تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797016709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید چاپگر اچ پی


واضح آرشیو وب فارسی::

ما سعی داریم در این مقاله صفر تا صد خرید پرینتر اچ پی را به شما بیاموزیم تا در انجام ای کار یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در زمینه ماشین های اداری شرکت اچ پی می باشد. اچ پی اولین تولید کننده پرینترهای لیزری در جهان بود که امروزه یکی از پرفروش ترین پرینترها به حساب می آید. این شرکت انواع مختلفی از این پرینترها مانند پرینترهای تک کاره و چند کاره را در بازار عرضه می کند که دارای قابلیت های متفاوت و قیمت مناسب هستند.

ویژگی های پرینترهای اچ پی

بدنه محکم و مقاومی دارد

کیفیت چاپ بالا

سرعت چاپ بالا

با توجه به امکانات ذکر شده در بالا، اگر قصد خرید چاپگر را دارید، برند HP را به شما معرفی می کنیم. قبل از خرید دستگاه باید قیمتی را که می خواهید بپردازید بررسی کنید، زیرا این محصول از تنوع قیمت بالایی برخوردار است.

انواع پرینترهای اچ پی

فناوری چاپ در پرینترهای اچ پی شامل لیزر، ماتریس نقطه ای و جوهر افشان است.

چاپگر جوهرافشان اچ پی: این مدل ارزان ترین نوع چاپگر است که عمدتاً برای مقاصد گرافیکی و چاپ عکس استفاده می شود. یکی از معایب اصلی این محصول این است که در صورت عدم استفاده به مدت یک ماه، جوهر کارتریج خشک می شود و نیاز به تعویض مجدد کارتریج دارد.

 

چاپگر جوهر افشان اچ پی برای فروش

پرینتر لیزری اچ پی: یکی از بهترین پرینترها پرینتر لیزری است که قیمت بالایی دارد. از نظر کیفیت چاپ متن بسیار بالا و مناسب برای ادارات و مشاغل می باشد. یکی از دلایل قیمت بالای آن گرانی مواد مصرفی آن است.

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی

چاپگر نقطه ای اچ پی: این چاپگر بسیار تخصصی است که توسط بانک ها برای چاپ فاکتور و دفاتر خدمات برای چاپ رسید استفاده می شود که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود.

در مورد قیمت پرینترهای اچ پی

همانطور که میدانید قیمت پرینترهای اچ پی در بازار دچار نوسان می شود و یکی از دلایل اصلی این نوسانات روند افزایشی تکنولوژی است. تولید و ورود محصولات جدید به بازار و منسوخ شدن محصولات قبلی تعیین کننده قیمت و حجم فروش محصولات است. قیمت این پرینترها به عوامل دیگری مانند مدل، ویژگی ها، ابعاد، کیفیت و سرعت بستگی دارد. اگر بخواهیم قیمت نسبی برای چاپگر اچ پی ذکر کنیم، با قیمتی بین 1 تا 70 میلیون تومان روبرو خواهیم بود. بدون شک پرینترهایی با امکانات و قابلیت های متفاوت در این رنج وجود دارند که قیمت آن ها بر اساس این قابلیت ها تعیین خواهد شد.

یکی از راههایی که در محل کارتان به بهترین شکل ممکن تمامی کالا ها را داشته باشید و از آن لذت ببرید و میتوانید با کارشناسان ما در مورد خرید پرینتر لیزری میباشد 

 

نماینده فروش پرینترهای اچ پی

برای خرید پرینتر اچ پی مصرف کنندگان آگاه باید بدانند که بهترین مکان برای خرید پرینترهای اچ پی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز است و خدمات ارائه شده در این مراکز از نظر کیفیت و رضایت مشتری دائما بررسی می شود. همچنین در صورت بروز مشکل در دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش موجود تمامی این مشکلات را جبران می کند تا مشتریان نگران این مشکلات نباشند. ضمنا شرکت مهام پرینت نماینده اچ پی در زمینه تامین و فروش انواع پرینترهای برند اچ پی می باشد که از این قوانین مستثنی نبوده و تمامی پارامترهای مربوط به گارانتی و خدمات را دارا می باشد.

حدود قیمت پرینتر اچ پی

مدل های بی شمار و متنوعی از چاپگرهای اچ پی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. فروش آنلاین این پرینترها توسط مرکز ماشین های اداری مهام پرینت با این ضمانت می باشد که با مقایسه هر مدل به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. برای خرید پرینتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید

نقد و بررسی

پرینتر تک کاره لیزری مدل hp 404dn به صورت تک کاره لیزری توسط کمپانی HP طراحی و تولید شده است .

دارای تکنولوژی لیزری می باشد که می توان با آن اسناد را با کیفیت بالا چاپ کرد .

بدنه چاپگر لیزری برند اچ پی 404dn از پلاستیک مقاوم طراحی و تولید شده است بر روی آن یک صفحه نمایشگر LCD غیر لمسی قرار داده شده است که می توانید با کمک آن بروی عملیات های اجرایی چاپگر کنترل داشته باشید .

دارای ابعاد 241*634*381 میلی‌متر و وزن 8.56 کیلو گرم می باشد که می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید و بر روی میز کار خود قرار دهید و فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند .

ازپرینتر تک کاره لیزری برند اچ پی 404dn می توانید در محیط های اداری یا مصارف خانگی که دارای حجم کاری متوسطی هستند استفاده کنید .

مشخصات فنی پرینتر تک کاره لیزری مدل hp 404dn

بهتر است برای حفظ طول عمر چاپگر خود از کارتریج سازگار آن از همان برند استفاده کنید .

کارتریج سازگار با چاپگر لیزری برند اچ پی 404dn HP 509A می باشد که می تواند 3000 برگ را به صورت تک رنگ با کیفیت عالی در اختیار کاربر خود قرار دهد .

در پایین چاپگر ظرف سینی ورودی کاغذ قرار دارد که می توان در آن 550 برگ را قرار داد .

دارای حافظه چاپ 256 مگابایتی می باشد که می توان با کمک آن  در صورتی که چاپگر خاموش و روشن شود اسناد در حال چاپ را به راحتی چاپکر و دیگر نیازی به ارسال دستور مجدد نمی باشد .

کیفیت اسناد چاپی به میزان رزولوشن دستگاه بستگی دارد رزولوشن چاپی پرینتر تک کاره لیزری برند اچ پی 404dn برابر با 1200*1200 DPI می باشد که می توان با آن اسناد را با کیفیت بالا چاپ کرد .

از زبان های چاپی HP PCL 6، HP PCL 5c، شبیه سازی HP postscript سطح 3، PDF، URF، PWG Raster پشتیبانی می کند

 

با پرینتر تک کاره لیزری برند اچ پی 404dn می توان در هر دقیقه 38 برگ را به صورت تک رو و 18 برگ را به صورت دورو چاپ می کند همین عمر با عث سرعت بخشیدن به کارها و صرفه جویی در کاغذ می شود .

حداکثر سایز کاغذی که می توان با چاپگر لیزری برند اچ پی 404dn چاپ کرد A4 می باشد .

دارای پورت اتصالی USB2.0 جهت اتصال به سیستم و ETHERNET جهت اتصال به شبکه می باشد .

جهت خرید پرینتر تک کاره لیزری مدل hp 404dn به همراه گارانتی و دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاوران مهام پرینت تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن