تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819154030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره وبلاگ‌نويسي بوي سيب با بوي معطر كربلاي‌معلي پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: جشنواره وبلاگ‌نويسي بوي سيب با بوي معطر كربلاي‌معلي پايان يافت
گروه وبلاگ و IT: آئين اختتاميه جشنواره وبلاگ‌نويسي «بوي سيب» شب گذشته با حضور شركت‌كنندگان، مسئولان و علاقه‌مندان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، مراسم اختتاميه اين جشنواره با تلاوت آياتي از قرآن‌مجيد توسط قاري محمد نصيرآبادي و در شب اول ماه مبارك رجب آغاز شد.

در ابتداي همايش حجت‌الاسلام محمد لطفي نياسر سرپرست راديو معارف با اعلام خيرمقدم به شركت‌كنندگان به توضيحاتي درباره كليت اهداف و چرايي همايش بوي سيب پرداخت.

محمدرضا وليان دبير مسابقه وبلاگ‌نويسي همايش «بوي سيب» در ادامه گزارشي از روند برگزاري مسابقه و ميزان شركت‌كنندگان و برندگان مسابقه براي شركت‌كنندگان و همچنين ميزان ضعف و قوت شركت‌كنندگان در مسابقه بوي سيب داد.

گروه بين‌المللي تواشيح قمربني‌هاشم از شهرستان قم كه جانبازان بالاي هفتاد درصد اعضاي آن‌را تشكيل مي‌دادند، برنامه‌ بعدي اين مراسم بود. اين گروه بيش از هزار اجرا در ايران و خارج از كشور از جمله كشورهاي آلمان، سوئد، نروژ و ديگر كشورها داشته‌اند.

تقدير از محمدزاده مدير راديو قرآن و مدير سابق راديو معارف، حجت‌الاسلام مقدسي رئيس تبليغات اسلامي قم، حجت‌الاسلام نجمي مدير دفتر توسعه وبلاگ ديني به عنوان همياران طرح در اين همايش صورت گرفت.

تقدير از كميته برگزاري همايش وبلاگ‌نويسي ديني مهدي نيك‌خواه مدير سايت بچه‌هاي قلم نيز از ديگر برنامه‌هاي اين همايش بود.

زيارت جامعه صغيره و پس از آن اعلان بيانيه هيأت داوران توسط مجري و اعلام نتايج بررسي اين مسابقه در ادامه اين مراسم انجام شد. داوران بخش‌هاي ادبيات عاشورايي،؛ متن‌هاي عاشورايي و نوا و نماي عاشورايي را از لحاظ اقبال شركت‌كنندگان برجسته‌تر دانسته و گرته‌برداري و ضعف محتوايي وبلاگ‌هاي به ويژه در بخش ادبيات عاشورايي را از ضعف‌هاي اين مسابقه اعلام كردند.

در اين مسابقه مهدي زارع از يزد، محمدعلي جعفري از قم، فاطمه عليزاده و مهدي پاپوش به‌عنوان برگزيدگان برتر اين جشنواره در بخش متن‌هاي عاشورايي شدند.

محمدحسين طاهري از تبريز، محمدرضا سلطاني از گنبد كاووس وبلاگ‌نويسان برتر بخش وبلاگ‌هاي عاشورايي اعلام شدند.

در ميان صد و سي وبلاگ شركت‌كننده در بخش نوا و نماي عاشورايي وبلاگ مركز دانلود نوحه ايران و نوكران محرم توسط بلاگران احمد مظفري از ساري و مهدي نصيري از تهران برگزيده شدند.

پس از مراسم اهداي جوائز به برگزيدگان، مراسم قرعه‌كشي از ميان حاضران در سالن براي سفر تشرف به كربلاي معلي بود. انتخاب پنج نفر به قيد قرعه از شركت‌كنندگان در همايش جو روحاني و نوراني را در فضا حاكم كرده‌بود.

همچنين مراسم به طور زنده از راديو معارف قم، راديو قرآن و سيماي قرآن به‌صورت مستقيم برگزار شد.

براي مشاهده سايت مسابقه وبلاگ‌نويسي بوي سيب اينجا را كليك كنيد!
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن