تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برج ميلاد براي افتتاح در عيد سعيد فطر آماده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: برج ميلاد براي افتتاح در عيد سعيد فطر آماده مي شود
بخش خبري : ده اثر هنري از هنرمندان بزرگ كشورمان در طبقات برج ميلاد نصب خواهد شد.
مجري طرح ساخت برج ميلاد با اعلام اين مطلب و با تشريح آخرين وضع اين طرح گفت : همچنين شش پرده برگرفته از شاهنامه فردوسي با تركيبي از مس و مينا كاري ساخته شده و قرار است در رستوران گردان برج نصب شود.
سيد رضا ميرصادقي با بيان اينكه در حال آماده سازي برج ميلاد براي افتتاح در عيد سعيد فطر هستيم افزود : همزمان با اين عيد بزرگ اسلامي از خانواده شهدا به عنوان نخستين گروه دعوت خواهيم كرد كه از برج ميلاد ديدن كنند.
مديرعامل شركت يادمان سازه اضافه كرد : پس از افتتاح در عيد سعيد فطر تا 22 بهمن ما هر روز شاهد حضور و بازديد حدود 300 نفر از مردم از برج ميلاد به صورت رايگان هستيم و پس از دهه فجر برج ميلاد كار رسمي خود را با فروش بليط آغاز خواهد كرد.
مير صادقي با اشاره به نوآوري و طراحي جديد در شيوه نصب شيشه هاي بخش سبد سازه راس كه يكي از سخت ترين كارهاي برج ميلاد است گفت : قرار بود پيمانكار خارجي نصب شيشه هاي اين بخش با توجه به شيب زياد آن انجام دهد كه با خلاقيت و پشتكار مهندسان داخلي نحوه انتقال و نصب فريم ها و شيشه ها به صورت بومي طراحي شد و هم اكنون اين مرحله در حال اجراست .
وي خاطر نشان كرد : عمليات انتقال و نصب تاسيسات مكانيكال برج نيز پايان يافته و تاسيسات مكانيكي در حال انجام آزمايش هاي اوليه است .
مهندس ميرصادقي در ادامه افزود : در چند روز گذشته نيز كارگران و مهندسان شاغل 2 عرشه برج ميلاد كه يكي در زير سازه راس و ديگري در بالاي گنبد آسمان قرار داشت را در عملياتي حساس و دقيق از سازه اصلي جدا و به پايين برج منتقل كردند.
به گزارش روابط عمومي شركت يادمان سازه مجري طرح ساخت برج ميلاد افزود : با پايان يافتن عمليات انتقال تجهيزات به سازه راس كار با جرثقيل نصب شده در كنار دكل آنتن پايان يافت و مهندسان با تفكيك قطعات اين جرثقيل آن را نيز به پايين برج منتقل خواهند كرد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن