تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797625799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین هتل‌ های خیابان استقلال استانبول ارزانتر از همیشه!


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا شما هم عاشق استانبول و به ویژه خیابان استقلال و شور و حال آن هستید؟ آیا دوست دارید با رزرو هتل ‌های خیابان استقلال استانبول، شب‌ های به یاد ماندنی سفر خود را در این خیابان زیبا سر کنید؟ در این مطلب قصد داریم بهترین هتل ‌های استانبول واقع در خیابان استقلال را برشماریم. علاوه بر این سیستم رزرواسیونی معرفی خواهیم کرد که با کمک آن بتوانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه هتل رزرو کنید.



4 هتل مشهور خیابان استقلال

اگر به استانبول سفر کرده باشید یا فیلم ‌هایی از این کشور را دیده باشید، متوجه خواهید شد که خیابان استقلال یکی از سرزنده‌ ترین و پربازدیدترین خیابان‌ های این شهر است. این خیابان طولانی ‌ترین خیابان استانبول شناخته می‌ شود که حدود 4.1 کیلومتر طول دارد. رستوران ‌ها، کافه ‌ها، پاساژها و انواع مراکز تفریحی که در این خیابان وجود دارند باعث شده تا تمایل برای رزرو هتل در خیابان استقلال استانبول بسیار زیاد باشد. در ادامه بهترین هتل‌ های خیابان استقلال استانبول را نام می‌ بریم.

هتل سنترال پالاس

یکی از هتل ‌های 4 ستاره خیابان استقلال استانبول است که در 12 طبقه و 61 اتاق طراحی شده است. این هتل فاصله ‌ای حدودا 100 متری از خیابان استقلال و میدان تکسیم دارد و یکی از هتل ‌های نزدیک به خیابان استقلال استانبول به شمار می ‌رود. محوطه نیشانتاشی که یک مکان مناسب برای خرید است در نزدیکی هتل سنترال پالاس و در فاصله حدودا 1.8 کیلومتری آن واقع شده است. تمامی لوازم و دکوراسیون اتاق‌ ها در این هتل، یادآور دوره عثمانی هستند. حمام‌ های لوکس با وان و محوطه ‌های وسیع نشیمن از جمله ویژگی ‌های مثبت اتاق‌ های هتل سنترال پالاس هستند. سالن ورزشی پیشرفته، استخر آب گرم، سونا، گرداب و حمامی منقش به طرحواره‌ های ترکی از جمله امکانات رفاهی این هتل است. اینترنت و پارکینگ رایگان نیز از دیگر خدماتی است که توسط این هتل ارائه می ‌شود. این هتل به مرکز همایش لطفی قیردار، سالن کنسرت جمال رزیت ری، و مرکز کنگره استانبول بسیار نزدیک است. علاوه بر این مرکز خرید جواهر و دمیرورن نیز در نزدیکی این هتل هستند. به همین دلیل هتل سنترال پلاس را می ‌توان یکی از بهترین هتل‌ های خیابان استقلال استانبول به شمار آورد.

هتل چر استانبول

این هتل یکی از بهترین هتل ‌های خیابان استقلال ترکیه با 4 ستاره کیفی است. هتل چر در محله مشهور بی اوغلو واقع شده که دارای انواع امکانات رفاهی شامل رستوران، سالن ورزشی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و بار است. هتل چر در واقع یکی از هتل‌ های 5 ستاره خیابان استقلال استانبول است که اتاق ‌های آن همگی مشرف به خیابان ‌های استانبول هستند. در تمامی طول 24 ساعت می‌ توانید از خدمات پذیرش این هتل استفاده کنید. سیستم تهویه اتاق‌ ها کاملا استاندارد و در هر اتاق وسایلی مانند گاو صندوق، تلویزیون، میز، کتری، مینی بار و حمام وجود دارد.

در این هتل خوب در خيابان استقلال استانبول می ‌توانید صبحانه اروپایی میل کنید. علاوه بر این می ‌توانید به سونا نیز رفته یا کودک خود را برای بازی به باغچه زمین بازی ببرید. جاذبه ‌هایی نظیر میدان تکسیم، برج گالاتا و مرکز کنگره استانبول نیز در نزدیکی هتل چر قرار دارند. این هتل 136 اتاق شامل اتاق سینگل، دبل و تریپل دارد.



 

هتل نوبل 22

هتل نوبل 22 نیز یکی دیگر از هتل ‌های خیابان استقلال استانبول است. این هتل 4 ستاره بوده و نزدیکی آن به اماکن تاریخی مشهور شهر استانبول از مزایای آن به شمار می ‌آید. برای مثال هتل نوبل فاصله بسیار کمی تا مراکز مهمی چون ایاصوفیه، میدان تکسیم، برج ساعت و بازار ادویه دارد. علاوه بر مکان ‌های تاریخی مشهور، هتل نوبل 22 به مراکز تجاری مشهور استانبول نیز نزدیک است و شما تنها با پیاده‌ روی کوتاهی می ‌توانید به راحتی به این اماکن تجاری رفته و از مشهورترین برندهای دنیا خرید کنید. همانطور که ذکر کردیم، هتل نوبل 22 یکی از هتل‌ های خیابان استقلال استانبول است به همین دلیل می ‌توانید به راحتی به رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ های این خیابان دسترسی داشته باشید. امکانات لوکس، وای فای رایگان، خدمات 24 ساعته، تراس‌ های زیبا با چشم‌اندازهای کم‌نظیر از دیگر ویژگی‌ های این هتل است.

هتل لا ویلا (La Villa) استانبول

این هتل 4 ستاره هم یکی از هتل‌های خیابان استقلال استانبول است که نوساز بوده و بسیار محبوب است. فاصله هتل لاویلا تا میدان تکسیم حدودا 250 متر است. این هتل هم دارای وای فای رایگان در تمامی قسمت ‌ها، تلویزیون، حمام اختصاصی، دوش بارانی، مینی بار و ... است. اتاق ‌های هتل لاویلا به سبک هلندی و با کف‌پوش ‌هایی از جنس بلوط طراحی شده ‌اند. لحاف و بالش ‌های مورد استفاده در این هتل، ضد باکتری و ضد آلرژی بوده و از پر غاز پر شد ه‌اند. جالب است بدانید سرآشپز این هتل برنده جایزه بین ‌المللی در حرفه آشپزی بوده و مهمانان لاویلا می ‌توانند از غذاهای سنتی ترکی این سرآشپز در وعده ناهار و شام لذت ببرند. هتل لاویلا یکی از هتل ‌های داخل خیابان استقلال استانبول است که به مساجد ایاصوفیه و مسجد آبی بسیار نزدیک است. با سه دقیقه پیاده‌ روی از این هتل می‌ توانید به بازارها و رستوران ‌ها و فضای سرزنده خیابان استقلال برسید.



هتل های خیابان استقلال استانبول با قیمت ویژه

آیا شما هم عاشق استانبول و فضای زیبای آن هستید اما نگرانی زیادی بابت هزینه ‌های سفر دارید؟ آیا می ‌دانید تنها با یک راهکار ساده می ‌توانید تا حد زیادی از هزینه سفر خود کم کنید؟ رزرو آنلاین هتل از سایت اقامت 24 کمک می ‌کند تا هم شما دردسر کمتری بابت رزرو داشته باشید و هم از تخفیف بالایی برخوردار شوید. این سامانه یکی از معتبرترین سامانه‌ های رزرواسیون ایران است که با هتل ‌های خارجی و داخلی بسیاری در سراسر ایران و جهان همکاری دارد.

تمامی مراحل ثبت نام مسافرین در این سامانه کاملا آنلاین انجام شده و نیاز به حضور فرد ندارد. علاوه بر این به دلیل قراردادهای بلند مدتی که این سامانه با هتل ‌های مختلف از سراسر دنیا دارد، مشترکانی که از این سامانه برای رزرو هتل استفاده کنند، از تخفیف‌ هایی پایین ‌تر از قیمت مصوبه هتل برخوردار خواهند شد. برای رزرو هتل‌های خیابان استقلال استانبول یا هر شهر و کشور دیگری با قیمت مقرون به صرفه، کافیست به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

کلام آخر

اگر شما هم عاشق خیابان استقلال استانبول هستید، پیشنهاد می‌ کنیم یکی از هتل ‌های نزدیک خیابان استقلال استانبول را انتخاب کنید. این هتل‌ ها به دلیل نزدیکی به خیابان استقلال دارای فضای بسیار سرزنده و شادی هستند و همواره سیل عظیمی از مسافران را به خود جذب می ‌کنند. در این مقاله 4 عدد از بهترین هتل‌ های خیابان استقلال استانبول را نام بردیم. علاوه بر این سامانه رزرواسیون معتبر و مقرون به صرفه اقامت 24 را معرفی کردیم که با مراجعه به آن می ‌توانید هتل‌ های خیابان استقلال استانبول را حتی کمتر از قیمت مصوبه آن ‌ها رزرو کنید. این مورد و تمامی ویژگی هایی که گفته شد در مورد رزرو هتل های آنتالیا هم صدق می کند و می توانید از بهترین خدمات بهره مند شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن