تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819026681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درمانهای عجيب و غريب آدمهای معروف هالیوود!؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:










اگر امروزه با وجود پیشرفتهای علم پزشکی، برخی از مشهورترین هالیوودیها به انجام این طبهای جایگزین روی آورند جای بسی تعجب است!
اگر چند صد سال پیش، مثلا در دوران یانگوم، انسداد روده و حصبه را به روشهای عجیب و غریبی درمان میکردند و اگر در همان سالها بوداییها برای درمان سردرد و کمردردشان از سنگهای مختلف استفاده میکردند و اگر هندیها ماساژ درمانی و یوگا را تنها راه برطرف شدن گرفتگیهای عضلانی و رفع استرس میدانستند؛ اصلا جای تعجب نبود؛ چون آنها غالبا چاره دیگری نداشتند...

اما اگر امروزه با وجود پیشرفتهای چشمگیر علم طب، برخی از مشهورترین هالیوودیها به انجام این طبهای جایگزین روی آورند جای بسی تعجب است!خیلی از این روشهای درمانی حالا دیگر منسوخ شدهاند و هیچ پایه و اساس علمی ندارند.اگر برای شما هم جالب است که برخی از مشهورترین خرافاتیهای هالیوود را بشناسید، با ما همراه شوید.

کریستی تورلینگتون / آیورودا، طب سنتی هند
از نظر خیلی از افراد داشتن تعادل و آرامش در زندگی کاری سخت و نشدنی است که با فعالیتهای زندگی امروز و استرسها و نگرانیهای انسان امروزی جور درنمیآید بنابراین برخی از افراد حتی کسانی مثل، گلدی هان و کریبلر برای پیدا کردن این تعادل در زندگی خود به طبهای جایگزین مانند آیورودا روی آوردهاند.از دیگر طرفداران پر و پا قرص این طب سنتی هندی میتوان کریستی تورلینگتون را نام برد.او اعتقاد دارد که با این روش به آرامشی روحی و روانی میرسد که این آرامش میتواند او را در ادامه فعالیتهای روزمرهاش یاری کند.


اوما تورمن/ سنگدرمانی
اوما تورمن،بازیگر معروف هالیوود و نامزد دریافت اسکار ازجمله کسانی بود که بر اساس یک افسانه قدیمی و غیرعلمی بودایی به سمت طب جایگزین آن هم از نوع سنگ درمانیاش برای درمان چاقی و اضافه وزنش رفت.
تورمن یکی از چند بازیگر هالیوود بود که به خاطر اضافه وزنش به سمت سنگ درمانی کشیده شد. اعتقاد این گروه بر این است که سنگهای خاصی وجود دارند که میتوانند با خارج کردن انرژی ازخود دردهای بیماران را دوا کنند،از اضافه وزن گرفته تا سرطان!
حتی کسانی که از این سنگها استفاده میکردند،معتقد بودند که با استفاده از آنها نیروی شادابی و سرزندگی هم در آنها افزایش مییابد بنابراین دیگر عجیب نبود که تورمن در سال 2004 مدام با یک گردنبند عقیق قرمز جلوی دوربینها ظاهر شود اما اگر این سنگها به راستی این قدر قدرت داشتند پس دیگر نباید کسی افسرده میشد،سردرد میگرفت یا به سرطان یا تالاسمی مبتلا میگشت، اضافه وزن رنجش میداد و...

نیک نولتی/ ازن درمانی
نیک نولتی ازجمله بازیگران مشهور هالیوودی است که برای حفظ و ارتقای سلامتش به درمانی عجیب و غریب به نام اکسیژن درمانی یا ازن درمانی روی آورد.این روش درمانی در سال 1856 توسط یک پزشک هومیوپات کشف و به دنیا معرفی شد.طرفداران این نوع درمان معتقدند که با رفتن به نقاط مرتفع زمین مانند قلهکوهها اکسیژن بیشتری وارد بدنشان میشود و در نتیجه کارکرد مغزشان افزایش و بهبود پیدا میکند اما اکسیژن درمانی یا همان ازن درمانی از جنبههای مختلف مورد بحث متخصصان است.برخی متخصصان اعتقاد دارند که این کار میتواند در کاهش دردهای سرطان موثر باشد و برخی دیگر بر این باورند که نه تنها ازن درمانی هیچ تاثیری در بهبود علایم بیماریها ندارد بلکه وارد شدن اکسیژن زیاد به بدن ممکن است برای بدن زهرآگین هم باشد و افرادی را که به طور پیوسته از این روش درمانی استفاده میکنند به دردسر بیندازد.

سوزان سامرز / هومیوپاتی و طب سوزنی
سوزان سامرز،بازیگر معروف تلویزیونی که نقش کارول لمبرت را در فیلم قدم به قدم بازی کرده بود با انتخاب هومیوپاتی و طب سوزنی برای درمان سرطان پستانش همه را انگشت به دهان گذاشت. کسی نمیدانست که او چرا با توجه به این همه پیشرفت در علم پزشکی به درمانهای یانگومی روی آورده و میخواهد ریشه سرطان را در بدنش با هومیوپاتی و طب سوزنی از بین ببرد !
و این انتخاب او در حالی بود که متخصصان به صراحت اعلام کرده بودند که طب سوزنی و هومیوپاتی در دیگر کشورها و روی دیگر بیماران هیچگونه نتیجه مطلوب و مثبتی نداشته است.با این حال سوزان قاطعانه اعلام کرد که این روش درمانی روی او جواب داده و برایش موثر بوده، هرچند که هیچ یک از پزشکان دلایل علمی و منطقی برای این ادعای او پیدا نکردند.

سارا فرگوسن/ انرژیدرمانی
انرژی درمانی نوعی از درمان است که درمانگر آن اعتقاد دارد با روشی خاص انرژیهای منفی و دردهای بیماران را از طریق امواج از بدن درمانجو خارج میکند!
سارا فرگوسن و دو دخترش از جمله افراد مشهوری بودند که برای پیدا کردن آرامش و شور زندگی و خارج کردن درد و استرس از بدن خود به این شیوه از درمان روی آوردند و تیر نقد منتقدان را به سوی خود روانه ساختند چون این نوع از درمان مدتهاست که از نظر علمی در جهان طرد شده است.

پل مککارتنی / تکنیک الکساندر
تکنیک الکساندر دیگر از آن طبهای جایگزینی است که باید در موردش گفت به حق چیزهای ندیده و نشنیده! این تکنیک در سال 1940 توسط فردریک الکساندر بازیگر اختراع شد که شامل یک سری حرکات، نفس کشیدنهای خاص و تفکرات ویژه است که به گفته الکساندر و طرفدارانش از جمله پل مک کارتنی کمک میکند تا درمانجو از نظر جسمی و روحی به یک آرامش نسبی دست یابد. این روش درمانی برای رسیدن به آرامش جسمی و روحی در حالی توسط مککارتی انتخاب شد که او میدانست تحقیقات زیادی درباره آن در دنیا صورت نگرفته است.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن