تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796857693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با هتل ‌های آل آنتالیا آشنا شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

سالانه گردشگران و مسافران زیادی از سراسر نقاط جهان به کشور ترکیه سفر می‌کنند. به همین دلیل خدمات و امکانات اقامتی و رفاهی بسیار عالی را، به ویژه در شهرهای محبوب خود مانند استانبول و آنتالیا، فراهم کرده است.به طور کلی هتل های آل و یو آل آنتالیا در میان گردشگران طرفداران زیادی دارند که چرا امکانات و خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. هتل ‌های آل آنتالیا مانند رزرو هتل ریکسوس داون تاون تمام خدمات و وسایل موردنیاز را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند. بنابراین شما به محض رزرو این هتل‌ها، دیگر نیازی ندارید که در طول اقامت بابت خدمات دیگر خود هزینه پرداخت کنید. هتل‌ های آل آنتالیا از امکانات ورزشی آبی بی‌نظیر مانند قایق‌سواری، موج‌سواری و غواصی برخوردارند که آن‌ها را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند. اگر تمایل دارید تا با این اقامتگاه‌های بی‌نظیر آشنا شوید، فقط کافی است که تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

این هتل ۵ ستاره در نزدیکی ساحل کنیالتی، در باغ‌های عجیب و غریب پارک فرهنگ آتاتورک، مشرف به دریا و کوه‌های توروس قرار دارد. این هتل دارای ۴ رستوران، یک استخر به سبک مردابی و یک شاتل رایگان به ساحل است. از طرف دیگر این هتل با ساحل کنیالتی ۴۰۰ متر فاصله دارد. برای کسانی که دوست دارند ورزش کنند، مرکز لوکس Rixos Downtown یک باشگاه ورزشی مدرن و دو زمین تنیس ارائه می‌دهد. همچنین یک اسپا در این مرکز وجود دارد که میهمانان می‌توانند در حمام ترکی یا با ماساژ آرامش بخش استراحت کنند. هتل ریکسوس دارای یک تراس پانوراماست و غذاهای بین‌المللی مجلل را در محیطی شیک سرو می‌کند؛ در حالی ‌که ساحل بار و رستوران در ساحل کنیالتی واقع شده است و منوی آلاکارته ارائه می‌دهد. 
این هتل دارای مجموعه‌ای از کافه هاست که انواع نوشیدنی و تنقلات را سرو می‌کنند. اتاق‌های مهمان با رنگ‌های روشن طراحی ‌شده است و یک بالکن خصوصی با منظره آنتالیا یا دریای مدیترانه ارائه می‌دهند. 
از جمله خدمات این اتاق‌ها می‌توان به یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و قسمت نشیمن با یک کاناپه اشاره کرد؛ اما هتل ریکسوس آنتالیا دارای خدمات دیگری مانند مرکز تناسب‌اندام، سالن بار، ساحل دریا، خدمات مراقبت از کودکان، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان و امکانات رفاهی دیگر است.

هتل دلفین امپریال

اقامت در هتل دلفین امپریال آنتالیا این حس را به شما منتقل می‌کند که انگار در کنار ساحل باشکوه دریای مدیترانه نشسته‌اید. این هتل فاصله اندکی با مراکز خرید و دیدنی شهر آنتالیا دارد که گشت‌وگذار را برای مهمانان آسان می‌کند. 
از جمله خدمات هتل دلفین امپریال می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، استخر، مرکز تناسب‌اندام، خدمات اجاره دوچرخه، زمین بازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. 
اگر بخواهیم درباره اتاق‌های این هتل بیشتر توضیح دهیم، باید بگوییم که اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند مینی‌بار، سرویس اتاق، بالکن اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون و هر چیزی که شما به آن احتیاج داشته باشید، هستند.

کاخ تایتانیک

کاخ تایتانیک که در سواحل ریویرای ترکیه واقع شده است، یکی از مجلل‌ترین استراحتگاه‌های مدیترانه است. این هتل توسط طراحان داخلی مشهور بین‌المللی با هدف انعکاس معماری تاریخی شهر استانبول طراحی شده است. پنج هکتار تالاب مانند استخر از طریق کانال‌ها به ساحل شنی خصوصی برای آفتاب گرفتن یا شنا در آب‌های خنک امتداد می‌یابد. 

در کاخ تایتانیک ۳۵ فروشگاه غذا و نوشیدنی وجود دارد که غذاها و نوشیدنی‌هایی کاملا سالم و گیاهی به شما ارائه خواهند داد؛ بنابراین اگر به تغذیه خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهید، قطعا می‌توانید در فروشگاه‌های این هتل مواد غذای مورد نیاز خود را تهیه کنید. اگر دوست دارید یک آب گرم آرامش‌بخش را پس از یک روز تفریحی طولانی تجربه کنید، کاخ تایتانیک با ۱۵۰۰ مترمربع استراحتگاه اسپا و خدمات آب گرم در خدمت شما خواهد بود. از طرفی دیگر در این هتل شما می‌توانید برنامه‌های ورزشی با ساختارهای دقیق و برنامه‌ریزی ‌شده، فعالیت‌های هیجان‌انگیز، مرکز تناسب‌اندام، بولینگ و... را مشاهده کنید. 
از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل، می‌توان به پارکینگ، صبحانه و اینترنت رایگان، استخر، ساحل دریا، خدمات نگهداری از کودکان و... اشاره کرد؛ اما تمامی اتاق‌های این هتل دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تخت‌های بسیار راحت، حمام اضافی، ساحل خصوصی و... هستند.



هتل نیروانا

هتل نیروانا در منطقه ساحلی لارا در شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل با درک کاملی از اوقات فراغت لوکس، سعی کرده است تا هر آن‌چه را که مهمانان برای تجربه یک اقامت خوب به آن احتیاج دارند، فراهم کند. 
این هتل در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع قرار، که ۲۵ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و ۱۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. ساحل شنی خصوصی به طول ۱۷۵ متر با اسکله، پارک آبی بزرگ و استخرهای روباز، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، کلوپ بچه‌ها، انیمیشن و برنامه‌های سرگرمی همگی باعث شدند تا هتل نیروانا به مقصد بسیار عالی برای تفریح و تعطیلات تبدیل شود. 
از خدمات منحصربه‌فرد هتل نیروانا می‌توان به هتل لوکسی پت، اولین کانسپت دوستدار حیوانات در آنتالیا و ترکیه اشاره کرد. هتل لوکسی پت به مهمانان خود این امکان را می‌دهد که تعطیلات خود را با اعضای خانواده و به همراه حیوانات خود سپری کنند. 
از جمله خدمات هتل نیروانا می‌توان به مرکز اسپا، مراقبت از صورت و کاهش وزن، حمام و استخر سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، ساحل دریا، تیراندازی با کمان، خدمات نگهداری از کودکان، کمپ‌های آموزشی و ورزشی، زمین‌های حرفه‌ای بسکتبال، تنیس، والیبال و فوتبال، خدمات اجاره دوچرخه و... اشاره کرد. 
در داخل رستوران این هتل می‌توانید بهترین و سالم‌ترین غذاهای عمر خود را صرف کنید؛ زیرا تمام غذاهای رستوران هتل نیروانا تماما از مواد اولیه لذیذ و باکیفیت تشکیل می‌شوند؛ اما برای کسانی که عاشق خرید کردن هستند، یک خبر خوب داریم. در فروشگاه بسیار بزرگ این هتل شما می‌توانید انواع برندهای معروف مانند گوچی، بالنسیاگا، پرادا و... را پیدا کنید.



رزرو هتل های آنتالیا با بهترین قیمت در فلای تودی

برای این‌که اقامت لوکس را با امکانات باورنکردنی تجربه کنید، حتما نیازی نیست که به کشورهای اروپایی سفر کنید؛ چرا که شهر آنتالیا هم چیزی کم از کشورهای اروپایی ندارد. برای رزرو هتل های آل و یو آل آنتالیا فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید تا با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان محل اقامت خود را پیدا کنید. فلای تودی امکان متنوع ترین هتل های آنتالیا را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین بدون دغدغه می‌توانید رزرو هتل موردنظر خود را با بودجه و سلیقه ای که دارید، انجام دهید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه بهترین خدمات سفر به کاربران خود است. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن