تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796961419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمل لیپوماتیک در تهران چند ساعت طول می کشد؟


واضح آرشیو وب فارسی::


عمل لیپوماتیک در تهران یک روش تضمینی و کاملا مناسب برای آن دسته از افرادی است که از چاقی و چربی‌ های موضعی رنج می برند.

به طور کلی می توانیم بگوییم عمل لیپوماتیک در تهران یکی از بهترین روش هایی است که در طی آن چربی های اضافی قسمت های مختلف بدن مانند باسن، ران پا و پهلوها به طور کامل استخراج خواهند شد. این عمل به عنوان یکی از زیر شاخه های لیپوساکشن در نظر گرفته شده که البته عمل لیپوماتیک در تهران دارای تفاوت هایی مانند درد و عوارض کمتر می باشد. لازم به ذکر است بیان کنیم که چربی استخراج شده پس از پشت سر گذاشتن مرحله تصفیه امکان تزریق مجدد برای سایر قسمت های مختلف صورت و بدن را به دنبال دارد.

در اکثر مواقع ممکن است با استفاده از رژیم های غذایی و لاغری نتوانید به نتیجه دلخواه خود در رابطه با لاغری و آب کردن چربی های موضعی برسید، در چنین شرایطی یک راهکار مناسب وجود دارد و آن هم عمل لیپوماتیک در تهران می باشد که در رابطه با آن لازم است بیان کنیم از این طریق شما با عوارضی که ناشی از عمل جراحی است مواجه نیستید و با پشت سر گذاشتن یک دوره نقاهت کوتاه امکان اثر گرفتن فعالیت های روزانه برای شما وجود دارد. اگر می خواهید مطالب بیشتری در رابطه با عمل لیپوماتیک در تهران بدانید پیشنهاد می دهیم که در ادامه گفت ما را همراهی نمایید.

 

عمل لیپوماتیک در تهران چند ساعت طول می کشد؟

می توان گفت مدت زمانی که برای عمل لیپوماتیک در تهران لازم است یکی از اولویت های مهم برای تصمیم گیری جهت انجام عمل می باشد که آقایان و خانم ها توجه بسیار زیادی به آن دارند.

مدت زمانی که برای عمل لیپوماتیک در تهران طول می کشد به عوامل متعددی بستگی دارد و البته شرایط بیمار و عمل نیز در روی آن بی تاثیر نیست، پس با توجه به این موارد نمی توان زمان دقیقی را برای شما بیان کرد و البته این زمان برای تمامی بیمار ها یکسان نیست، اما در هر صورت و به طور کلی بدون در نظر گرفتن شرایط و عوامل موثر حداکثر زمان لازم برای عمل ۵ ساعت می باشد.

توجه داشته باشید که این زمان به صورت حداکثری بیان شده و این امکان وجود دارد که برای برخی بیماران کمتر یعنی حدود سه ساعت طول بکشد و همانطور که گفته شد شرایط بیمار در تعیین زمان بسیار تاثیر گذار است.

از بین بردن چربی های بدن با عمل لیپوماتیک در تهران

لازم است بیان کنیم عمل لیپوماتیک در تهران یکی دیگر از معانی پیکر تراشی و از بین بردن چربی های اضافی در بدن می باشد. جراحی زیبایی لیپوماتیک امروزه به عنوان یکی از رایج‌ ترین جراحی‌ ها برای زیبایی اندام در نظر گرفته شده که دارای فواید بسیار زیادی می باشد و تاکنون نیز آن دسته از افرادی که این عمل زیبایی را انجام داده اند به خوبی نتیجه دلخواه خود را از آن کسب کرده و می توان گفت که یک روش کاملا مناسب و تضمینی را جهت زیباسازی اندام خود انتخاب کرده اند.

با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب عمل لیپوماتیک در تهران می ‌توان به این نتیجه رسید که روش نام برده شده با کمترین آسیب به بافت و پوست همراه بوده و چربی ها را تخلیه می کنند.

 

 

عمل لیپوماتیک در تهران با لیپوساکشن

باید به توضیح این موضوع بپردازیم که لیپوساکشن نیز به عنوان یکی از عمل های جراحی لاغری است ولی با عمل لیپوماتیک در تهران یک سری تفاوت ها نیز به دنبال دارد.

معمولاً برای عمل لیپوساکشن چربی ها را توسط حرارت از بین برده و به هیچ عنوان دیگر قابلیت استفاده مجدد را نخواهد داشت، اما در عمل زیبایی لیپوماتیک در ابتدا چربی ها را به کمک حرکت فیزیکی خورد کرده و از این طریق سلول های آن زنده می ماند.

با توجه به در نظر گرفتن این موضوع نیز می ‌توانند پس از تصفیه چربی با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را به طور مجدد برای برخی نواحی مختلف دیگر بدن به کار گیرند.

آیا عمل لیپوماتیک در تهران خطرناک است؟

در مطالب فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم که عمل لیپوماتیک در تهران یکی از زیر شاخه ‌های پیکر تراشی بوده و نه تنها هیچ خطری برای فرد وجود ندارد بلکه بالا رفتن و افزایش سلامت بدن را نیز تضمین می کند.

همانطور که می دانید تجمع بیش از حد چربی ها در بدن می ‌تواند بیماری‌ های بسیار زیادی همچون کلسترول و کبد چرب را به دنبال داشته باشد، پس به همین دلیل زمانی که این چربی های اضافه از بدن خارج شود احتمال ابتلا به این بیماری ها نیز به شدت کاهش می یابد، البته این جراحی مزیت های دیگری همچون افزایش اعتماد به نفس را نیز به دنبال دارد.

برای عمل لیپوماتیک در تهران از بی حسی موضعی و در برخی موارد بیهوشی استفاده شده که به هیچ عنوان فرد دردی را احساس نمی کند. البته این موضوع را نیز به خاطر بسپارید که پس از پایان یافتن عمل و دوره نقاهت لازم است سبک زندگی خود را تغییر دهید، یعنی رعایت تغذیه سالم و ورزش تا این عمل برای شما نتیجه دائمی داشته باشد.

برای انجام عمل لیپوماتیک در تهران چه سوالاتی باید از پزشک پرسیده شود؟

اولین اولویت هنگام مراجعه به کلینیک عمل لیپوماتیک در تهران تشکیل یک جلسه مشاوره برای عمل لیپوماتیک می باشد که در این جلسه می توانید به راحتی هر سوالی که در ذهن دارید را مطرح نمایید تا پاسخ‌ های مناسبی را نیز دریافت کنید.

در ادامه ما سعی کردیم که یک سری سوال های مهم را به شما ارائه دهیم تا با گرفتن پاسخ آن ها بتوانید اطمینان لازم را حاصل کنید که آیا عمل لیپوماتیک در تهران با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد یا خیر و همچنین احتمال عوارض جانبی پس از عمل به چه صورت خواهد بود و حتماً به سوالاتی که در ادامه آن ها را ارائه می دهیم دقت لازم را داشته و از جراح بپرسید.



  1. اولین سوال مهم این است که مطلع شوید جراح متخصص شما توسط هیئت جراحی تایید شده و آیا در این زمینه تخصص کافی دارد؟
  2. آیا جراح مورد نظر شما در رابطه با جراحی پلاستیک و لیپوماتیک از تخصص کافی برخوردار است؟
  3. جراح لیپوماتیک چند سال است که این عمل زیبایی را انجام می دهد؟
  4. آیا انجام جراحی لیپوماتیک برای شما دارای امتیازات خاصی است؟
  5. آیا مرکز تخصصی انجام لیپوماتیک از تاییدیه رسمی برخوردار می باشد؟
  6. آیا شما کاندید مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک هستید و اینکه شرایط لازم را برای انجام آن دارید؟
  7. باید چه موارد و نکاتی را جهت به دست آوردن بهترین نتیجه رعایت کرد؟
  8. عمل و روند مورد نظر برای انجام عمل لیپوماتیک به چه صورت است؟
  9. دستگاه و روش مورد نظر برای عمل لیپوماتیک چگونه است؟
  10. برای پشت سر گذاشتن دوره بهبودی و نقاهت باید چه نکاتی به صورت کامل رعایت شوند؟
  11. امکان رخ دادن چه عوارض و خطراتی پس از عمل وجود دارد؟
  12. چنانچه پس از عمل لیپوماتیک در تهران از عملکرد پزشک راضی نبودید چه امکانات و اختیاراتی به شما ارائه داده می شود؟

دوره نقاهت پس از عمل لیپوماتیک در تهران

دوره نقاهت عمل پیکر تراشی در تهران سختی زیادی ندارد و به حداقل زمان مورد نیاز یک هفته است. تمامی مواردی که در ادامه برای دوره نقاهت عمل لیپوماتیک از آن نام بردیم می تواند در به دست آوردن نتیجه مورد نظر و ایده آل تاثیر زیادی داشته باشد. از جمله اقدامات لازم عبارتند از:

  1. بهتر است چند ساعت بعد از پشت سر گذاشتن عمل لیپوماتیک مقداری را بروید، اما انجام هرگونه ورزش سنگین کاملا ممنوع است.
  2. یکی از نکات مهمی که پس از عمل لیپوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد در نظر گرفتن یک رژیم غذایی مناسب است. پس از عمل حتماً رژیم غذایی خود را تغییر دهید چرا که در صورت بی توجهی مجددا دچار افزایش وزن خواهید شد.
  3. به مدت یک ماه پس از عمل لیپوماتیک استفاده از هرگونه دخانیات و همچنین نوشیدنی های الکلی ممنوع است.
  4. چنانچه شما عمل لیپوماتیک شکم را انجام داده ‌اید لازم است به مدت ۷۲ ساعت ننشینید، چرا که این امکان وجود دارد پوست شما چروک و بد شکل شود.
  5. از دیگر موارد مهمی که در دوره نقاهت حتماً باید به آن توجه شود استفاده از گن است. این کار می ‌تواند مانع از افتادگی پوست شود.
  6. لازم است در محل زخم ها بهداشت به صورت کامل رعایت شود تا به هیچ صورت عفونتی رخ ندهد.
  7. این امکان فراهم است تا پس از گذشت دو روز دوش بگیرید، اما بهتر است که تا چند هفته اصلاً به استخر مراجعه نکنید.
  8. هنگام خوابیدن باید به صورتی دراز بکشید که به هیچ عنوان فشاری به محل زخم ها وارد نشود.


سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید تمامی موارد را در رابطه با عمل لیپوماتیک در تهران برای شما بیان کردیم و در پایان نیز باید یادآور این موضوع شویم که اگر علاقه دارید زیبایی اندام خود را به طور مجدد به دست آورید عمل لیپوماتیک می تواند یک راهکار بسیار مناسب برای شما باشد اما شاید بسیاری خود را درگیر اولین اولویت یعنی انتخاب کلینیک عمل لیپوماتیک در تهران نمایند که در این مورد می توانیم یک راهنمایی مناسب را برای شما ارائه دهیم.

پیشنهاد ما برای افرادی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند این است که در وهله اول به کلینیک vip مراجعه کرده و تمامی موارد آن را به دقت بررسی و مشاهده کنند و در صورتی که اطمینان حاصل شد این کلینیک می تواند با توجه به انتظارات متقاضی خدمات به روز و مدرنی را در اختیار شما قرار دهد‌، حتماً به آن مراجعه کنید که البته ما تمامی این موارد را به بهترین نحو ممکن برای شما تضمین خواهیم کرد. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 899]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن