تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798256418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندازه تخت یک نفره نوجوان چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

سرویس تخت خواب نوجوان جز مهمی از اتاق بیشتر نوجوانان است. در خرید تخت خواب نوجوان باید توجه بسیاری داشت. طرح رنگ و ابعاد سرویس خواب نوجوان از جمله مواردی هستند که باید با دیگر اجزای اتاق همخوانی داشته باشد‌. استفاده از سرویس خواب موجب می‌شود اتاق منظم‌تر دیده شود و مشکلات نظم دهی تشک‌های سنتی برطرف می‌شود. مرغوبیت جنس چوب به کار رفته در ساخت سرویس خواب نوجوان از موارد بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد.



نکات مهم در خرید سرویس خواب نوجوان

همانطور که گفته شد، برای انتخاب سرویس خواب مناسب برای نوجوان، باید به نکاتی توجه کنید تا خرید رضایت بخشی داشته باشید، برخی از این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اندازه مناسب: در انتخاب سرویس خواب باید به اندازه مناسب برای نوجوان اهمیت دارد. اگر فضای کمی دارید، بهتر است از تخت خواب‌هایی با ابعاد ظریف‌تر استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید از خریدن اقلام اضافی که کاربرد کمتری دارند، صرف نظر کنید.
  2. راحتی و پشتیبانی از ستون فقرات: سرویس خواب باید به نوجوان شما امکان استراحت و خواب راحت را بدهد و پشتیبانی از ستون فقرات و راحتی بدن او را تضمین کند.
  3. جنس و کیفیت مواد ساخت: یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام انتخاب سرویس خواب برای نوجوانان، توجه به جنس چوب و دیگر مواد سازنده تخت خواب است؛ بنابراین، مطمئن شوید که سرویس خواب از جنس مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است تا به مدت طولانی‌تری خدمت کند.
  4. طراحی و استایل: انتخاب یک سرویس خواب با طراحی جذاب و مدرن اصلی‌ترین نکته در ظاهر سرویس خواب است. برای اتاق نوجوانان سرویس‌های خواب اسپرت بسیار مناسب است. همچنین باید به هارمونی رنگ‌ها در چیدمان اتاق توجه ویژه‌ای داشته باشید. سرویس خواب باید با فضای اتاق و دکوراسیون آن همخوانی داشته باشد تا جلوه زیبایی به اتاق بدهد.
  5. امکانات اضافی: برخی از سرویس‌های خواب دارای امکانات اضافی مانند پاتختی کتابخانه و میز تحریر هستند اگر فضای کافی و مناسب برای چیدمان صحیح این وسایل دارید خریدن آنها می‌تواند سرویس تخت خواب را کامل کند و جلوه شیکی به اتاق خواب نوجوان ببخشد و در غیر این صورت از خرید وسایل اضافی به منظور اشغال نشدن فضای زیاد اجتناب کنید
  
  

اندازه تخت یک نفره نوجوان چقدر است؟

اندازه تخت یک نفره نوجوان ممکن است متفاوت باشد و بستگی به استانداردهای مختلف و همچنین اندازه‌های شخصی نوجوان داشته باشد. اما به طور کلی، اندازه‌های استاندارد تخت یک نفره برای نوجوان عموماً در حدود 90 سانتی‌متر عرض و 190 سانتی‌متر طول می‌باشد. در هنگام سفارش ابعاد برای ساخت تخت خواب باید به استانداردها توجه کنید چرا که در بیشتر فضاها، مبنای ابعاد در نظر گرفته شده برای تخت خواب، اندازه‌های استاندارد است. اگر نوجوان قد بلندتری دارد، می توانید سفارش ساخت تخت خواب با طول مورد نظر خود را بدهید. برای عرض تخت خواب دو نوع یک نفره و یک و نیم نفره طراحی شده است که بنا به راحتی خود و فضای در دسترس می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید. برای اطمینان بیشتر از ابعاد دقیق تخت خواب می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر مبلمان یا تولیدکنندگان سرویس خواب مشاوره بگیرید. برای انتخاب دراور و کمد دست شما در تعیین ابعاد بازتر است و می‌توانید ابعاد دلخواه خود را برای ساخت کمد و دراور داشته باشید.

ویژگی‌های سرویس خواب نوجوان خوب

چند ویژگی برای خرید سرویس خواب وجود دارد که وجود آن در سرویس، آن را از دیگر انتخاب‌ها متمایز می‌کند. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

  • قیمت مناسب: در بحث انتخاب سرویس خواب، پس از کیفیت و جنس مرغوب، قیمت عامل تاثیرگذار دیگر است. باید توجه داشته باشید که تخت خواب مطلوب، با کیفیت و با قیمت مناسب را انتخاب کنید. اگرچه در نظر داشته باشید کیفیت بالای سرویس خواب بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد و ممکن است هزینه بیشتری نسبت به دیگر گزینه‌ها داشته باشد.
  • ساختار محکم: تخت خواب باید از جنس مواد مقاوم و با کیفیت ساخته شده باشد تا وزن شما را بتواند تحمل کند و از طول عمر طولانی‌تری برخوردار باشد. در بحث جنس و کیفیت مواد، به این مورد پرداخته بودیم، اما در کنار مرغوبیت مواد کالا، سرویس خواب باید از ساخت محکمی نیز برخوردار باشد تا در هنگام جابجایی دچار شل شدن پایه‌ها، پیچ‌ها و شکستگی نشود.
  • قابل تمیز کردن باشد: سرویس خواب خوب، نباید جزئیات ریز داشته باشد تا گرد و غبار در کنده‌کاری‌های آن بنشیند و به سختی تمیز شود. اگر شما در تمیزی تخت حساس هستید، بهتر است

اقلام همراه سرویس خواب نوجوان

انواع سرویس خواب نوجوان دارای اقلام و امکانات متفاوتی هستند که در ادامه به معرفی اقلام موجود در سرویس خواب نوجوان می‌پردازیم:

  1. تخت خواب: جزء اصلی تشکیل دهنده سرویس خواب، تخت خواب ان است. در ساخت تخت خواب نوجوان از ابعاد بزرگتری نسبت به تخت خواب کودک استفاده می‌شود و دو نوع چوبی یا فلزی دارد. هر دو نوع تخت خواب نوجوان، دارای طراحی‌های مدرن و جذاب هستند.
  2. کمد لباس: کمد لباس نوجوان همچنین یکی از قطعات اصلی سرویس خواب است. در زمان خرید سرویس خواب توجه داشته باشید کمد آن فضای کافی برای لباس داشته باشد.
  3. میز مطالعه: میز مطالعه مورد استفاده بسیاری از نوجوان قرار می‌گیرد و قطعا در لیست اقلام ضروری سرویس خواب نوجوان حضور دارد. میز مطالعه مناسب باید ارتفاع استانداردی داشته باشد تا نوجوان در هنگام مطالعه دچار کمردرد نشود.
  4. صندلی: این مورد جزء اعضای ضروری سرویس خواب نیست، اما اگر می‌خواهید تمام سرویس خواب یکدست باشد می‌تواند برای میز مطالعه و میز آرایشی صندلی‌های مخصوص و مطابق مدل انتخابی خود، سفارش دهید.
  5. میز آرایش: برخی از سرویس‌های خواب نوجوان شامل یک میز آرایش جذاب و کارآمد برای استفاده روزمره نوجوان‌ها است. بیشتر نوجوانان برداشتن میز آرایشی در اتاق خود تاکید دارند و از این رو می‌توان آن را به موردی ضروری در سرویس خواب دانست. میزهای آرایشی معمولا دارای آینه با ابعاد متناسب با میز هستند که در اشکال مختلف به همراه میز آرایشی قرار دارد.
  6. قفسه‌ کتاب یا کشو: بنا بر سلیقه مشتری، می‌توانید ست شکو یا قفسه کتاب نیز برای سرویس خواب تهیه کنید. اگر فضای کافی برای چیدمان لباس و وسایل خود را دارید، می‌توانید به جای کشو، از قفسه کتاب برای نظم دهی به کتاب‌های نوجوانان بهره بگیرید.

سرویس خواب نوجوان در یک نگاه

برای انتخاب بهترین سرویس خواب نوجوان، بهتر است به سلیقه و نیازهای نوجوان توجه کنید و در کنار آن از اهمیت از جنس مواد با کیفیت و طراحی مناسب سرویس خواب غافل نشوید. سرویس خواب نوجوان یکی از مهمترین قطعات مبلمان اتاق خواب نوجوان است که باید ظاهر زیبا و مدرن داشته باشد. با توجه به این نکات، می‌توانید یک سرویس خواب مناسب برای نوجوان خود انتخاب کنید که به راحتی و استراحت بهتر آن‌ کمک کند. تانیل چوب در این زمینه در کنار شماست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن