تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797015401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت کانکس در محل و هزینه های آن


واضح آرشیو وب فارسی::

کانکس ها، سازه های پیش ساخته و آماده ای هستند که نسبت به ساختمان سنتی از مزایای بسیاری برخوردار بوده و یکی از این مزایا سبک بودن سازه می باشد. کانکس با توجه به کاربری های مختلف می تواند در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه کانکس نسبت به  مصالح ساختمانی سنتی از متریال سبک تری ساخته می شود بسیار سبک و ضدزلزله بوده و به راحتی از مکانی به مکان دیگر قابل انتقال می باشند. 

کانکس ها هم با ورق گالوانیزه و هم با ورق ساندویچ پانل قابل ساخت و اجرا هستند، که به روش های مختلفی از جمله ساخت در محل، ساخت درکارخانه، ساخت در کارخانه به صورت چند تکه و ارسال به محل نصب اجرا می شود.



انواع کانکس از لحاظ کاربری

کانکس ها میتوانند در کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار گیرند که با توجه به کاربری در روش های مختلف تولید و عرضه می شوند.

  • کانکس اداری جهت استقرار نیروی اداری در یک منطقه به صورت موقت یا دائم مورد استفاده قرار میگیرند.
  • کانکس انباری سازه پیش ساخته ای که جهت انبار و نگهداری وسایل کاریا لوازم منزل مورد استفاده قرار میگیرد.
  • کانکس ویلایی کانکس هایی با ظاهر بسیار شکیل و ویلایی که در باغ یا فضاهای سرسبز جهت اسکان یا منزل ییلاقی، قشلاقی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • کانکس کارگاهی کانکس هایی که جهت تجهیزکارگاه ساختمانی، اقامت کارگران یا دفتر کار مهندسین سر پروژه مستقر شده و مورد استفاده قرار میگیرند.
  • کانکس نگهبانی کانکس هایی که برای کانکس نگهبانی یا دیدبانی و حراست در ورودی پارکها، ساختمان های اداری، بیمارستان ها، پروژه های ساختمانی، پروژه های نفتی مورد استفاده قرار میگیرند.
  • کانکس بانک کانکس های شیشه ای که جهت تعبیه دستگاه ATM یا خرید بلیط طراحی شده و در محل های خاص، میادین شهری، پایانه های اتوبوسرانی قرار داده می شوند.
  • کانکس پلیس کانکس های پلیس کانکس هایی هستند که جهت استقرار نیروی انتظامی، در میادین شهری یا ورودی شهرک ها یا مکان های عمومی مورد استفاده قرار میگیرند.
  • کانکس سرویس بهداشتی کانکس سرویس بهداشتی جهت استفاده عمومی در پارک ها، فضای سبز، مکان های عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. گاهی نیز در محیط های کارگاهی جهت استفاده کارگران تعبیه می شود.
  • کانکس رستوران کانکس هایی که با طراحی زیبا و شکیل جهت رستوران مورد استفاده قرار میگیرند. این کانکس ها معمولا از طراحی خاصی برخوردارند.
  • کانکس فروشگاهی کانکس هایی که جهت فروش یک محصول یا تعداد زیادی محصول مانند میوه تره بارهای سازمان میادین شهرداری، ماهی فروشی یا فروشگاه های مختلف طراحی و در محل های خاص تعبیه می شود.
  • کانکس اورژانس کانکس هایی هستند که داخل آن ها تجهیزات اورژانس تعبیه شده و جهت کارهای عملیاتی، اورژانس بین جاده ها یا راه ها، بین شهرها مستقر می شود.
  • کانکس مدیریتی کانکس های مدیریتی در واقع همان کانکس اداری می باشند که جهت اتاق مدیران، اتاق همایش یا کنفرانس مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع کانکس نسبت به دیگر کانکس ها از نمای شکیل و جنس مرغوب تری برخوردار است.


روش های ساخت و تحویل انواع کانکس

ساخت و تحویل کانکس ها در روش های مختلفی انجام می شود:

ساخت کانکس در کارگاه یا کارخانه، تحویل درب کارخانه:

در این روش معمولا تمام انواع کانکسی که در بالا به آنها اشاره شد در ابعاد استاندارد با متریال مخصوص به خود ساخته شده و کانکس به طور کامل درب کارخانه آماده تحویل می باشد، تنها کاری که لازم است نیاز است فرد یا شرکت خریدار جهت حمل یا جابجایی کانکس از کارخانه به محل مورد نظر با باربری هماهنگی لازم را نموده، ماشین باربری گرفته و یک جرثقیل جهت بلند کردن کانکس از درب کارخانه و بارگیری آن روی ماشین باربری هماهنگ نماید.

ساخت کانکس در محل پروژه

معمولا زمانی که کانکس مورد نظر از ابعاد استاندارد بیشتر باشد و امکان ورود جرثقیل و ماشین باربری به محل وجود نداشته باشد ساخت کانکس در محل پروژه انجام می شود. در این روش متریال مورد نیاز به محل پروژه منتقل شده و فضایی جهت اسکان و خورد و خوراک کارگران در نظر گرفته می شود و پروژه آغاز می شود.

کانکس ویلایی، کانکس فروشگاهی، کانکس رستوران و کانکس های اداری معمولا به صورت ساخت در محل اجرا می شوند، چون گاهی اوقات هم ابعاد کانکس بسیار بزرگ است یا زمین یا محل پروژه حالت خاصی دارد که نیاز دارد کانکس در محل ساخته شود.

ساخت کانکس در کارخانه به صورت چند قلو و ارسال به محل: کانکس هایی که از ابعاد استاندارد جهت حمل و نقل خارج هستند و امکان ورود جرثقیل و ماشین باربری به محل استقرار کانکس وجود ندارد به صورت چند قلو و تکه تکه در کارخانه ساخته می شوند و سپس بارگیری شده و به همراه تیم متخصص به محل نصب ارسال می شوند. در این مرحله پس از تخلیه تکه های کانکس در محل، آنها را طبق پلان کنار هم قرار داده  و اصلاحا بهم جوین می شوند.

هزینه ساخت کانکس

یکی از نکاتی که  قبل از تعبیه کانکس (هر نوع کانکسی ) در محل باید در نظر گرفته شود سطحی است که قرار است روی آن تعبیه شود، این سطح باید کاملا صاف و مسطح باشد و در صورتی که مد نظر است کانکس مورد نظر از زمین فاصله داشته باشد یا به صورت چند پله (ویلایی) باشد، باید از قبل فونداسیون اجرا کرده یا به صورت آجرچینی و سیمان سکویی مسطح ایجاد شود که کانکس به راحتی روی آن قرار گیرد که معمولا این کار در بسیاری از شرکت ها بر عهده مشتری است.

در زمان هایی که ساخت در محل انجام می شود بخصوص اگر کانکس دوطبقه باشد هزینه بستن داربست برای نمای کانکس ساخت در محل نیز به هزینه های ساخت کانکس اضافه می شود.

از جمله هزینه هایی که هنگام اجرای کانکس به صورت ساخت در محل به خریدار اضافه می شود هزینه ایاب ذهاب کارگران، اسکان کارگران( در صورتی که پروسه ساخت زمان برباشد مثلا یک ماه یا دوماه نیاز باشد کارگران در محل حضور داشته باشند هزینه اسکان بسیار زیاد خواهد شد.)، هزینه بیمه کارگران، هزینه ارسال بار از کارخانه به محل ساخت می باشد. 

در کل هزینه های ساخت در محل به آب و هوای محل، مسافت کار، ابعاد پروژه، نوع متریال مصرفی در ساخت کانکس، زمان ساخت پروژه، تعداد طبقات پروژه، طرح و امکاناتی که برای کانکس پیش ساخته در نظر گرفته می شود، نمای خارجی کار بستگی دارد.

کانکس اسکان سپهر تولید کننده انواع کانکس

شرکت های بسیاری در زمینه ساخت در محل کانکس فعالیت می کنند، یکی از این شرکتها که  در زمینه ساخت کانکس در محل جزو برترین ها و قدیمی ترین های این صنعت است، شرکت کانکس اسکان سپهر است که میتوان به راحتی با مشاورین این شرکت تماس حاصل نموده و با ذکر ابعاد و محل پروژه و کاربری کانکس مورد نظر، مشاوره لازم را دریافت نمود. برای خرید کانکس میتوانید با شماره 02144235680 تماس حاصل نموده یا از طریق سایت https://eskansepehr.co تمام تصاویر و نمونه کارها را مشاهده نموده و طرح مورد نظر را انتخاب نمایید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن