تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز دوباره ليگ برتر پس از وقفه اي 18 روزه ديدارها تازه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: آغاز دوباره ليگ برتر پس از وقفه اي 18 روزه ديدارها تازه مي شود
ليگ برتر فوتبال پس از وقفه اي 18 روزه امروز از سر گرفته مي شود و در طي دو روز رقابت هاي هفته ششم برگزار مي شود. حساس ترين ديدارهاي هفته ششم به بازي پيروزي تهران مقابل مس كرمان، استقلال تهران با صباي قم، برق شيراز با فولاد خوزستان و ذوب آهن برابر ابومسلم خراسان اختصاص دارد و نكته جالب آن كه اين نخستين تجربه ليگ ششم در انجام تمامي بازي ها پس از افطار و در زير نور است.
پيروزي- مس كرمان
داور: مسعود مرادي
وقفه ايجاد شده در ليگ فرصت خوبي بود تا پيروزي پس از توقف در برابر ذوب آهن اصفهان، بار ديگر به تمرين هاي پرفشار روي بياورد و اكنون آمدن علي كريمي هر چند كه با حضور او در بازي مقابل مس همراه نيست اما، روحيه مردان پيروزي را افزايش داده است.
با اين حال در طرف مقابل پرويز مظلومي و مس كرمان قرار دارند. در فصل گذشته مظلومي در تهران همراه با ابومسلم پيروزي را تا يك قدمي شكستي سنگين پيش برد و آنها در شرايطي به تهران مي آيند كه در آخرين ديدار، ديگر تيم بزرگ تهراني يعني استقلال را از پيش رو برداشته اند.
قطبي در تيم مقابل چهره هاي آشنايي چون آشوبي و فاطمي را مي بيند كه به نوعي ستون پنجم هاي تيم مظلومي خواهند بود، با اين حال هواداران پيروزي پس از افطار به آزادي مي روند تا بار ديگر شاهد اوج گرفتن پيروزي در جدول باشند.
برق شيراز- فولاد خوزستان
داور: نويد مظفري
شاگردان محمد عباسي تمامي بزرگان ليگ هشتم را شگفت زده كرده اند، تيمي كه حتي يك بازيكن نامي در فصل نقل و انتقالات به خدمت نگرفت اكنون با 10 امتياز در صدر جدول قرار دارد اما، روزهاي دشواري براي ادامه اين صدرنشيني پيش روي برق شيراز است. بي ترديد ديدار مقابل فولاد خوزستان يكي از همين ديدارها است. هر چند كه فولاد با شكست مقابل ملوان در خانه به كما رفت، اما طبيعي است كه به اين بازي به چشم طمع به صدر جدول نگاه كند، در هر صورت اگر شاگردان عباسي تيم مجيد جلالي را نيز شكست دهند، به دلهره آورترين تيم ليگ هشتم تبديل خواهند شد.
پگاه گيلان- سايپا كرج
داور: محسن تركي
در آخرين ديدار روز پنجشنبه پگاه و سايپا با يك ساعت تأخير در ساعت 21 و 30 دقيقه به مصاف يكديگر مي روند. تيم بيژن ذوالفقارنسب روند متعادلي را در آغاز ليگ داشته و با پنج امتياز در مكان نهم جدول قرار دارد.
با اين حال در سوي ديگر ميدان تيم «پيرليتبارسكي» به لطف كسب نخستين سه امتياز در بازي مقابل راه آهن در رده پانزدهم قرار گرفته است. هر چند كه اخبار نااميد كننده از اوضاع مالي باشگاه پگاه مي تواند شيرهاي اين تيم را در بازي مقابل سايپا ساكت كند؛ اما، از سوي ديگر انگيزه بازيكنان جوان گيلاني براي شكست دادن سايپا پرمهره و حضور مربي كه «سايپا كشي» را به خوبي مي داند، مي تواند نقاط قوت تيم پگاه در اين ديدار باشد. هر چند كه «ليتبارسكي» براي ماندني شدن در فوتبال ايران به سه امتياز اين ديدار نياز مبرمي دارد.
صبا باتري قم- استقلال تهران داور: خداداد افشاريان
بي ترديد تماشايي ترين ديدار هفته ششم مصاف صباي قم و استقلال تهران است، از تمامي حاشيه هاي اين ديدار از جمله نشستن يا ننشستن فيروز كريمي بر روي نيمكت كه بگذريم تقابل مرد ناكام فصل گذشته استقلال با انديشه هاي ژنرال پيروز كه در آخرين لحظات با قهرماني در جام حذفي به داد استقلال ليگ هفتم رسيد، بسيار جذاب و ديدني خواهد بود.
محسن يوسفي و بياتي نيا مهاجماني كه قلعه نويي چندان اعتقادي به آنها نداشت آماده مي شوند كه خود را به سرمربي حريف ثابت كنند و اين دقيقاً همان حسي است كه پيروز قرباني در تيم مقابل دارد. هر چند كه هر دو طرف فضايي محترمانه و بدون حاشيه را براي اين بازي ايجاد كرده اند اما، نبرد مخفيانه اي كه از هم اكنون آغاز شده است، در روز جمعه به نهايت خود خواهد رسيد.
ابومسلم خراسان- ذوب آهن اصفهان داور: تورج حق وردي
در اين فصل دو نماينده مشهد كام هواداران خود را تلخ كرده اند، به خصوص ابومسلم كه هيچ نشاني از تيم قدرتمند يكي، دو فصل اخير ندارد هر چند كه ابومسلم فصل گذشته نيز آغاز خوبي نداشت اما، حداقل تماشاگران را با بازي هاي خوب قانع مي ساخت. بي ترديد در شرايطي كه ابومسلم در ورزشگاه ثامن تيمي نشان نداده است كه حريفان را به هراس اندازد و در مقابل ذوب آهن نيز نشان داده كه به خوبي راه گرفتن امتياز در خانه حريفان را بلد است، مي توان بخت مردان منصور ابراهيم زاده را براي موفقيت بيش از حريف دانست، هر چند كه تيم برگي زر مي تواند شوك تازه اي را به خود، ذوب آهن و ليگ برتر وارد كند.
سپاهان- ملوان انزلي
داور: محمود رفيعي
دو همكار سابق علي دايي در تيم ملي ايران، اين بار در عرصه باشگاهي به مصاف يكديگر مي روند. انگين فيرات با سپاهاني كه با پنج امتياز در رده ششم ايستاده به مصاف احمدزاده و ملوان چهار امتيازي مي رود كه در جايگاه سيزدهم قرار دارد اما، زماني كه با كسب يك امتياز اين جايگاه مي تواند عوض شود طبيعي است كه بايد انگيزه هاي ملوان را براي متوقف ساختن سپاهان بسيار بالا دانست.
در نخستين نگاه نتيجه گيري آسان است: «سپاهان، ملوان را در اصفهان شكست مي دهد»؛ امان، نمايش شاگردان احمدزاده در مقابل پيروزي و سپس شكست دادن فولاد در اهواز نشان مي دهد كه فيرات ممكن است در تقابل با ايده هاي همكار سابق كم آورده و سپاهان در اصفهان به ملوان امتياز دهد، با تأكيد بر اينكه كار ملوان براي رسيدن به پيروزي دشوار است.
راه آهن شهر ري- پيكان قزوين داور: سعيد مظفري زاده
اين بازي هر چه كه هست ديگر مصاف دو تيم تهراني نيست، هر چند كه بازي در تهران انجام مي شود. شايد بحران مالي و اعتصاب پيكاني ها خبر خوبي براي راه آهن باشد اما، مهابادي پس از آنكه تيمش سايپا را از بحران درآورد اعلام كرده كه به مشكلات پيكان كاري ندارد، در واقع او نمي خواهد تيمش همين لطف را بار ديگر در حق پيكان تكرار كند.
راه آهن شهر ري در حال حاضر با پنج امتياز در مكان دهم قرار دارد و طبيعي است كه آنها نگاه حريصانه اي به دو پله بالاتر در جدول يعني مكان هشتم كه پيكان هم امتياز در آن قرار دارد، دوخته اند. بي ترديد نتيجه جدال انديشه هاي دو مربي جوان ليگ برتر، داود مهابادي و علي اصغر مدير روستا در آينده كاري آنها تأثيرگذار خواهد بود. البته اين موضوع درباره سرمربي پيكان شاخص تر است.
استقلال اهواز- مقاومت سپاسي شيراز داور: سعادت باغبان
استقلال اهواز و مقاومت شهيد سپاسي شيراز از پنج امتيازي هايي هستند كه در هفته ششم به مصاف يكديگر مي روند، هر چند كه به لطف تفاضل گل مقاومت در مكان هفتم قرار دارد و استقلال اهواز يازدهم است. بي ترديد نبرد انديشه هاي اكبر ميثاقيان و غلام پيرواني در اين بازي بسيار ديدني خواهد بود. به خصوص آنكه هر دو مربي بايد در اين فصل براي نجات تيم هايشان تلاش بسياري انجام دهند.
پاس همدان- پيام مشهد
داور: احمد صالحي
ديدار تيم چهاردهم و هجدهم جدول در حالي برگزار مي شود كه پاس همدان چهار و پيام مشهد تنها يك امتياز را اندوخته اند، شايد بر روي كاغذ شانس تيم وينگوبگوويچ براي مغلوب ساختن تيم خداداد عزيزي بيشتر باشد اما، پيام اگر مي خواهد شخصيت ليگ برتري خود را ثابت كند اين بازي مي تواند يك فرصت خوب باشد.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن