تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797051618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رول آپ تبلیغاتی چگونه است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


امروزه برای هر کسب و کاری ضروری هست که از بهترین تکنیک های بازاریابی برای تبلیغ برند خود و جلب توجه مشتری استفاده کنید. در حالی که بازاریابی آنلاین یک راه عالی برای جذب اکثریت مشتریان هستش، اما پنباید راه های بازاریابی سنتی مثل استفاده از بنرهای رول آپ رو فراموش کنیم. شاید باور نکنید، استند رول آپ هنوز هم یکی از موثرترین راه ها برای جذب مشتریان و تشویق آنها به خرید محصولات/خدمات شماست. چرا؟بنرهای رول آپ به شما این فضا رو میدن تا بهترین کمپین بازاریابی رو ایجاد کنید و محصول/خدمت خود رو به شیوه ای توصیفی تر تبلیغ کنید. در گذشته هرگز از بنرها استفاده نکردید ، ممکنه از اینکه بدونید چاپ بنر رول آپ بسیار مقرون به صرفه است، متحیر بشید. در مقایسه با سایر تکنیک های بازاریابی، استفاده از بنرهای رول آپ بسیار ارزان قیمت هستن.

اکنون که مزایای بالقوه استفاده از بنرهای رول آپ برای محصولات تبلیغاتی رو میدونید، قدم بعدی اینه که به دنبال خدمات چاپی باشید که بتونه بنر رول آپ مناسبی رو برای برند شما چاپ کنه. اگه به جستجوی مراکز چاپ بپردازید، ممکنه به نام های کوثر پرینت، ایران کهن، آقا، متین، دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک برخورد کنید. از بین این مراکز چاپ، کوثر پرینت یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات چاپ بنر رول آپ در بازار هستش. آنها از بهترین تجهیزات و آخرین فناوری ها برای طراحی بنرهای رول آپ با کیفیت بالا استفاده میکنن. بنابراین، در اولین فرصت نیازهای خودتون رو با کارشناسان طراحی کوثر پرینت در میان بذارید و به آنها اجازه بدید با استفاده از تجهیزات پیشرفته، بنرهای رول آپ جذابی طراحی کنن.

انواع پاپ آپ به همراه چاپ



اکثر مدل های پاپ آپ نمایشگاهی از یک پایه آلومینیومی محکم و یک بنر مصنوعی سبک وزن ساخته شدن که معمولا در نمایشگاه‌ های تجاری، همایش ‌ها و سایر رویدادهای مهم استفاده میشن. آنها به شما این امکان رو میدن که کسب و کار، محصولات و خدمات خودتون رو به روشی واضح و بدون دردسر تبلیغ کنید. سادگی طراحی و سهولت در راه اندازی آن یکی از مزیت های بزرگ پاپ آپ هستش. زمان کمتری رو صرف نصب نمایشگرهای پاپ آپ میکنید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب بنر پاپ آپ اینه که بر خلاف بسیاری از اشکال دیگر تبلیغات، میتونه به طور موثر دائمی باشه. تبلیغات فعال در رسانه ها گذرا هستند. به محض اینکه آنها کار را متوقف کنن، مفید بودن آنها به پایان میرسه. تا زمانی که هیچ اطلاعات حساس به زمان (مانند تاریخ فروش) را روی بنر خود وارد نکنید، میتونید بارها و بارها از آن استفاده کنید. تعداد مکان‌های مختلفی که میتونید با استفاده از نمایشگرهای پاپ ‌آپ استفاده کنید، خیلی بالاست و این یک سرمایه‌گذاری عالی به عنوان ابزار بازاریابی بلندمدت هستش. برحسب کاربرد پاپ آپ، دو مدل موجود هست: 

-پاپ آپ پوستری

این نوع پاپ آپ ها از یک پایه و یک بنر چاپ شده تشکیل شدن. پایه پاپ آپ معمولاً حدود 24 اینچ عرض و 82 اینچ ارتفاع داره و میتونید آنها را در جایی قرار بدید که از همه طرف مورد دید مشتری قرار بگیره.

-پاپ آپ رومیزی

اینها دقیقاً مثل پاپ آپ پوستری هستن، اما در مقیاس کوچکتر. آنها میتونن از 8 اینچ تا 40 اینچ عرض و 17 اینچ تا 33 اینچ ارتفاع داشته باشن و اغلب روی یک میز قرار میگیرن. پاپ آپ رومیزی نمایشگرهای عالی برای زمانی هستن که در فضای ذخیره سازی و بودجه به مشکل برخوردید. 

ایده برای چاپ نایلون تبلیغاتی



چاپ لوگو یا نام تجاری شرکت خود بر روی نایلون و چاپ پلاستیک یک راه عالی برای برجسته کردن نام تجاری شما و جلب مشتریان بیشتر هستش. اگه برای طرح نایلون تبلیغاتی ایده ای ندارید، پیشنهاد میکنیم که از نکات زیر استفاه کنید:

1. نمادهای مفهومی رو کاوش کنید

یک تصور غلط رایج در طراحی لوگو اینه که نماد باید به معنای واقعی تصویری باشه که محصول یا خدمات شما رو نشان بده. در حالی که این ممکنه به نفع برخی دیگه باشه. شما میتونید روی نمادهای مفهومی که نشون دهنده خدمات شرکت شما هستن، کار کنید.

2. از فضایی که دارید استفاده کنید

برای اکثر مشاغل، یک نماد برای بیان کامل هویت برند آنها کافی نیست. کافیه یک جمله زیبا  مربوط به لوگو درج بشه. یا میتونید از شعارهایی استفاده کنید که ویژگی های برند شما رو به طور خلاصه بیان کنن. 

3. با حروف بزرگ یا حروف کوچک بازی کنید

وقتی صحبت از طراحی لوگو روی نایلون به میان میاد، گاهی اوقات این جزئیات کوچک هستن که همه تفاوت رو ایجاد میکنه. چیزی به سادگی بازی با حروف بزرگ و کوچک میتونه علامت تجاری شما رو به سطح جدیدی برسونه. به طور سنتی، لوگوهای بزرگ حس قدرتمندی رو ایجاد میکنن، در حالی که استفاده از حروف کوچک حسی راحت ‌تر و غیررسمی رو بیان میکنن. 

خلاصه مقاله

تبلیغ محصولات و خدمات شما به شیوه ای مناسب کلید جذب مشتریان جدید و افزایش فروش در همان زمان هستش. از این رو توصیه میکنیم از روش های ارزان قیمت مثل رول آپ و کیسه های نایلونی برای تبلیغ برند استفاده کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن