تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796700827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش گرفتن لباس جوکر در فری فایر (آموزش قدم به قدم)


واضح آرشیو وب فارسی::

پلیرهای بازی فری فایر همواره توجهٔ ویژه‌ای به ست‌ها و اسکین‌های این بازی دارند. ست‌های محبوب فراوانی در این بازی پلتفرم تلفن‌های همراه وجود دارند که لباس جوکر یکی از آن‌هاست. در این مقاله به‌عنوان آموزش گرفتن ست جوکر، چند مورد از محبوب‌ترین اسکین‌های بازی فری فایر را معرفی می‌کنیم و پس از آن، روش‌های گرفتن لباس جوکر در فری فایر را بیان خواهیم کرد.

ست های محبوب فری فایر

همان‌گونه که بیان شد، ست‌های محبوب فراوانی در بازی فری فایر وجود دارند. پیش از ارائه توضیحات در رابطه با گرفتن لباس جوکر در فری فایر، 8 مورد از پرطرفدارترین ست‌های این بازی را معرفی می‌کنیم:

1. ست Iron Blade

باندل قدیمی و سامورایی Iron Blade که در سال اخیر تعداد استفاده از آن بسیار افزایش یافته‌است، در سرور خاورمیانه از محبوبیت بالایی برخوردار و با یک جم در دسترس است. این باندل یکی از ست‌های قدیمی بازی فری فایر محسوب می‌شود که موهای آن همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. بسیاری از یوتیوبرهای معروف دنیای گیم، از موهای این ست استفاده می‌کنند.


کاراکتر Iron blade فری فایر

2. ست Zombie Samurai

باندل شناخته‌شدهٔ زامبی سامورایی که به ست شیطان نیز معروف است، یکی از پراستفاده‌ترین ست‌های بازی فری فایر محسوب می‌شود که تعداد زیادی از آن در گردونه‌های این بازی نصیب بازیکنان شد. بازیکنان پول‌داری که جم‌های زیادی در اختیار داشتند، تعداد ست‌های زامبی سامورایی را در بازی بالا بردند؛ درحالی‌که تا پیش از آن به دلیل کم‌یاب بودن این ست، بسیاری از پلیرها از حریف‌های مالک این ست ترس داشتند.

3. ست Hip Hop

باندل معروف الیت هیپ هاپ، یکی از ست‌های بسیار قدیمی بازی فری فایر است که انتشار آن به 4 سال پیش برمی‌گردد. بسیاری از کاربران ایرانی که در این بازی هزینه می‌‌کنند یا اکانت‌های آن‌ها قدیمی است، این ست ارزشمند را دارند. اکانت‌هایی که این ست را همراه داشته‌باشند، چند میلیون تومان به قیمت آن‌ها اضافه می‌شود.

4. ست Cobra Rage

باندل پرطرفدار Cobra Rage یا خشم کبرا یکی از ست‌های قدیمی و بسیار ویژه بازی فری فایر است. کبرا ریج اولین ست لولی و لجندری بازی است که در چهار رنگ قرمز، آبی، زرد و بنفش وجود دارد. تمامی ست‌های لولی و لجندری بازی نیز مانند بویاه، از روی همین ست ساخته شده‌اند.

5. ست Sakura

ست الیت ساکورا اولین و به عقیدهٔ من بهترین الیت تاریخ فری فایر است. Sakura یکی از ست‌های بی‌تکرار این بازی است که برخلاف الیت‌های نه‌چندان جذاب جدید که حتی پرداخت جالبی هم ندارند، توجهٔ تمامی بازیکنان را به خود جلب کرده بود.

6. ست Arctic Blue

باندل ست معروف و قدیمی Artcic Blue، یکی از ست‌های پرطرفدار بازی است که تعداد ان با دایموند رویال و مجیک کیوب‌های فراوان بازی فری فایر بالا رفت. ماسک این ست نکته‌ٔ قابل توجه آن است و بسیاری از بازیکنان، ماسک آن را در لباس خود استفاده می‌کنند.



7. ست Gentleman By Day

باندل Gentleman By Day یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین ست‌های بازی فری فایر است که حدود 2 سال قبل در گردونه‌های 9 جمی بازی ارائه شد. پس از دو سال، ارائه سنت جنتلمن در باکس‌های 50 جمی باعث شده که تعداد بازیکنان استفاده‌کننده از این ست افزایش یابد.

8. ست Night Clown (Joker)

باندل Night Clown که آن را با نام جوکر نیز می‌شناسیم، به دلیل محبوبیت این شخصیت در بازی فری فایر نیز طرفداران زیادی دارد. فری فایر جوکر قرمز که در این نوشته نیز قصد داریم روش‌های به‌دست آوردن آن را توضیح دهیم، به یکی از ست‌های بسیار پرطرفدار این بازی تبدیل شده‌است. در قسمت بعدی نوشته، سه روش برای گرفتن لباس جوکر در فری فایر را معرفی خواهیم کرد.

روش‌های گرفتن لباس جوکر در فری فایر

در مقدمه هم اشاره کردیم که این مقاله، آموزش گرفتن ست جوکر در بازی فری فایر است. برای این امر سه شیوهٔ گوناگون وجود دارد که آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

1. از طریق Magic Cube

اولین روش برای گرفتن لباس جوکر در فری فایر، مراجعه به فروشگاه این بازی است که معمول‌ترین روش برای تهیه هرکدام از باندل‌های بازی محسوب می‌شود. با تهیهٔ Magic Cube، علاوه‌بر ست جوکر می‌توانید هرکدام از موارد مورد نظر خود را تهیه کنید. طبیعی است که اگر به ست جوکر علاقه‌مندید و شرایط تهیهٔ Magic Cube را دارید، این شیوه ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای به‌دست آوردن این باندل محبوب است.

2. روش‌های رایگان

با توجه به محبوبیت فری فایر جوکر قرمز، بسیاری از سایت‌ها امکان به‌دست آوردن این ست به‌صورت رایگان را فراهم کرده‌اند. البته باید توجه داشته‌باشید که این باندل پرطرفدار به‌سادگی قابل دسترسی نیست، بنابراین بسیاری از تبلیغات مربوط به دریافت رایگان آن، واقعی نیستند و تنها باعث اتلاف وقت شما می‌شوند.

3. خرید اکانت

در کنار دو روش بالا که لباس جوکر از طریق آن‌ها به اکانت شما اضافه می‌شود، روش دیگری وجود دارد که می‌تواند شما را به این ست محبوب برساند. درواقع برای گرفتن لباس جوکر در فری فایر، می‌توانید اکانت پلیرهای دیگر را خریداری کنید.

خرید اکانت فری فایر بازیکنانی که پیش از این ست لباس جوکر را به‌دست آورده‌اند، باعث می‌شود که بدون هیچ زحمت اضافه‌ای امکان استفاده از آن را داشته‌باشید.

اگر برای به‌دست آوردن ست جوکر یا هر مقصود دیگری قصد خرید اکانت فری فایر دارید، استفاده از خدمات یک فروشگاه آنلاین معتبر بهترین انتخاب است. خدمات آنلاین فروشگاه‌های معتبر به شما کمک می‌کند تا یک اکانت آماده، حاوی تعداد مشخصی از باندل‌ها را با پرداخت هزینهٔ تعیین‌شده خریداری کنید.


راهنمای خرید اکانت فری فایر

کلام پایانی

پلیرهای بازی موبایلی فری فایر همواره توجهٔ ویژه‌ای به ست‌ها و اسکین‌های مختلف این بازی دارند. در این نوشته 8 مورد از محبوب‌ترین باندل‌های این بازی را معرفی کردیم که ست جوکر (Night Clown) یکی از آن‌هاست.

در این مقاله با موضوع آموزش گرفتن ست جوکر، سه روش گوناگون را برای به‌دست آوردن این ست توضیح دادیم که شاید ساده‌ترین آن، خرید اکانت دیگر پلیرها باشد. درواقع بسیاری از بازیکنانی که قصد فروش اکانت خود را دارند، پیش از این لباس جوکر را به‌دست آورده‌اند.

در پایان نیز گفتنی است که اگر روش خرید اکانت را برای گرفتن لباس جوکر در فری فایر انتخاب می‌کنید، برای این کار حتما به یک فروشگاه آنلاین معتبر مانند این سایت مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 373]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن