تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796885516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی معروفترین ورق های پلاستیکی در ساختمان و دکوراسیون داخلی


واضح آرشیو وب فارسی::



" align="baseline" border="0" hspace="0" vspace="0" />

 

هنگامی که به دنبال خرید ورق پلاستیکی هستید، گزینه های زیادی وجود دارد. تعیین نوع ورق پلاستیکی ممکن است برای دکوراسیون و کاربرد مدنظر شما دشوار باشد. ابتدا نگاهی به مشخصات اولیه ورق پلاستیکی خواهیم داشت و سپس به مقایسه سه نوع رایج ورق پلاستیکی در بازار خواهیم پرداخت.

ورق های پلاستیکی معمولاً در سایز 4×8 اینچ در ضخامت های 1/32 اینچ تا 1 اینچ یا بیشتر تولید و فروخته می شوند. بسته به برند ورق، ضخامت، اندازه و جنس، قیمت هر قطعه می تواند بسیار متفاوت باشد. اندازه ها و انواع کلی ورق های پلاستیکی برای خرید از طریق مراکز خانگی و فروشگاه های سخت افزار موجود است. 

اگر کاربرد خاصی غیر از دکوراسیون مانند محافظت از دیوار دارید، بهتر است تا حد امکان مواد را مستقیماً از سازنده تهیه کنید. در ادامه مقاله شما را با سه نوع رایج ورق های پلاستیکی پرفروش بازار آشنا خواهیم کرد.

ورق های پلاستیکی پرفروش بازار

انواع مختلفی از ورق پلاستیکی وجود دارد که کاربردهای متنوعی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در خصوص انواع ورق های پلاستیکی از جمله پلی کربنات، پلکسی و مولتی استایل در اختیارتان بگذاریم.

ورق پلی کربنات

ورق های پلی کربنات ورق های شفاف و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده از پلیمرهای ترموپلاستیک هستند که گروه های کربنات را در ساختار شیمیایی خود ادغام می کنند. این پلیمرها از مواد پلاستیکی تشکیل شده اند و می توانید از گرما برای تغییر شکل آنها استفاده کنید. 

به طور خلاصه، ورق‌ های پلی کربنات را می ‌توان به روش ‌های مختلفی سفارشی ‌سازی و شکل داد که آن‌ ها را برای بسیاری از کاربردها در تولید و صنعت مفید می ‌سازد. بسیاری از مردم از ورق های پلی کربنات به عنوان ورق های Lexan® یاد می کنند، اما همیشه اینطور نیست.

لکسان انواع مختلفی از ورق های پلی کربنات تولید می کند، اما این ماده در اشکال و اشکال مختلفی وجود دارد تا نیازهای طیف گسترده ای از کاربردها را برآورده کند.

مزایای ورق های پلی کربنات چیست؟

تطبیق پذیری ورق پلی کربنات آن را برای محیط های خانگی و حرفه ای ایده آل می کند. سبک وزن و حمل آن آسان است، که در دست مهندسان یا تکنسین ‌هایی که برای قالب ‌گیری یا شکل ‌دهی آن کار می‌ کنند، نتایج عالی به دست می ‌آورد.

هنگامی که ورق پلی کربنات سرد می شود، یک لایه پلاستیکی سفت و سخت تولید می کند که از لوازم الکترونیکی و سایر کاربردهای حساس محافظت می کند بدون اینکه وزن محصولات به خطر بیفتد. محصولات پلی کربنات می توانند در برابر ضربه و سایر خطرات مقاومت کنند و از اجزای سازنده در برابر آلودگی و آسیب آب محافظت کنند. 

کاربردهای رایج یا ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات بادوام، شفاف و بهداشتی است. این باعث می شود آن را در بسیاری از برنامه های کاربردی مختلف، از جمله:

  • نورگیر
  • شیشه پنجره
  • چهره ها را علامت بزنید
  • سپر ضد شورش
  • محوطه
  • فرآوری مواد غذایی
  • تجهیزات پزشکی
  • هوافضا
  • نمایشگاه ها و نمایش ها

اگر برنامه ای دارید که در آن یک پلاستیک قوی و شفاف به شما کمک می کند، پلی کربنات ممکن است راه حل ایده آل باشد.



ورق پلکسی بهترین نوع ورق شفاف

پلکسی که به عنوان پلکسی گلاس نیز شناخته می شود، یک ماده پلاستیکی همه کاره با اهداف و مزایای مختلف است که در طیف رنگ ها و تیرگی ها موجود است. پلاستیک پلکسی اولین بار سال 1928 تولید شد و حدود سال 1933 توسط شرکت Rohm and Hass به بازار آورده شد. 

در ابتدا در طول جنگ جهانی دوم برای محصولاتی مانند پنجره های هواپیما، سایبان ها و برجک ها استفاده می شد. امروزه پلکسی معمولاً در ورق ‌هایی با ضخامت ‌های مختلف فروخته می ‌شود، اما می ‌توان این ورق را در اشکالی مانند میله، لوله و سبک‌ هایی مانند مات، آینه ‌ای یا شفاف نیز یافت. 

پلکسی نه تنها در اشکال و اندازه های مختلف موجود است، بلکه می توان آن ها را نیز برای کاربردهای خاص قالب گیری و رنگ کرد. مهم نیست که چه گزینه ای با نیازهای شما مطابقت دارد، پلکسی ماده ای مقرون به صرفه و بادوام برای پروژه شما فراهم می کند.

از آنجا که پلکسی طیف گسترده ای از گزینه ها را با مزایای فراوان ترکیب می کند، می توان آنها را به طیف متنوعی از محصولات مفید تبدیل کرد. این شامل آکواریوم ها، نمایشگرهای خرده فروشی، شیشه های پنجره و حتی شیشه های ضد گلوله می شود! پلکسی بدون توجه به اینکه برای چه هدفی استفاده می شود، تقریباً مطمئناً یک انتخاب نمونه است.

پلکسی برای چه مواردی استفاده می شود؟

چه به دنبال استحکام، طول عمر یا شفافیت باشید، پلاستیک پلکسی مزایای متعددی نسبت به سایر مواد دارد و بسیار متنوع است. به این معنی که می‌توان از آن در کاربردهای مختلف استفاده کرد. در اینجا چند نمونه آن را ذکر می کنیم.

  • پنجره های تجاری
  • آکواریوم و تراریوم
  • موانع حفاظتی برای تولید

اگر به دنبال پلاستیک شفافی هستید که به راحتی قابل قالب گیری باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد، ممکن است پلاستیک پلکسی باشد که در نهایت برای اتمام پروژه خود به آن نیاز دارید.



مولتی استایل ورق طرح فلز

ورق‌ های مولتی استایل با آن سطح صاف و آینه‌ ای که دارند، جایگزین مناسبی برای فلز هستند. از این ورق  به دلیل انعطاف‌ پذیری بسیار بالای آن می ‌توان حتی در سطوح منحنی نیز استفاده و دکوراسیون آینه‌ ای زیبایی را درست کرد. 

این ویژگی باعث شده است که ورق مولتی استایل ابزار مناسبی برای معماران و طراحان داخلی بوده تا آن را جایگزین یا همراه موزائیک در بخش ‌های مختلف ساختمان به کار ببرند. ورق مولتی استایل نوعی از دکوراسیون نرم به حساب می آید که از آن در تابلوهای تبلیغاتی، دکوراسیون داخلی، هدایا، تابلوهای روشنایی و سایر موارد تبلیغاتی به کار می برند. 

تابش شاپ با ارائه انواع وختلف ورق های پلاستیکی توانسته است گامی بزرگ در فروش این محصولات کند. این مرکز ورق های پلاستیکی را با قیمتی مناسب و به صرفه به مشتریان ارائه می دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن