همدان و مقاومت شهيد سپاسي شيراز در حالي انجام مي شود كه مربيان اين دو تيم شرايطي كاملا متفاوت را در هفته هاي اخير تجربه مي كنند. وينكو بگوويچ كه بعد از دو شكست سنگين مقابل استقلال تهران و فولاد اهواز روي لبه تيغ قرار گرفته است، بعد از دو هفته دوباره به عنوان ميزبان بازي مي كند تا شاگردان اين پيرمرد كروات فرصتي خوب براي خارج شدن از بحران نتيجه نگرفتن پيدا كنند.
در آن سوي ميدان، غلام پيرواني بعد از پيروزي هايي كه مقابل سايپا در كرج و پرسپوليس در شيراز به دست آورد، حاشيه هاي چند وقت گذشته خود را فراموش كرده است و حالا با آرامش بيشتري به هدايت تيم خود مي پردازد، آرامشي كه با بردن پاس آن هم در همدان به اوج خود خواهد رسيد.
مجيد جلالي كه تيمش را به شرايط قابل قبولي رسانده است، اين هفته بايد در اهواز از صدرنشين ليگ استقبال كند.
علي اصغر مديرروستا كه ناباوارنه تيمش را به عنوان جدي ترين مدعي براي رسيدن به مقام با ارزش قهرماني مطرح كرده است، در اين ديدار حتي با يك تساوي هم مي تواند ابراز رضايت كند، البته شناختي كه از پيكاني ها به دست آمده است، نشان مي دهد كه آنها در هر صورتي براي رسيدن به سه امتياز به ميدان مي آيند.
شاگردان خداداد عزيزي كه بعد از موفقيت هاي متوالي، با دو شكست باز هم دچار شوك شدند، اگر بتوانند ذوب آهن را شكست دهند مي توانند آرامش از دست رفته را تا حدودي به دست آورند، اما اگر سومين شكست متوالي را هم تجربه كنند حتي مي توان آنها را قبل از فصل در رديف كانديداهاي سقوط معرفي كرد.
منصور ابراهيم زاده با وجود قبول شكست برابر استقلال تهران، هنوز هم تيمش را يك مدعي بي چون و چرا مي بيند و براي اينكه اقتدار به دست آورده اش را همچنان حفظ كند، فرصت خوبي دارد تا با شكست تيم بحران زده پيام به اين مهم دست پيدا كند.
حسين چرخابي مربي جديد سپاهان در دو بازي اولش، شش امتياز گرفته است تا خيال سپاهاني ها را بابت جايگزين فيرات راحت كند. سرمربي جديد سپاهان خيلي خوش شانس است كه در سومين بازي اش، ميزبان تيم غرق در بحران داماش گيلان است و فرصت خوبي دارد تا با گرفتن نهمين امتياز، خودش را به عنوان گزينه اي كارآمد براي نشستن روي نيمكت سپاهان مطرح كند.
ناصر حجازي خيلي بدشانس است كه در اولين 90 دقيقه اي كه بايد ابومسلم مشهد را هدايت كند، در ورزشگاه حافظيه شيراز، رو در روي برق شيراز روي نيمكت مربيگري مي نشيند. اين درست كه شاگردان عباسي كه تا هفته دهم تنها تيم بدون شكست بودند، در حال حاضر سه شكست را در كارنامه خود مي بينند، اما باز هم حريفي سرسخت براي حريفان خود به حساب مي روند. صنعت مس كرمان و راه آهن شهرري، داستان متفاوتي در ليگ برتر دارند. كرماني ها در بالاي جدول هستند و هفته هاي بدي را تجربه مي كنند و راه آهني ها در پائين جدول نتيجه هاي خوبي در چند هفته اخير گرفته اند. پس مي توان اين ديدار را ديداري غيرقابل پيش بيني دانست و براي پيش بيني برنده بايد منتظر دقيقه 90 بود.
 چهارشنبه 15 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن