تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796838338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغ خطی از کجا سفارش دهیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

برای این‌که بتوانید محل کار یا محل منزل خود را به بهترین نحو ممکن آراسته کنید می توانید از چراغ خطی در نورپردازی استفاده کنید.علاوه بر زیبایی و جذابیت که به منزل و محل کار مدرن شما تزریق می‌شود، آرامش و یک‌دستی نورها می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی روند مثبت زندگی‌تان داشته باشد. حال آن که این نوع از چراغ خطی از کجا سفارش دهیم یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که از سوی مخاطبین عزیز پرسیده می‌شود که تصمیم گرفتیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم و علاوه بر آن ابعاد دیگری از این نوع چراغ‌های خطی را برای‌تان روشن کنیم.

چراغ خطی چیست؟

اتصالات نور خطی به سادگی یک اتصال نور بلند است که می‌تواند به عنوان یک چراغ دیواری یا سقفی طراحی شود. اتصالات نور خطی که گاهی اوقات میله نور سقفی نامیده می‌شود، معمولاً نور پایینی روی سطحی هستند که به جای گرد یا مربع، بلند و باریک هستند. نورهای روکار معمولاً در انبارها، فروشگاه‌های خرده فروشی و سایر مشاغل استفاده می‌شوند. این چراغ‌ها معمولاً روشنایی عمومی را برای این نوع مشاغل فراهم می‌کنند.

اتصالات نور خطی معمولاً جعبه‌ای مانند اتصال نور با نور داخل جعبه و پوششی روی خود نور است. این چراغ‌ها برای انجام امور تجاری و مشاهده اجناس مختلف توسط مشتریان، نورپردازی مناسبی را فراهم می‌کنند.

نورهای روکار به جای این‌که به یک زنجیر متصل شوند یا در فضای خالی سقف قرار بگیرند، مستقیماً روی سقف اتاق قرار می‌گیرند. این یراق آلات نور خطی ظاهری مینیمال دارد که با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. میله‌های نور سقفی مدرن اغلب با استفاده از آخرین تکنولوژی LED طراحی می‌شوند.


چراغ خطی

انواع چراغ خطی

سه نوع اصلی از وسایل روشنایی خطی وجود دارد: روکار، فرورفته و معلق. هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و این مهم است که کاربران قبل از نصب، تفاوت‌های آن‌ها را درک کنند.

روشنایی خطی نصب شده روی سطح

برای ظاهر سنتی‌تر، نورپردازی روی سطح راه حلی است. این زمانی است که لامپ‌های خطی مستقیماً روی سقف و دیوار نصب می‌شوند و می‌توان آن را یک اجرای "کلاسیک" در نظر گرفت زیرا یکی از قدیمی‌ترین‌ها است. علی‌رغم این‌که یک مفهوم قدیمی است، نورپردازی روی سطح هنوز بسیار محبوب است. این به این دلیل است که چراغ‌های خطی به طور مداوم از نظر سبک و عملکرد به روز می‌شوند. با استفاده از چراغ‌های ال‌ای‌دی، لامپ‌ها اکنون فشرده‌تر از همیشه هستند، به‌ویژه با سیستم خطی ثبت‌شده بین‌المللی LED iBond. این سیستم از یک پنل 6 میلی‌متری ساخته شده از دو پانل کامپوزیت آلومینیومی (ACP) تشکیل شده است که LED های با کیفیت می‌کند. در چنین اندازه باریکی، وسایل تولید شده از این فناوری دست کم حجیم نیستند. هنگامی که بر روی سقف و دیوار نصب می‌شوند، خطوط بسیار تمیزتری نسبت به لوسترها، چراغ‌های آویز و چراغ‌های قطره‌ای ایجاد می‌کنند. نورپردازی سطحی برای فضاهایی با سقف‌های باز وفضاهایی که فضای کمی بین سقف سازه‌ای و سقف کشویی وجود دارد، مناسب است، جایی که نصب نور خطی توکار غیرممکن است.

روشنایی خطی توکار

برای ظاهری شیک‌تر و جایی که مینیمالیسم در اولویت است، دفاتر می‌توانند نورهای خطی توکار را انتخاب کنند. در روشنایی محیط، کانال های نور به صورت فرورفته در سقف، دیوار یا حتی کف اجرا می شوند.

این یک راه حل محبوب برای نورپردازی مدرن اداری است، به خصوص در مکان های کاری با فضای سر کمتر یا آنهایی که طراحی تمیزتر و مینیمال می خواهند. از آنجایی که نورها در سقف، دیوارها و کف "غرق" هستند، این وسایل روشنایی خطوط تمیز و بدون وقفه را ارائه می دهند. برای دفاتر شلوغ و شلوغ، نبود سیم های بیرون زده نیز محیط امن تری ایجاد می کند.

علاوه بر این، روشنایی خطی فرورفته را می توان به عنوان روشنایی وظیفه نصب کرد. لوله های نور را می توان در لبه های میز و قفسه های فضای اداری اصلی تعبیه کرد. آنها همچنین می توانند در زیر کابینت در آشپزخانه های اداری تعبیه شوند. همانطور که در مورد نورپردازی محیطی، این پیاده سازی حس مدرنی به فضاها می دهد.

روشنایی خطی معلق

روشنایی خطی معلق یک کانال روشنایی است که در هوا معلق است. معمولاً در سقف ها به عنوان روشنایی محیط اجرا می شود، نور معلق بیشتر برای روشن کردن اتاق استفاده می شود.

در دفاتر با فضای بالای سر، می توان نورهای خطی معلق را از سقف آویزان کرد تا حس عمق و بعد ایجاد شود. چراغ های معلق را نیز می توان به طول های مختلف سفارشی کرد و در الگوهای خاصی چیدمان کرد تا فضاهای اداری منحصر به فرد تر شود.

اگرچه نورپردازی توکار برای کاربرانی که طرح های مینیمال را ترجیح می دهند، انتخاب طبیعی به نظر می رسد، اما تنها گزینه نیست. در LED iBond، ما The Plane را ایجاد کرده‌ایم، یک لامپ منحصر به فرد که دارای سیستم تعلیق مغناطیسی است. هواپیما خروجی نور دو جهته را در نور سفید گرم یا طبیعی فعال می کند. به طور خاص، خروجی نور آن در محدوده 3000-4000K در مقیاس دمای رنگ همبسته (CCT) است.

مقیاس CCT میزان نور سفیدی را که یک لامپ ساطع می‌کند، از گرم (<3000K) تا سرد (آبی >4000K) اندازه‌گیری می‌کند. بین این دو یک سفید خنثی واقعی وجود دارد که به دنبال شبیه سازی نور روز است. CCT بر حسب درجه کلوین (K) اندازه گیری می شود.

هواپیما با ضخامت 6.5 میلی متر، یک صفحه نورپردازی بسیار باریک است. با منبع تغذیه یکپارچه، به کابل اضافی نیز نیاز نیست. این به کاربران اجازه می دهد فضایی تمیز و شیک ایجاد کنند.


چراغ خطی آویز

ویژگی های اتصالات نور خطی LED چیست؟

در اینجا به برخی از ویژگی های اتصالات نور خطی LED نگاهی می اندازیم.

اتصالات نور خطی LED معمولاً به رنگ نقره‌ای، سفید یا سیاه ساخته می‌شوند و دارای یک نور بلند یا چندین چراغ منفرد قابل تنظیم هستند که در داخل اتصالات نصب شده‌اند.

چراغ های LED روی سطح نصب شده در مصرف انرژی کارآمد هستند. این چراغ‌ها نسبت به گزینه‌های روشنایی سنتی‌تر هزینه کمتری دارند. معمولاً چراغ‌های ال‌ای‌دی تنها 20 تا 50 درصد انرژی انواع روشنایی دیگر را مصرف می‌کنند که بسته به تعداد اتصالات نور خطی که در ساختمان خود دارید می‌تواند باعث صرفه‌جویی زیادی شود. این کاهش مصرف انرژی باعث کاهش تقاضا برای شرکت انرژی محلی نیز می شود.

چراغ های LED سقفی دوام بالایی دارند. این چراغ ها بسته به نور فردی می توانند بین 20000 تا 70000 ساعت دوام بیاورند که به شما سال ها روشنایی می دهد قبل از اینکه این چراغ ها نیاز به تعویض داشته باشند.

تعمیر و نگهداری اتصالات نور خطی ال ای دی بدون نیاز به هر لامپ روشنایی است، بنابراین نیازی به تعمیر و نگهداری این لامپ ها پس از نصب تا زمان تعویض چندین سال از زمان نصب نیست.

چراغ های ال ای دی کولر می سوزانند. انبارها می توانند در طول ماه های تابستان به ویژه گرم باشند، بنابراین داشتن گروهی از چراغ ها که گرمای اضافی را به عنوان زباله تولید می کنند، می تواند دمای برخی از انبارها را غیرقابل تحمل کند. از آنجایی که نور ال‌ای‌دی خنک‌تر را می‌سوزاند، گرمای اضافی به انبار یا فروشگاه شما اضافه نمی‌کند.

اتصالات نور خطی LED مقرون به صرفه هستند - نورپردازی LED بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که خرید این چراغ‌ها کمی بیشتر از گزینه‌های روشنایی سنتی دیگر هزینه دارند، این چراغ‌ها بیشتر از جبران این هزینه اولیه با مقداری است که در کاهش هزینه انرژی صرفه‌جویی می‌کنند و هزینه‌ای که در خرید لامپ برای چراغ‌هایتان صرفه‌جویی می‌کنید.

وسایل روشنایی خطی را در کجا می توان نصب کرد؟

اکنون که سه نوع اصلی از وسایل روشنایی را مرور کردیم، می‌توانیم مکان‌هایی را که می‌توان در آن‌ها اجرا کرد - در دفاتر، در پمپ بنزین‌ها و حتی در آسانسورها بررسی کرد.

در ادارات

وسایل روشنایی خطی اغلب در دفاتر به دلیل خوبی استفاده می شوند: آنها راحت هستند و می توانند روشنایی کافی را در تمام گوشه های اتاق فراهم کنند. هم در محیط های کاری مشترک و هم در دفاتر خانه های خصوصی، وسایل روشنایی معلق می توانند فضایی روشن و دلپذیر ایجاد کنند که به کارگران کمک می کند تا کارایی لازم را داشته باشند.

در اینجا در LED iBond، ما با موفقیت 28 واحد هواپیما را در یک فضای انبار قدیمی که به یک دفتر تبدیل شده بود نصب کردیم. از آنجایی که ساختمان از قرن هفدهم حفظ شده بود، دیدگاه ما برای این پروژه هم عملکرد و هم زیبایی شناسی را در نظر گرفت و هواپیما هر دو را ارائه کرد.

این راه حل مدرن روشنایی اداری، که از سقف های دفتر آویزان شده است، نورپردازی کارآمد و راحت را فراهم می کند که به کارمندان اجازه می دهد در حین کار تمرکز کنند. در همان زمان، خروجی نور نرم توانست تیرهای چوبی زیبایی را که بخشی از معماری انبار را تشکیل می‌داد، تقویت کند.

هواپیما به همان اندازه به عنوان یک راه حل روشنایی دفتر کار خانگی قابل اجرا است، زیرا نورپردازی فوق العاده ای را ارائه می دهد که می تواند بهره وری را افزایش دهد و در عین حال محیطی راحت ایجاد کند.

در ایستگاه های خدمات

ایستگاه های خدمات - مانند پمپ بنزین ها و ایستگاه های شارژ - می توانند از ترکیبی از هر سه نوع روشنایی LED خطی بهره مند شوند. در مرحله اول، چراغ های نوار LED را می توان دور سقف ایستگاه های خدمات پیچید. با فناوری پیشرفته، این چراغ‌ها را می‌توان به‌صورت انعطاف‌پذیر در هر طولی برش داد، به صورت افقی نصب کرد و حتی به راحتی در گوشه‌ها قرار گرفت. از آنجایی که LED ها در رنگ های مختلف هستند، چراغ های ایستگاه خدمات را می توان شخصی سازی کرد تا خود را برای رانندگان شناسایی کند.

سایبان ایستگاه خدمات - قسمت زیرین سقف - را می توان با روشنایی خطی فرورفته برای اطمینان از تمیز کردن آسان نصب کرد، در حالی که هر فضای داخلی مانند یک فروشگاه همراه یا فروشگاه راحتی در کنار ایستگاه خدمات می تواند با منحصر به فرد خود مجهز شود. لامپ های خطی، معلق در هوا، یا نصب شده بر روی سطوح. با امکان رنگ‌های گرم، خنثی و سرد از LED‌ها، ایستگاه‌های خدمات می‌توانند محیطی داشته باشند و شاید حتی به مکانی راحتی تبدیل شوند.

در آسانسور

در حالی که طراحی روشنایی آسانسور معمولاً در ذهن اکثر مردم نیست، این عنصر مهمی است که نمی توان نادیده گرفت. تابش خیره کننده و گرمای بیش از حد، سواری آسانسور را ناخوشایند می کند، و توقف آسانسور در اثر چراغ های شکسته می تواند واقعاً ناراحت کننده باشد. در این حالت، روشنایی خطی فرورفته بهترین راه حل را ایجاد می کند.

اولا، LED ها عمر طولانی دارند. متوسط عمر لامپ LED موجود در بازار بیش از 50000 ساعت است که تقریباً 6 سال استفاده مداوم است. در LED iBond، این طول عمر به 100000 ساعت دو برابر می‌شود، زیرا LED‌های باکیفیت ما در پانل‌های خودمان با مدیریت حرارتی عالی ادغام می‌شوند.

از آنجایی که بیشتر آسانسورها فضاهای کاملاً مخفی هستند، هر زمان که آسانسور کار می کند، چراغ ها روشن می شوند. این همیشه در امکاناتی مانند بیمارستان‌ها و ساختمان‌های آپارتمانی است که افراد می‌توانند 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته در حرکت باشند. با عمر طولانی، ال‌ای‌دی‌ها نیازی به تعویض مکرر ندارند، که می‌تواند زمان تعمیر و نگهداری آسانسور را تا حد زیادی کاهش دهد.

ثانیاً، روشنایی خطی فرورفته انتخاب می شود زیرا آسانسورها اغلب فضای سر کمی دارند و بنابراین نمی توانند وسایل نصب شده یا معلق را در خود جای دهند. LED iBond در گذشته از روشنایی آسانسور فرورفته استفاده کرده است و LED ها را به صورت دایره ای در سقف آسانسور قرار داده است. به همین ترتیب، چراغ های نواری LED توکار را می توان بر روی سقف و دیوار نصب کرد.



 

نکاتی که در هنگام سفارش چراغ خطی باید به آنها توجه کنید

CRI>90

یکی از نکات مهم مربوط به کیفیت نور خروجی لامپ، شاخص رندر رنگ یا CRI است. شاخص ظاهر رنگ میزان تشابه رنگ اجسام زیر نور لامپ را به رنگ واقعی آنها در زیر نور خورشید نشان می دهد. از آنجایی که نورهای خطی یکی از پرطرفدارترین نورها در بین طراحان و فعالان معماری هستند، مهم است که بتوانند انتظارات آنها را از هر نظر از جمله ظاهر رنگ برآورده کنند. بنابراین بهترین چراغ های خطی آنهایی هستند که با استفاده از تراشه های باکیفیت، رندر رنگی بالاتر از 90 یا حتی 95 داشته باشند.

بدون سوسو زدن

یکی دیگر از عوامل مهم در نورپردازی های پایه و مدرن، نورهای بدون سوسو می باشد زیرا سوسو زدن باعث خستگی چشم و سردرد می شود و از این نظر مهم است که افراد حاضر در فضای روشن شده با نورهای خطی در هیچ یک از آنها احساس خستگی و ناراحتی نکنند. مسیر. چراغ های خطی قدیمی موجود در بازار یکی از نمونه های سوسوزن این چراغ ها هستند.

یکنواختی نور در طول خط نوری

یکی از مهمترین مسائل مربوط به نورهای خطی یکنواختی نور در طول خط نوری است. عدم وجود نقاط تیره و روشن یا یکنواختی رنگ روشن یکی از مهم ترین نکاتی است که در نورپردازی با لامپ های خطی به زیبایی و ظرافت آن می افزاید. برای این منظور لازم است نور در محل اتصالات نعناع و نقاط زاویه دار به درستی برش داده شود و شاخص SDCM آن کمتر از 3 باشد تا هیچ تراشه یا ماژولی با سایر قسمت های لامپ تفاوت رنگ یا نور نداشته باشد. از نظر رنگ روشن، حتی در یک خط پیوسته که حتی ممکن است چند صد متر طول داشته باشد.

سوالات متداول

چراغ های خطی را از کجا سفارش دهیم؟

چراغ های ال ای دی خطی در بازارهای مختلف به صورت حضوری یا غیر حضوری در وب سایت های مختلف به فروش می رسند، انواع چراغ های خطی با کاربردها و کیفیت های مختلف را می توانید مشاهده کنید.

چگونه اتصالات چراغ سقفی ال ای دی خطی را نصب کنیم؟

جهت بهبود کیفیت و جلوگیری از بروز هرگونه آسیبی ضرورت دارد که از فرد متخصص این حوزه کمک بگیرید. نصب چراغ خطی با توسعه افراز می تواند تاثیر بسزایی بر روی کیفیت و میزان نوردهی چراغ‌تان داشته باشد.

قیمت خرید چراغ خطی چقدر است؟

عوامل موثر بر قیمت

روش نصب

ابعاد

سیستم عملیات نور خطی

به طور کلی قیمت چراغ های خطی مدولار نسبت به رشته های LED و چراغ های خطی غیر ماژولار بیشتر است. ابعاد چراغ خطی از مهم ترین عوامل تایین کننده در قیمت چراغ‌های خطی می‌باشد. شما می توانید برای قیمت گیری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر خود با کارشناسان شرکت توسعه افراز تماس بگیرید.

شماره تماس : 02122057583

در پایان

با توجه به مطالبی در مورد این نوع از چراغ ها در اختیارتان قرار داده ایم می توانید مزایا بسیاری از این نوع چراغ ها را بهره مند شوید اما لازم است از مجموعه ایی معتبر خرید و این لوازم را تهیه کنید ما به شما شرکت تخصصی توسعه افراز هوراد که با سالها تجربه در این زمینه فعالیت می کند را پیشنهاد می کنیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن