تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799066562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاکتورهای مهم برای انتخاب هتل 5 ستاره


واضح آرشیو وب فارسی::

فاکتورهای مهم برای انتخاب هتل 5 ستاره

محل اقامت یکی از مؤلفه‌های ضروری برای داشتن یک سفر لذت‌بخش است، چه سفر کاری، چه سفر تفریحی. البته بسته به سفری که فرد انجام می‌دهد، انتخاب محل اقامت می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، هدف از انتخاب یک هتل خوب، همیشه یکسان است، به دست آوردن آرامش پس از یک روز خسته‌کننده. بهترین راه برای رسیدن به آرامش، استراحت در یک استراحتگاه یا هتل 5 ستاره است. در هر صورت، هنگام انتخاب هتل‌های 5 ستاره عالی، چند نکته ضروری وجود دارد؛ سپس بسته به هدف از تعطیلات و موقعیت مکانی، می‌توان از بین هتل‌های موجود انتخاب کرد؛ بنابراین، 6 نکته مهم را باید پیش از رزرو هتل 5 ستاره، مدنظر داشته باشید. برای مشاهده هتل های 5 ستاره لاکچری آنتالیا لینک قبل را مشاهده کنید.


Shape1

یافتن اطلاعات درباره موقعیت مکانی هتل

موقعیت مکانی یکی از مهم‌ترین ملاحظات هنگام انتخاب هتل است. اگر برنامه فشرده‌ای دارید، اینکه مجبور شوید وقت زیادی صرف سفر به مرکز شهر یا جاذبه‌های توریستی کنید، سفر شما را خراب می‌کند. اگر برای تفریح سفر می‌کنید، مطمئن شوید که هتل به تمام جاذبه‌های گردشگری نزدیک است. برای مثال، فرض کنید هتل شما در قلب شهر قرار دارد. در این صورت می‌توانید به سرعت از تمام جاذبه‌های محبوب دیدن کنید. از سوی دیگر، اگر برای تجارت سفر می‌کنید، هتلی را نزدیک به مناطق تجاری مرکزی یا مناطق صنعتی شهر انتخاب کنید. هتل باید به فرودگاه یا ایستگاه قطار، امکانات پزشکی و مراکز خرید نزدیک باشد. این به شما کمک می‌کند در زمان صرفه‌جویی کنید و بدون شک کیفیت سفر خود را بهبود بخشید.

بررسی ویژگی‌های هتل

برخلاف هتل‌های معمولی، هتل‌های مدرن، خدمات و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. در نتیجه، گردشگران، هتل‌هایی را ترجیح می‌دهند که مزایا و امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. به‌عنوان‌مثال، اگر برای یک سفر کاری اقامت می‌کنید، اتاق‌های شما باید به اینترنت و Wi-Fi دسترسی داشته باشند. برخی از استراحتگاه‌ها و هتل‌های 5 ستاره معتبر، راهنمایی‌های تخصصی برای محافظت از بازدیدکنندگان بین‌المللی در برابر کلاه‌برداری یا فریب توسط افراد محلی بی‌وجدان ارائه می‌دهند.

بررسی نظرات مسافران پیشین

به دلیل رقابت‌پذیری در عصر تکنولوژی، یک کاربر چندین گزینه برای انتخاب دارد. قبل از تصمیم‌گیری می‌توانید نظرات سایر مسافرانی که به هتل خاصی رفته‌اند را بررسی کنید. وب‌سایت‌های معتبر هتل همچنین حاوی اطلاعاتی در مورد اقدامات انجام شده توسط آن‌ها برای حل و فصل شکایات است. علاوه بر این، برخی از نظرات توسط افرادی با انتظارات بسیار متفاوت از شما منتشر می‌شوند. در نظر گرفتن نظرات مسافران 12 ماه گذشته مناسب‌تر خواهد بود. بررسی نظرات پنج سال پیش عموماً تصویری نادرست از هتل ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که تماس گرفتن با هتل و پرسیدن در مورد پکیج‌های مختلف هتل و پرسیدن مستقیم سؤالات، همیشه کمک می‌کند.

بررسی گزینه‌های غذایی

آیا شما می‌خواهید در هتل وعده‌های غذایی خود را میل کنید؟ اگر برای کار به سفر می‌روید، باید از گزینه‌های ناهار موجود آگاه باشید. زمانی که ساعات طولانی کار می‌کنید، داشتن وعده‌های غذایی سالم، قطعاً مفید خواهد بود. هنگام اقامت در هتل، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که در هر زمانی از روز می‌توانید غذاهای مغذی مصرف کنید و به راحتی می‌توانید این وعده‌های غذایی خوشمزه و مفید را تهیه کنید. هتل‌های 5 ستاره‌ای که به صورت شبانه‌روزی به شما خدمات می‌دهد، به سرعت گزینه‌های غذایی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند.

بررسی قابلیت دسترسی

هنگامی‌که در حال سفر هستید، قابلیت دسترسی یک نکته بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که حمل‌ونقل راحت از هتل به جاهای مختلف در دسترس است. هتل باید خدمات شاتل را به مکان‌های مورد علاقه، از جمله مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری، ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها ارائه دهد. علاوه بر این، خدمات تاکسی یا حمل‌ونقل عمومی باید نزدیک هتل باشد. در دسترس نبودن وسیله نقلیه سریع، فوق‌العاده خسته‌کننده است و می‌تواند سفر شما را خراب کند. هنگام انتخاب هتل و هماهنگی سفر می‌توانید از نقشه‌های اینترنتی استفاده کنید.


Shape2

ارزش پرداخت

با تجزیه و تحلیل هم‌زمان هزینه‌های بسیاری از هتل‌ها، می‌توانید یکی را که مقرون‌به‌صرفه­تر است انتخاب کنید. تخفیف و آفرهای هتل‌ها در انتخاب هتل تأثیرگذار است. شما باید بهترین انتخاب را با کمترین هزینه را داشته باشید. می‌توانید در مورد خدمات ارزش افزوده‌ای که هتل‌ها ارائه می‌دهند نیز تحقیق کنید.

هتل‌های 5 ستاره آنتالیا با قیمت مناسب

هتل اوزکایماک فالز (Özkaymak Falez Hotel)/ از 67 پوند برای هر شب

هتل مارمارا (The Marmara Antalya)/ از 80 پوند برای هر شب

هتل مگاسارا وست بیچ (Megasaray WestBeach Antalya)/ از 92 پوند برای هر شب

هتل سو اند آکوالند (Hotel SU & Aqualand)/ از 100 پوند برای هر شب



 

تفاوت هتل فول برد و یو آل چیست؟

هتل فول برد (Full board)، شامل سه وعده غذایی اصلی: صبحانه، ناهار و شام است که معمولاً به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. در هتل‌های یوآل نیز تمام وعده‌هایی غذایی اصلی رایگان است با این تفاوت که شما می‌توانید هر زمان که خواستید میان وعده‌هایی چون کیک و شیرینی و قهوه و چای و انواع نوشیدنی‌ها را نیز میل کنید. اساساً در هتل یوآل شما فقط هزینه هتل را پرداخت می‌کنید ولی دیگر برای هیچ چیزی در هتل مجبور به پرداخت هزینه نیستید. نکته‌ی جالب توجه دیگر در مورد هتل‌های یوآل، خدمات بیست‌وچهار ساعته­ی آن است، یعنی هر زمان از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید از غذا و نوشیدنی‌های رایگان لذت ببرید.

خلاصه مقاله

انتخاب هتل خوب، می‌تواند سفری دل‌چسب را برای شما رقم بزند. مؤلفه‌هایی که برای انتخاب هتل باید مدنظر داشته باشید عبارت‌اند از: یافتن اطلاعات درباره موقعیت مکانی هتل، بررسی ویژگی‌های هتل، بررسی نظرات مسافران پیشین، بررسی گزینه‌های غذایی، بررسی قابلیت دسترسی، ارزش پرداخت. قیمت هتل‌های 5 ستاره مناسب در آنتالیا، بین 67 پوند تا 100 پوند متغیر است. در این میان می‌توان به هتل‌های زیر اشاره کرد: هتل اوزکایماک فالز (Özkaymak Falez Hotel)، هتل مارمارا (The Marmara Antalya)، هتل مگاسارا وست بیچ (Megasaray WestBeach Antalya)، هتل سو اند آکوالند (Hotel SU & Aqualand) و غیره. برخی از این هتل‌های پنج ستاره را هتل فول برد و برخی را هتل یو آل می‌گویند. هتل‌های فول برد، سه وعده اصلی رایگان دارند اما در هتل‌های یوآل، همه‌چیز رایگان است، از وعده‌های غذایی تا انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2642]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن