تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797768419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت


واضح آرشیو وب فارسی:: قفل دیجیتال یا قفل هوشمند یکی از مطمئن ترین و بهترین مدل های قفل درب می باشد. با نصب این قفل ها بر روی درب ضد سرقت می توانید حفاظتی که ارائه می دهد را افزایش دهید. علاوه بر این، این قفل ها دارای ویژگی های زیادی هستند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند قفلی است که بدون کلید یا سایر روش های دسترسی قابل کنترل است. بدنه بسیار مقاوم و سیستم امنیتی هوشمند آن، این قفل را به یکی از امن ترین مدل های قفل دنیا تبدیل کرده است. قفل هوشمند توسط باتری قلمی تغذیه می شود، بنابراین برای نصب نیازی به سیم کشی داخلی نیست. این محصولات امنیتی قابل نصب بر روی انواع درب به خصوص درب های ضد سرقت می باشد. قفل دیجیتال بهترین راه برای ورود به ساختمان بدون کلید است. با خرید قفل دیجیتال و نصب آن بر روی درب آپارتمان می توانید با رمز، ریموت یا تلفن همراه وارد منزل شوید. حتما برای شما یا یکی از شما پیش آمده که هنگام خروج از خانه کلید خود را فراموش کرده باشید. شاید برای شما سخت باشد که چندین بار در روز از روی میز خود بلند شوید و در را به روی مهمانان خود باز کنید. با نصب یک قفل دیجیتالی دیگر این مشکلات را برطرف خواهید کرد. قفل دیجیتال یکی از لوکس ترین و مدرن ترین محصولات موجود در بازار است و معمولا بر روی انواع درب های ضد سرقت لوکس نصب و استفاده می شود. درب های ضد سرقت لوکس ظاهری بسیار مدرن دارند و نسبت به سایر محصولات از امنیت بیشتری برخوردارند. امنیت بیشتر درب های لوکس به لطف استفاده از سخت افزارهای دیجیتال و مدرن و ظاهر زیباتر است. در غیر این صورت ساختار آنها مانند سایر محصولات است. قفل الکترونیکی و هوشمند یک قفل درب ضد سرقت است که امنیت بسیار بالایی را به شما می دهد.


نصب قفل دیجیتال و قفل هوشمند روی درب ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال و هوشمند بر روی درب ضد سرقت امنیت آن را افزایش می دهد و همچنین استفاده از درب را هنگام باز و بسته شدن درب آسان می کند. اما قیمت قفل هوشمند ضد سرقت بیشتر از قفل مکانیکی است. در این مقاله قصد داریم شما را با قفل دیجیتالی ضد سرقت درب و ویژگی های آن آشنا کنیم و با توجه به این توضیحات تصمیم به نصب قفل دیجیتالی درب ضد سرقت را به عهده شما می گذاریم. قفل هوشمند یکی از ایمن ترین و قوی ترین مدل های قفل ضد سرقت می باشد.

انواع قفل دیجیتال قابل نصب بر روی درب های ضد سرقت

  1. قفل رمزی ضد سرقت
  2. قفل ضد سرقت کارتی
  3. قفل ضد سرقت اثر انگشتی
  4. قفل تشخیص چهره
لازم به ذکر است که هر یک از این مدل ها قابل ترکیب با یکدیگر هستند. یعنی می توانید از قفل با روش های رمز دستی و کارت، هر دو به طور همزمان استفاده کنید. قفل یکی از مهم ترین اجزای ضد سرقت درب است.

الزامات نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

  • ضخامت درب باید حداقل 3.5 سانتی متر تا 9 سانتی متر باشد
  • دهانه (فاصله لبه درب تا ابتدای طرح) باید حداقل 12 سانتی متر باشد
  • طول نیم تنه نباید از مرکز در فراتر رود
  • نوع درب (در بازشو سمت راست، درب بازشو چپ): اکثر مدل های قفل ضد سرقت دیجیتال دارای گزینه ای
  • برای جابجایی بین بازشو راست و چپ هستند
  • بررسی محتویات بسته نصبی قفل دیجیتال ضد سرقت
  • بررسی نوع درب (چوبی، فلزی و ...)


عوامل موثر بر قیمت قفل ضد سرقت دیجیتال

عوامل مختلفی در تعیین قیمت این نوع قفل نقش دارند، از جمله: برندهای قفل دیجیتال مانند Samsung-Yale-Gateman و… روش های دسترسی مانند رمز عبور-کارت-اثر انگشت و ... جنس و کیفیت ساخت بدنه قفل دیجیتال فولادی – آلومینیومی و...

طراحی و ویژگی های دستگیره هوشمند درب

دستگیره هوشمند دارای سیستم های فنی و ایمنی مانند قفل کودک - حفظ حریم خصوصی - قفل اتوماتیک - کنترل از راه دور است. اگر هر یک از فاکتورهای فوق کیفیت بالاتری داشته باشد، ارزش قفل دیجیتال ضد سرقت و در نهایت درب بالاتر خواهد بود.

قفل کارتی درب

قفل کارتی دارای مغزی الکترونیکی است و در نتیجه تنها افرادی را که کارت مغناطیسی دارند و رمز آن را می دانند، راه می دهد. امروزه استفاده از قفل کارتی در اکثر هتل ها رایج شده است. این مدل از قفل های دیجیتال دارای چندین کارت قابل صدور برای ساکنین منزل می باشد.

قفل دیجیتالی درب برای سارقان

قفل دیجیتال و هوشمند به جای قفل معمولی آغازی برای بهبود خانه و محیط ماست. قفل هوشمند محصولی نصب شده بر روی تمامی درب های ورودی ساختمان جهت دسترسی سریع و آسان، دستیابی به زیبایی، افزایش امنیت و حفاظت از منزل و اعضای خانواده شما بر روی تمامی درب های معمولی و ضد سرقت می باشد. سیستم های امنیتی قابل استفاده در آنجا به تدریج آرامش و امنیت بیشتری را برای محیط شما به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) وسیله ای الکترونیکی است که بر اساس یکی از مکانیسم های تشخیص رمز عبور، کارت های مغناطیسی RFID ، برچسب ها، اثر انگشت، کنترل از راه دور و گوشی های هوشمند به راحتی می تواند درب محل کار یا زندگی شما را باز و بسته کند. برای خرید انواع قفل دیجیتالی درب به سایت digitaldoorlock.ir مراجعه نمایید.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن