تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797630989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین راه درآمد از بازی ، بدون سرمایه ی اولیه


واضح آرشیو وب فارسی::



 

 

در آغاز به این نکته اشاره می کنیم که در دنیای امروز ، بازی کردن در فضای دیجیتال دیگر وقت آن تلف کردن به حساب نمی‌آید. روشهای بسیاری برای کسب درآمد از راه بازی کردن وجود دارد. افرادی هستند که پس از انجام بازی های بسیار ، با کسب تجربیات فراوان در این زمینه ، گیم بلاگر می شوند . بنابراین درآمد زایی از طریق بازی های آنلاین یکی از روش های جذاب کسب درآمد به حساب می آید. در ادامه به توضیح چند حرفه در صنعت گیمینگ می پردازیم که بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه به افراد علاقمند کمک می کند تا کسب درآمد داشته باشند. 

 

 

گیم بلاگر کیست و کارش چیست ؟! 

 

کار اصلی گیم بلاگر ها تولید محتوای مناسب در مورد بازی های جدید ارائه شده توسط شرکت های سازنده ی صنعت گیمینگ ، نقد و بررسی بازی های جدید و مشخص کردن نقاط منفی و مثبت بازی ها ، راهنمای خرید کنسول های بازی ، راهنمای خرید بازی برای افراد در سنین مختلف و .... از جمله کارهای آن ها می باشد . گیم بلاگر ها از راه تولید محتوای مناسب در صنعت گیمینگ در سایت های مختلف کسب درآمد می کنند. پس اگر به دنبال بهترین راه درآمد از بازی ، بدون سرمایه ی اولیه می گردید ما حرفه ی گیم بلاگری را به شما معرفی می کنیم.

 

فروش راهنمای بازی ها

 

از دیگر روش های کسب درآمد در صنعت گیمینگ ، فروش راهنمای بازی هاست . در حقیقت فردی که با ترفندهای بازی خاصی آشنایی دارد ، راهنمای آن را در قالب پی دی اف یا به صورت ویدئو آماده می کند و این راهنما را به فروش می گذارد. شک نکنید عاشقان دنیای گیمینگ حاضر هستند در قبال این راهنمایی ها هزینه پرداخت کنند . این هم روشی برای کسب درآمد بدون سرمایه گذاری اولیه در جهان صنعت گیمینگ است .

 

فروختن اکانت بازی

 

فروش اکانت بازی های معروف از  روش های بسیار راحت و بی درد سر و خوب کسب درآمد برای گیمرها ست . برای مثال در سالهای اخیر در کشورمان ایران ، خرید و فروش اکانت بازی جذاب کلش آف کلنز در بین کاربران بسیاری اتفاق افتاده است. افرادی هم هستند که در ازای فروش اکانت دیگران مبلغی به عنوان پورسانت دریافت می کنند. اگر به کسب درآمد از چنین روشی فکر می کنید حتماً در وبسایت خود بخشی را به این موضوع اختصاص دهید. ما به کسانی که می خواهند بدون سرمایه گذاری اولیه برای خود کسب درآمد داشته باشند این کار را پیشنهاد می دهیم.

 

فروش گیفت کارت استیم

 

اغلب گیمر ها از فروشگاه آنلاین بسیار بزرگ و گسترده ی استیم ، برای خرید بازی ها و دیگر امکانات طراحی شده توسط سازندگان و استودیو های بازی انفجارهای دیجیتال استفاده می کنند. استیم گیفت کارت هایی را به کاربران ارائه داده است که در واقع بهترین و آسان ترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم و در نهایت انجام بازی های آنلاین است. ضمنا گیفت کارت استیم از این جنبه محبوبیت دارد که هیچ گونه محدودیت مکانی بین کاربران و گیمرهای بازی های دیجیتال در سرویس دهی ندارد .این شیوه نیز یکی از بهترین شیوه ها برای کسب درآمد و بدون نیاز به سرمایه ی اولیه است.

 

کسب درآمد از راه تبلیغات بازی ها یا تبلیغ برای کنسول های مختلف بازی ها 

 

در این شیوه شما باید یک وب سایت پر بازدید داشته باشید ، در واقع این وب سایت منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با صنعت گیمینگ خواهد شد. هستند گیمرهای حرفه ای که در وب سایت های خود به راحتی از راه تبلیغ برای یک بازی خاص یا یک کنسول خاص درآمد های قابل توجهی دارند . البته این شیوه نیازمند صرف وقت و به شهرت رسیدن بین بازیکنان بازی های دیجیتال است اما در عین حال برای رسیدن به درآمد به سرمایه گذاری اولیه احتیاج ندارد . 

 

 

تهیه و فروش پادکست و ویس

در این شیوه افرادی که صدای خوبی دارند ، با نصب نرم‌افزار رایگان تقویت صداهای ضبط شده و هماهنگ سازی آن ها به ضبط ویس های آموزشی در مورد بازی ها می پردازند. این افراد ویس های خود را در اینترنت به فروش می رسانند و از این طریق کسب درآمد می کنند. در شرایطی که اغلب گوشی ها مجهز به سیستم ضبط صدا با کیفیت مناسب است ، این روش هم میتواند راهی برای رسیدن به درآمد بدون سرمایه گذاری اولیه باشد.

 

کسب درآمد از طریق بازی کردن 

 

این روش کسب درآمد از بازی ها به گیمرهای حرفه ای با کنسول های حرفه ای مخصوص گیمینگ ، توصیه می شود. البته ناگفته نماند که جمع کردن سیستم حرفه ای در ابتدای راه ، خودش به تنهایی هزینه بر است ، اما در عین حال وبسایت ایکس های خارجی وجود دارند که در قبال بازی کردن با صرف زمان مشخص حاضرند به شما پولی به عنوان دستمزد پرداخت کنند. 

 

 

کسب درآمد از طریق بازی کردن بدون کنسول حرفه ای

 

بعضی از بازی ها وجود دارند که بدون نیاز به سیستم ویژه و خاصی و تنها با نصب آن ها بر روی گوشی برای گیمر خود درآمد دلاری به ارمغان می آورند. کسب درآمد با گوشی نیاز به سرمایه ی اولیه ندارد و تنها المان مورد نیاز برای شما این است که در فضای مجازی فعالیت داشته باشید و بازی های به روز را بشناسید. 

 

وضعیت سایت های بازی برای کسب درآمد تومانی در ایران 

 

 در ایران سایت هایی که در ازای بازی کردن به بازیکن پول پرداخت کنند وجود ندارد اما با توجه به رشد چشمگیر و فزاینده ی صنعت گیمینگ در کشور ، شرکت هایی وجود دارند که گیمرهای حرفه ای را استخدام می کنند و به آن ها برای تست کردن بازی های خود دستمزد و مزایایی پرداخت می کنند. 

 

ما در این مقاله تلاش کردیم تا بعضی از روش هایی که می توانید بدون نیاز به سرمایه ی اولیه  برای خود کسب درآمد کنید را با شما مطرح کنیم . توجه داشته باشید که این روش درآمد زیادی ندارد و بازی کردن نمی‌تواند جایگزین ایده آلی برای کار کردن شما باشد ‌. بی شک افرادی که در این مسیر موفق بوده اند با صرف زمان زیاد و تقبل بعضی هزینه ها به این جایگاه رسیده اند. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن