تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي20روز گذشته؛5/5 تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طي20روز گذشته؛5/5 تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس كشف شد
شيراز - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 5/5 تن انواع مواد مخدر در سطح اين استان طي 20 روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، سردار علي مويدي ظهر امروز در نشست هفتگي خود با خبرنگاران ضمن تشريح اقدامات و كشفيات دو هفته گذشته پليس فارس افزود: آخرين كشفيات مواد مخدر پليس استان در 24ساعت گذشته بود كه در پي آن ماموران موفق به انهدام يك باند قاچاق مواد مخدر در مبادي ورودي استان فارس وكشف يك تن مواد مخدر شدند.

وي همچنين بيان كرد: در مجموع طي سال جاري تاكنون 28تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس كشف شده كه اين ميزان كشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصد افزايش را نشان مي دهد.

انهدام باند متجاوزين به عنف: فرمانده انتظامي استان فارس در ادامه بيان كرد: طي مدت اخير شاهد بوديم كه افرادي در شيراز ضمن اغفال دختران آنها را مورد تجاوز به عنف قرار داده و از آنها فيلمهاي ضد اخلاقي تهيه مي كردند كه در اين خصوص اقدامات لازم انجام شد و پليس شيراز يك باند متشكل از پنج مرد 18تا 25 سال را را شناسايي و دستگير كرد.

سردار مويدي افزود: تاكنون در اين باره سه نفر به مراجع قضايي شكايت كرده اند اما براساس بازجويي هاي به عمل آمده از متهمين، پيش بيني تعداد بيشتري از دختران اغفال شده مي شود.

وي با بياين اينكه فيلمبرداري از دختران اغفال شده براي توزيع نبوده بلكه قصد اخاذي از خانواده هاي آنها را داشته اند، افزود: كامپيوترهاي اين گروه پنج نفره و فيلم هاي ضد اخلاقي آنها كشف شده و پرونده اين باند در اختيار مراجع قضايي قرار گرفته است.

شناسايي عوامل اختشاش در انتخابات مجلس در بخش خفر: فرمانده انتظامي استان فارس از شناسايي عوامل اختشاش و نا آرامي در جريان برگزاري مرحله اول انتخابات در بخش خفر شهرستان جهرم فارس خبر داد و افزود: در مرحل اول انتخابات عده اي در بخش خفر مبادرت به تخريب اموال عمومي، بستن راه و خسارت زدن به اموال مردم كرده بودند.

وي تصريح كرد: در اين راستا پرونده اي تشكيل شد و پس از انجام تحقيقات لازم در ابتدا حدود 200نفر شناسايي شده كه پس از انجام تحقيقات اوليه و بازجويي در مراجع قضايي و انتظامي تعدادي از آنها زنداني شدند.

رئيس پليس استان فارس گفت: در حال حاضر 54 نفر در زندان به سر مي برند و دستگاه قضايي نيز در حال رسيدگي به پرونده است ضمن اينكه عوامل اصلي اين اختشاش به اشد مجازات خواهند رسيد.

پرونده هاي روزه خواري: رئيس پليس استان فارس گفت: در شهر شيراز در مورد روزه خواري حدود 253نفر دستگيري شده و 500 فر نيز تذكر و ارشاد شدند.

سردار مويدي افزود: طي اين مدت 300مورد بازديد از اماكن عمومي داشتيم كه در اين بازديد ها تعدادي از اين واحدها پلمب شدند و از بقيه نيز تعهدات لازم كسب شد.

شناسايي عامل رعب و وحشت در شهرستان استهبان: سردار مويدي گفت: طي مدت اخير فردي شرور كه با انجام دو فقره قتل عمد در شهرستان استهبان بين مردم رعب و وحشت ايجاد كرده بود شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: اين فرد داراي هفت فقره سابقه كيفري نظير حمل مواد مخدر در ميزان كلان، اختلال در نظم عمومي و... بوده كه در آخرين اقدام خلافكارانه خود مبادرت به قتل دو نفر از شهروندان استهباني كرده بود.

رئيس پليس فارس گفت: طي عمليات اطلاعاتي و كارآگاهي اين مجرم سابقه دار شرور در اصفهان شناسايي و دستگير و از وي يك قبضه سلاح كلاش نيز كشف شد.

امنيت در بافت قديم شيراز: فرمانده انتظامي استان فارس در خصوص مسائل امنيتي بافت تاريخي و قديمي شيراز گفت: مشكلاتي كه در اين پهنه وجود دارد را نمي توان ناديده گرفت اما تلاش بيشتر پليس براي برقراري امنيت هرچه بيشتر و افزون تر اين منطقه منوط بر داشتن يك راه دسترسي است.

وي خاطرنشان كرد: اين منطقه داراي راه هاي دسترسي مناسبي نيست به همين خاطر مشكلاتي را پيش آورده ضمن اينكه پليس براي ارتقا امنيت اين بافت گشت هاي پياده و موتوري خود را دارد و طرح هاي ويژه و جديدي را آغاز خواهد كرد.

ارتقا امنيت اجتماعي: فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در سطح كلانشهر شيراز نيز بيان كرد: از 13تا 20شهريور ماه طرح برخورد با ارازل و اوباش اجرا كه در پي آن حدود 31 نفر از افراد مصداق اراذل و اوباش دستگير شدند كه 15نفر مربوط به شيراز و 16نفر مربوط به شهرستانهاي كازرون، جهرم، لارستان و.. بوده است.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن