تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از حوادث خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از حوادث خراسان شمالي
خبرگزاري فارس: كشته و مجروح شدن پنج نفر در سانحه مرگبار رانندگي در محور شيروان به بجنورد و انهدام باند توزيع مواد مخدر با كشف 50 كيلوگرم ترياك از يك مسافر در محور آشخانه به جنگل گلستان از مهم‌ترين اخبار حوادث خراسان شمالي طي 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، بر اثر سانحه مرگبار رانندگي در محور شيروان به بجنورد حوالي پاسگاه سيساب در شرق اين شهرستان دو نفر كشته و سه نفر مجروح شدند.
اين سانحه رانندگي مرگبار بر اثر خواب آلودگي راننده خودروي پرايد رخ داد كه منجر به انحراف اين خودرو از جاده و واژگوني آن شد.
محور بجنورد به شيروان از جمله نقاط پرتردد و حادثه‌خيز خراسان شمالي است.

* انهدام باند توزيع مواد مخدر با كشف 50 كيلوگرم ترياك
مأموران انتظامي شهرستان مانه و سملقان در غرب خراسان شمالي طي عمليات ضربتي يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر را متلاشي كردند.
در پي اخبار و گزارش‌هاي رسيده به مأموران انتظامي شهرستان مانه و سملقان مبني بر اينكه فردي به هويت ع اقدام به تهيه و فروش مواد مخدر در سطح اين شهرستان و بجنورد مي‌كند، مأموران ضمن تشكيل پرونده تحقيقات پيرامون گزارش‌ها را آغاز كردند.
ماموران در تحقيقات خود دريافتند كه متهم به همراه تعدادي از اعضاي خانواده خود اقدام به تشكيل باند كرده و در پوشش مسافر اقدام به حمل مواد مخدر به تهران و بجنورد مي‌كند كه مأموران پس از هماهنگي با مقام قضايي، سه اكيپ از مأموران را در مسيرهاي سمت شمال كشور و بجنورد مستقر كردند.
مأموران در يك عمليات ضربتي موفق شدند ضمن توقيف خودروي اين قاچاقچي باسابقه، از اين خودرو 50 كيلو و 750 گرم ترياك كه در صندوق عقب به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، كشف كنند.
در پي دستگيري اين قاچاقچي حرفه‌اي چهار نفر از اعضاي اين باند در يك عمليات منسجم دستگير شدند و تحقيقات براي شناسايي ساير متهمان اين باند ادامه دارد.
خراسان شمالي به عنوان محور ترانزيتي حمل مواد مخدر از شرق به شمال و مركز كشور است. انتهاي پيام/ص
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن