تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797513930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استایل دخترانه بهاره و آموزش ست کردن با کلاه به نقل از هانیل اسکارف


واضح آرشیو وب فارسی::


کلاه کپ هانیل اسکارف

استایل دخترانه فصل بهار

با شروع بهار این سوال برامون پیش میاد که ، برای بیرون رفتن از چه مدل مانتویی استفاده کنیم . فصل بهار ، وجود همزمان بارش باران و خنکی در کنار گرما و متعادل بودن هواست . انتخاب مانتوی مناسب که بشه تو این فصل پوشید ، می تونه کمک زیادی در داشتن استایل شیک و مناسب فصل برامون باشه .
«هانیل اسکارف» بهتون میگه که امسال چه استایلی مد هست و چه ترکیب لباسی می تونید تو ست های بهاری خودتون استفاده کنید . تو این مقاله با جدید ترین تصاویر از ست هایی با انواع مانتو و شلوار ، شال و روسری ، مینی اسکارف و انواع کلاه ، نظیر کلاه کپ و انواع مدل های کفش آشنا می شید .

چه رنگی بپوشیم ؟

اگه جزء افرادی هستید که با دنیای مد و استایل پیش میرید ، قطعا باید از رنگ سال استفاده کنید . امسال از نیز مثل سال های پیش و قبل از سال نو میلادی رنگ سال ، قرمز آتشین یا قرمز مایل به زرشکی که رنگ گل رز نیز می باشد انتخاب شده است .
این رنگ رو می تونید هم در اکسسوری خودتون نظیر کیف و کفش یا کلاه های خودتون مثل کلاه شاپو یا فدورا استفاده کنید و هم در لباس ها .
اما اگه علاقه ای به این رنگ ندارید ، پیشنهاد ما استفاده از رنگ های روشن و شاد هست . فصل بهار و عید نماد سرسبزی و طراوت هست . رنگ های کرم ، سفید ، آبی ، سبز و صورتی و همچنین استفاده از رنگ های پاستلی در استایل های نوروزی و فصل بهار فوق العاده میشه .


کلاه شاپو هانیل اسکارف

بهار چی بپوشیم قشنگ تره ؟

کت و شلوار

ترکیبی که هیچوقت تکراری یا قدیمی نمیشه . کت و شلوار از جذاب ترین ترکیبات برای هر مناسبتی هست . ست کت و شلوار ، می تونه استایل رسمی و نیمه رسمی برای شما داشته باشه . کنار کت و شلوار استفاده از کفش های پاشنه کوتاه اسپرت نیز استایل شما رو فوق العاده می کنه . اگه از کت استفاده می کنید ، بستن مینی اسکارف استایل شما رو به سمت اسپرت بودن پیش می بره و زیباتر نشونتون میده . 

شومیز مانتویی

شومیزها یا همون پیراهن های مردونه دکمه دار استایل جذاب و کژوالی می تونه براتون ارمغان بیاره . این ترکیب استایلی فوق العاده راحت و جذابی هست که مورد پسند اکثر خانوما می تونه باشه . شومیزهای جلو دکمه دار رنگ بندی های بسیار متنوعی دارن و می تونید اون ها رو به راحتی با انواع اکسسوری ست کنید . کلاه باکت یا کپ و یا دستمال سر استایل شما رو می تونه دخترونه تر نشون بده . شلوار جین با تناژهای رنگی تیره و روشن می تونه در کنار شومیز استفاده بشه .

مانتو کتی

یکی دیگه از گزینه های جذاب برای بهار و مهمونی ها استفاده از مانتو کتی های کوتاه هست . این دسته از لباس ها رو می تونید با انواع شلوار مثل جین یا پارچه ای استفاده کنید . کیف دستی و کفش همرنگ با اون استایل خاص تری برای شما بوجود میاره .


کلاه باکت هانیل اسکارف

مانتو سنتی

این سبک از مانتوها هم طرفدارای زیادی بین بانوان داره . مانتوهای سنتی اغلب دارای گلدوزی و آینه کاری کریستالی هستن . مانتو های قیطون دوزی هم جزء مانتو های سنتی و جذاب برای بهار هست . این سبک از مانتوها رو هم می تونید به صورت کوتاه و هم بلند تهیه کنید . مدل های جلو باز و کوتاه این دسته از مانتو ها فوق العاده جذاب و خاص هستند . تهیه این مانتوها با رنگ های روشن و گلدوزی و قیطون دوزی رنگی استایل با نشاط و شیکی برای شما بوجود میاره . در کنار این مانتو ها ، کفش های پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه دارای طرح سنتی ، زیبایی استایل شما رو دو چندان می کنه .

مانتو های عبایی و بلند

این سبک از مانتوها تو مدل های جلو باز برای استایل بهاره فوق العاده هستند . مانتو های بلند شما رو کشیده تر و لاغر نشون میدن . مدل های عبایی با آستین های ساده و کلوش می تونه انتخاب جذابی برای عید باشه . در کنار این مدل از مانتو ها ، شلوار جین اسکینی یا جذب و همچنین کفش های پاشنه بلند ، زیبایی استایل شما رو بیشتر می کنه .

مانتو کوتاه راسته و عروسکی

اگه جزء افراد چاق هستید مانتوهای راسته مناسب شما هست اما اگر جزء افراد لاغر اندام هستید پیشنهاد ما مانتوهای کوتاه عروسکی هستن . مانتوهای کوتاه در کنار انواع شلوار مخصوصا مدل های مام استایل و بگ ترکیب زیبا و دل نشینی براتون می سازن . این مانتو ها رو می تونید تو جنس های ژاکارد ، کرپ ، حریر و شمعی تهیه کنید .

کت و دامن

ترکیب کت و دامن جزء استایل های لوکس و جذاب به شمار میان . دامن بلند یا بالا زانو و یک کت کوتاه تا کمر ، استایل جذاب و مجلسی برای شما می سازه . تو این ترکیب می تونید دامن مشکی رو به همراه کت سفید ، خردلی ، سرمه ای ، طوسی ، کرم و خود رنگ مشکی استفاده و ست کنید . در کنار این ست استفاده از جوراب شلواری به جای شلوار جین یا پارچه ای و کفش مجلسی پاشنه کوتاه یا بلند انتخاب های بهتری هستن .

اورال و رویه

اورال یا سرهمی های یک تکه ، انتخاب خاص و ایده آلی می تونه برای استایل های بهاری شما باشه . اورال های پارچه ای کرپ و مازراتی در رنگ های نود و خنثی استایل های فوق العاده خاص و جذابی برای شما می سازن . در کنار این اورال ها می تونید از رویه یا ژیله های رنگی که تناسب با پوشش شما داشته باشه استفاده کنید .
کفش اسپرت و شال بهاره یا کلاه های کاپیتانی می تونه جزء ست های بهاری شما باشه . کیف های دستی کوچیک ، تکمیل کننده استایل شما خواهد بود .

منبع : فروشگاه اینترنتی هانیل اسکارف






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن