تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797064967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین دوربین مداربسته برای منزل و مغازه


واضح آرشیو وب فارسی::

بهترین دوربین مداربسته برای منزل و مغازه

بهترین دوربین مدار بسته برای منزل و مغازه دارای خصوصیات مشخصی است که در این مقاله سعی می کنیم به شما در انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای مغازه و منزل مسکونی تان کمک نماییم.

اهمیت استفاده از دوربین مداربسته در مغازه ها و منازل

با بهره گیری از سیستم های مداربسته در مغازه می توانید در ساعات غیر کاری نیز مکان را ترک نمایید. اگر در این ساعت ها هر گونه سرقت از مغازه شما صورت بگیرد می توانید برای برگشت دارایی خود از طریق پلیس با نشان دادن فیلم ها اقدام نمایید.

 برخی از دوربین های مدار بسته دارای توانایی دید در شب هستند. این نوع دوربین ها دارای قیمتی بالاتر هستند. در مجتمع های مسکونی شما می توانید با نصب بهترین دوربین ها حتی فرزندان را یک روز در خانه تنها بگذارید. در نظر داشته باشید که دوربین تیاندی و داهوا از بهترین سیستم های مداربسته است که به دلیل قیمت و کیفیت مناسب به خصوص در ایران مورد استقبال قرار گرفته است.

 قیمت دوربین تیاندی با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد بسیار مناسب است. این برند چینی توانسته در مدت زمان کوتاهی گوی سبقت را در بین سایر رقبا در جهان برباید. شما می توانید پس از خرید یک دوربین با برند خوب با انتخاب بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته خود را انجام دهید.

 نکاتی که بایستی پیش از خریدن دوربین های مداربسته به آن ها توجه کنید

 برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته باید به عوامل زیادی توجه کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. باید بدانید که شرایط هیچ مغازه با توجه به کسب و کاری که دارد با مغازه های دیگر یکسان نیست. بهترین دوربین مداربسته برای منزل و مغازه با توجه به معیارهای مختلف تعیین می شود. برای انتخاب بهترین ها بهتر است از شرکت های معتبر و قابل اعتماد کمک بگیرید. در ابتدا لازم است که محیط خود را از همه جوانب برای نصب بهترین دوربین در نظر بگیرید.

 سپس به پیش نیازها در این مورد دقت کامل کنید. در زیر به این پیش نیازها برای خرید بهترین سیستم مداربسته اشاره می کنیم:

  • تعداد دوربین های مداربسته لازم

شما باید تعداد دوربین های مداربسته را با توجه به ابعاد و شرایط مغازه و یا منزل خود انتخاب نمایید. لازم است دست کم یک دوربین را در بالای مکانی که فروشنده مشغول فروش است در مجاورت درب ورودی قرار بدهید. 

اگر امکان خریدن بیشتر از یک دوربین را دارید می توانید در نقطه های دیگر مانند جنس های گران دوربین ها را نصب نمایید. دوربین مداربسته مناسب برای مغازه باید از تجهیزات کامل برخوردار باشد و جزییات را به طور کامل رصد نماید.

  • مدل و نوع دوربین

بهترین دوربین های مداربسته برای مغازه ها و خانه ها به گروه های مختلفی مانند دام و بولت تقسیم بندی می شوند. در نظر داشته باشید که هر کدام از دوربین ها بر مبنای شرایط بیرونی دارای مزیت ها و عیوبی هستند. از رایج ترین دوربین ها نوع بولت است که مغازه دارها از آن برای بالا بردن امنیت در مغازه های خود بهره می گیرند.

 شما می توانید دوربین بولت را بر روی سقف یا دیوار نصب نمایید. این مدل از دوربین به علت نوع ساختی که دارد در مقابل گرد و خاک، آب و نور آفتاب مقاومت بسیار بالایی دارد.

دوربین از مدل دام از دوربین های مرسومی است که معمولا بعد از دوربین بولت مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های دام به صورت گنبدی شکل هستند و بیشتر در مکان های داخلی و بر روی سقف جایگذاری می شوند. 

این مدل دوربین ها بسیار متنوع هستند و دارای خصوصیات خاصی هستند. شما می توانید در بازار انواع این مدل دوربین ها را مشاهده نمایید. باید بدانید دوربین های دام به دلیل داشتن کاور محافظ از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. بنابراین شما می توانید در مکان های مختلف مثل منازل و مغازه ها از آن ها بهره ببرید.

  • مکان نصب

 برای این که بتوانید بهترین دوربین های مدار بسته را برای مغازه یا منزل خود انتخاب کنید لازم است در هنگام خرید به محل نصب آن ها نیز توجه داشته باشید. دوربین هایی که در داخل مغازه ها نصب می شوند دارای شرایط متفاوت تری از دوربین هایی هستند که برای نصب در محیط های بیرون طراحی شده اند.

 دوربین های مناسب برای داخل مغازه ها و یا داخل مجتمع های مسکونی به خصوصیاتی مانند مقاوم بودن در مقابل نفوذ آب یا گرد و خاک نیازی ندارند. بنابراین شما می توانید با کمک اتصالاتی که کوتاه تر هستند از آن ها بهره ببرید. ولی دوربین هایی که در بیرون از مغازه ها استفاده می کنید بایستی ضد آب باشند و دارای حفاظ های بیشتری در برابر برف و باران و عوامل بیرونی باشند.

دوربین مناسب برای خانه

 بهترین دوربین مداربسته دوربینی است که بتواند امنیت بالا را برای ساکنین خانه فراهم سازد.


بهترین دوربین مداربسته برای منزل و مغازه
  • توانایی دید در شب

دوربین های مداربسته مناسب برای منازل باید دارای قابلیت دید در شب باشند تا بتوانند تصویرها را در تاریکی با کیفیت بسیار بالا ثبت نمایند.

  • دوام بالا

دوام و مقاومت بالای دوربین ها در مقابل نم، گرد و خاک و شرایط بد جوی بسیار اهمیت دارد. یک دوربین مداربسته خوب برای منزل باید دارای همه این ویژگی ها باشد.

  • رزولوشن و وضوح تصاویر

در نظر داشته باشید که دوربین های مدار بسته مختلف، تصاویر را با یک رزولوشن ثبت نمی کنند. هر چه رزولوشن تصاویر بالاتر باشد کیفیت تصاویری که مشاهده می کنید بسیار بهتر خواهد بود. در حال حاضر رزولوشن HD توانسته در بین مردم بسیار محبوب شود. اما باید بدانید که رزولوشن FULL HD دارای بالاترین کیفیت است.

  • پهنای باند

باید پهنای باند برای ضبط تصویرها استاندارد باشد. در غیر این صورت امکان دارد در صورت بروز هر گونه خطا کار ضبط تصاویر در دوربین ها با اختلال مواجه شود. همان طور که می دانید ضبط تصاویر و کیفیت بالای آن ها با پهنای باند به صورت مستقیم ارتباط دارد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن