تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797603242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید کفش زنانه خارجی


واضح آرشیو وب فارسی::

با توجه به افزایش قیمت بازار، کاهش کیفیت و افزایش تعداد اجناس فیک و غیر اصل، خرید کفش مرغوب سخت شده است. خرید کفش زنانه خارجی اصل و اورجینال می تواند به سلامت شما کمک کند. ما در ادامه نکاتی را بیان میکنیم که خرید کفش زنانه اورجینال را برای شما ساده تر کند. پس با ما همراه باشید. کفش زنانه به نسبت کفش مردانه تنوع بیشتری دارد. بسیاری از خانم ها از کفش های با ظاهر خاص تر یا پاشنه دار استفاده می کنند. اگر کفش زنانه کیفیت کافی نداشته باشد و راحت نباشد می تواند آسیب های جدی به کمر و پا وارد کند. این موضوع اهمیت خرید یک کفش استاندارد و با کیفیت را افزایش می دهد. انتخاب کفش مناسب در سلامت جسمانی خصوصا کمر و پاها اثر گذار است. پاها با زانو، لگن و ستون فقرات  ارتباطی مستقیم دارند همچنین با داشتن پایانه‌های عصبی فعال از اعضای مختلف مانند هیپوفیز در سلامتی  سایر اعضا نیز نقش مهمی ایفا میکنند. پس اگر سلامتی برایتان اهمیت دارد از راحتی پا و سلامتی آن غافل نشوید. یکی از مهم ترین نکات برای حفظ سلامت پاها قطعا انتخاب کفش مناسب است.


خرید کفش زنانه خارجی

نکات خرید کفش زنانه

توجه به کفه کفش

کفه کفش مهم ترین قسمت کفش است. به صورت کلی سعی کنید کفه کفش خیلی نازک و لیز نباشد. کفه کفش نامناسب می تواند باعث آسیب به مچ پا و درد در پاشنه پا بشود.  کفه کفش باید کمی نرم باشد. در صورت خشک بودن کفه کفش موقع راه رفتن احساس آزردگی خواهید داشت. 

توجه به سایز کفش

سعی کنید کفشی که انتخاب میکنید کاملا سایز پای شما باشد نه گشادتر و نه تنگ تر. کفش تنگ می تواند سبب فشار به پا شود و کفش گشاد تر سبب سختی در راه رفتن و حتی عدم تعادل شما می شود.

انعطاف پذیری و وزن کفش

کفش ها خصوصا کفش های پیاده روی باید منعطف و نرم باشند. بهتر است کفش قوس پا را پوشش دهد و پا در آن کاملا حس راحتی داشته باشد. هم چنین بهتر است در هنگام خرید به وزن کفش توجه کنید و تا حد امکان کفش های سبک تر را انتخاب نمایید.

اندازه پاشنه کفش

اگر عادت به استفاده از کفش پاشنه بلند دارید بهتر است برای استفاده روزمره اندازه پاشنه شما بیش از 6 تا 8 سانت نباشد. استفاده از کفش پاشنه دار به مدت طولانی با اندازه بیش از این می تواند آسیب های جدی برای شما داشته باشد. 

جنس کفش

کفش ها در جنس های مختلفی نظیر چرم طبیعی یا مصنوعی، پلاستیک، پارچه و … تولید می شوند. جنس کفش در دوام آن و راحتی پای شما بسیار اثر گذار است. حتما جنس خوب و با کیفیت انتخاب کنید. 

رویه کفش

رویه کفش نیز  هم از نظر ظاهری هم از نظر راحتی بسیار مهم است. دوام، وزن، قدرت تهویه کفش تا حدود زیادی به قسمت رویه کفش بستگی دارد.چرم، مش، مواد مصنوعی، پارچه، الیاف مصنوعی، مواد نساجی و... می توانند مواد ایده آلی برای رویه کفش باشند. بهتر است متناسب با کاربرد انتخاب شود.

استفاده از جوراب هنگام خریداری

اگر قصد خرید کتانی یا کفش زمستانی دارید حتما جوراب ضخیم بپوشید و اگر کفش رسمی و تابستانی می خواهید بخرید از جوراب نازک استفاده کنید. حتما هنگام تست کفش از جوراب متناسب با نوع کفش استفاده کنید. تا در صورت خرید و هنگام استفاده واقعی برایتان تنگ یا گشاد نباشد.

پهنای کفش

در هنگام خرید کفش به جلوی کفش، عرض و پهنای کفش دقت کنید. اگر کفش به پای شما فشار وارد کند آن کفش مناسب نخواهد بود. پا باید کاملا حس راحتی داشته باشد. 


نکات خرید کفش زنانه

کفش زنانه خارجی

خرید کفش زنانه خارجی و اورجینال معمولا موارد گفته شده را دارند از این رو انتخاب مناسبی هستند. نکات ذکر شده و اهمیت اورجینال و خارجی بودن فقط مختص به خانم ها نیست بلکه در خریداری کفش مردانه نیز مهم است. ما در مجموعه پارس اکسپرس انواع کفش زنانه خارجی و کفش مردانه خارجی را با تنوع بالا مناسب با هر سلیقه ای تهیه کرده ایم. تا دیگر خرید یک کفش مرغوب برای شما دغدغه نباشد. تمامی محصولات وارداتی هستند و سفارشات شما از طریق هوایی و دریایی از کشور چین به داخل کشور ارسال شده و سپس به دست شما می رسند. البته برخی از محصولات با امکان ارسال سریع نیز موجود است که در انبار ایران هستند و مستقیما برای شما ارسال می شوند. کافی است وارد سایت pars-express.com شوید یا اپلیکیشن ما را از بازار دانلود و نصب کنید. در دنیای محصولات ما بگردید و محصولات مورد پسند خود را سفارش دهید. پس از آن بدون اتلاف زمان در بازارها درب منزل تحویل بگیرید. خانم های عزیز که علاقه مند به انواع لباس زنانه خارجی ، کفش، کیف، اکسسوری و... مطابق مد روز هستند پارس اکسپرس بهترین گزینه برای شماست. 

محصولات ما فقط به کفش محدود نمی شود. انواع لباس مردانه خارجی و اکسسوری، انواع لباس زنانه و اکسسوری، لوازم خانه و آشپزخانه، سلامت و زیبایی، کالاهای دیجیتال و... نیز موجود است. کافی است فقط کمی زمان بگذارید و محصولات ما را مشاهده کنید تا هر چه نیاز دارید را به راحتی خریداری نمایید. 

در خصوص کفش زنانه انواع بوت و نیم بوت، کتانی و کفش اسپرت، کفش رسمی، صندل و... در تنوع بالا و متناسب با هر سلیقه  و در انواع رنگها موجود است. با توجه به تنوع محصولات و دسته بندیها در پارس اکسپرس می توانید همه نیازهای خود را به صورت یکجا خریداری کنید.


نکات مهم در خرید کفش پاشنه بلند

نکات مهم در خرید کفش پاشنه بلند

در ابتدا لازم به ذکر است به هیچ عنوان از کفش های پاشنه بلند به مدت طولانی استفاده نکنید. استفاده‌ی مداوم از آنها می تواند آسیب های جدی در مچ پا، زانو و کمر  به وجود آورد و فشار بر روی پا را چند برابر کند . کفش پاشنه بلند ظاهر زیبایی دارد اما به شدت می تواند به سلامتی شما آسیب بزند.

به هر حال اگر در موقعیت های مختلف یا مجالس می خواهید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید لازم است چندین نکته را در نظر بگیرید. به صورت هر چه سطح مقطع پاشنه‌ی شما وسیع‌تر باشد، کفش راحت تر است و ثبات بیشتری دارد.  اصطلاحا به این نوع کفش ها کفش پاشنه پهن می گویند. کفش های پاشنه پهن در هنگام قدم بر داشتن و حفظ تعادل راحت تر هستند. در هنگام خرید توجه کنید که محور پاشنه‌‌ی کفش شما دقیقا باید در مرکز پاشنه پا قرار بگیرد.

اگر پنجه پا شما نسبتا پهن است بهتر است از کفش های نوک تیز اجتناب کنید. بهتر است کفش هایی انتخاب کنید که حداقل پنجه پا راحت باشد. 

اگر شرایط لباستان امکان استفاده از کفش های لژدار را می دهد این مدل را به نسبت کفش پاشنه دار در اولویت قرار دهید. 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن