تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برهانينژاد: مدعي اصلي قهرماني در ليگ برتر هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مديرعامل باشگاه مس كرمان گفت: در صورت ادامه حمايتها از باشگاه در اين فصل مدعي اصلي قهرماني در ليگ برتر خواهيم بود.




عبدالرضا برهاني نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: از ابتدا هم گفته بوديم كه قدرت واقعي تيم مس را از هفته چهارم خواهيد ديد و با زحمات كادر فني و تلاش بازيكنان به اين مهم دست پيدا كرديم.خوشبختانه حاشيه هم در باشگاه كم شده است و اگر مشكلي به وجود بيايد با همفكري كادر فني آن را برطرف خواهيم كرد.
وي ادامه داد: قطعا مس روزهاي بهتري را در پيش خواهد داشت. هدف گذاري ما اين است كه در جايگاهي بهتر از سومي فصل قبل قرار بگيريم و اگر حمايتها از باشگاه ادامه داشته باشد قطعا تيم ما يكي از مدعيان اصلي قهرماني در اين فصل خواهد بود.
مديرعامل باشگاه مس در مورد اين كه مدير تربيت بدني استان خراسان رضوي گفته اين باشگاه و باشگاههايي مانند فولاد و سپاهان از منابع ملي به طور ناعادلانه در ورزش استفاده ميكنند؛ يادآور شد: من ميتوانم در مورد باشگاه خودم صحبت كنم. مس كرمان در ورزش اين استان نقش غير قابل انكاري دارد. اين باشگاه را با تمام توان توانستهايم سرپا نگه داريم. ضمن اين كه شركت مس فقط تا سال 1385 دولتي بود و از سال 1386 با مصوبه هيات وزيران و در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي شركت مس خصوصي شده است و سهام آن خريد و فروش ميشود.
برهاني نژاد تاكيد كرد: شركت هر ساله براي اداره باشگاه بودجهاي تعيين ميكند كه بر اساس اهداف فرهنگي و ورزشي اين بودجه هزينه ميشود. البته تنها منبع مالي ما بودجه نيست بلكه اسپانسر هم جذب كردهايم و از محل خريد و فروش بازيكن هم توانستهايم درآمد داشته باشيم و خود را سرپا نگه داريم. مديران ديگر هم بهتر است دلايل ناكامي باشگاههاي خود را در نحوه عملكرد مديران باشگاه جستجو كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن