تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797944315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاستیک کومهو با کیفیت


واضح آرشیو وب فارسی::

لاستیک ها یکی از قطعات مهم در خودرو ها و سایر وسایل نقلیه می باشند. انتخاب لاستیک بسیار مهم بوده و با انتخاب لاستیک های با کیفیت می توانید سواری بسیار خوبی را از خودرو دریافت کنید و همچنین امنیت خودروی خود را بالا ببرید. لاستیک ها توسط کمپانی های تایر سازی مختلف به تولید رسیده و هر یک از این شرکت ها انواع تایر ها را به تولید می رسانند. یکی از لاستیک های پرطرفدار در سطح جهان لاستیک کومهو می باشد. لاستیک کومهو از با کیفیت ترین لاستیک هایی است که فروش بالایی را در میان انواع تایر ها به خود اختصاص داده است.

لاستیک کومهو دارای مقاومت بالایی است و ضربات حاصل از ناهمواری های سطح جاده را به خودرو انتقال نمی دهد. این تایر دارای چسبندگی بالایی بوده و فرمان پذیری بسیار خوبی را دارد. طراحی تایر های کومهو به صورتی است که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. شرکت کومهو از تولید کنندگان بزرگ تایر است که دارای بیش از 60 سابقه در زمینه ی تولید تایر بوده و در کشور که جنوبی فعالیت دارد. لاستیک های کره ای را با سواری نرم و راحت می شناسند و این لاستیک ها  بسیار محبوب هستند به ویژه تایر کومهو از انواع با کیفیت ترین تایر هایی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. کمپانی کومهو برای مسابقات فرمول یک ، لاستیک هایی را به تولید رسانده است. کمپانی کومهو دارای 5 مرکز تحقیق و توسعه در کشور های مختلف در قاره اروپا، امریکا و اسیا می باشد. تمامی محصولات کومهو پیش از عرضه به بازار مورد آزمایش قرار می گیرند. کمپانی کومهو ، لاستیک فابریک مورد نیاز شرکت های خودروسازی را به تولید می رساند.


لاستیک

خرید لاستیک کومهو اصل

در خرید لاستیک کومهو باید به اصل بودن آن دقت داشته باشید. شاید شناخت لاستیک اصل از لاستیک های نامرغوب چندان ساده نباشد اما با خرید تایر از مرکز چرخ و یدک شما به صورت مطمئن می توانید لاستیک های اصلی را تهیه کنید. لاستیک های با کیفیت طول عمر بالایی دارند و امنیت خودرو را بالا خواهند برد. این لاستیک ها توسط کارخانه اصلی ساخته شده و دارای تمامی استاندارد های لازم می باشد.  

قیمت لاستیک کومهو

قیمت لاستیک کومهو از موارد مهم در خرید این تایر است و فروشندگان تایر های کومهو را با قیمت های مختلف ارائه می کنند. افراد برای خرید تایر به فروشگاه های مختلف مراجعه کرده و با قیمت های مختلفی روبرو می شوند. باید بگوییم که هر گونه اختلاف قیمت زیاد جای شک دارد و قیمت لاستیک کومهو تا حدودی می تواند متغیر باشد. البته نکته ای که در فروش لاستیک کومهو وجود دارد این است که برخی از فروشندگان، لاستیک های نامرغوب و چندساله را ارائه می کنند و شاید قیمت های پایین تری را در نظر گیرند. اما اگر می خواهید به صورت مطمئن  با ارزان ترین قیمت لاستیک کومهو را خریداری کنید ، به سایت چرخ و یدک مراجعه کرده و خرید لاستیک کومهو را انجام دهید.

خرید لاستیک کومهو به صورت غیر حضوری

خرید لاستیک بسیار مهم است و انتخاب یک تایر مناسب می تواند انتظارات شما را پاسخ دهد. لاستیک ها در برند های مختلفی هستند که هر یک از سطح کیفی مختلفی برخوردارند، برای خرید لاستیک برند های معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید لاستیک های با کیفیت را داشته باشید. فروش اینترنتی لاستیک در سال های اخیر مورد توجه خریداران تایر قرار گرفته و افراد زیاد برای خرید لاستیک مصرفی خودروی خود اقدام به خرید اینترنتی لاستیک کومهو می نمایند از این رو فروشگاه چرخ و یدک سال هاست فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده و خدمات فروش اینترنتی را ارائه می نماید. این مجموعه بهترین خدمات دهی را ارائه می نماید و دارای پشتیبانی همه ساعته می باشد. افرادی که قصد خرید تایر های با کیفیت را دارند از طریق سایت چرخ و یدک می توانند در جهت خرید لاستیک کومهو اقدام نمایند.


ارسال سراری

مشخصات لاستیک کومهو

لاستیک های کومهو با بهترین تجهیزات و ماشین آلات اتوماتیک ساخته می شوند و کیفیت آن ها یکسان و بسیار بالا می باشد. این تایر ها از مواد اولیه ی خاصی ساخته شده اند که موجب کیفیت بالای محصولات کومهو شده است. تایر ها کومهو دارای استاندارد های زیست محیطی می باشند و سازگار با محیط زیست می باشند. فرمان پذیری و کنترل لاستیک کومهو بسیار عالی بوده و به همین دلیل امنیت بالاتری هم دارد. لاستیک کومهو لرزش های ناشی از ناهمواری های جاده را به اتاق خودرو انتقال نمی دهد و سر و صدایی ندارد ، به همین دلیل سرنشینان خودرو در آرامش خواهند بود .

مزایای لاستیک کومهو

برند کومهو یکی از برند های معتبر جهانی است که محصولاتی مرغوب را به تولید رسانده و برای طراحی و ساخت تایر ها از فناوری روز دنیا بهره می برد. این لاستیک کره ای بسیار محبوب بوده و فروش بالایی دارد. از مهم ترین اصول رانندگی ، استفاده از تایر های مناسب و ایمن است ، لاستیکی که بتواند در محیط های مختلف ، عملکرد مناسبی داشته باشد و مقاومت بالایی را از خود نشان دهد می تواند بهترین گزینه باشد. لاستیک کومهو دارای مزایایی زیادی است و موجب شده فروش بالایی را در بازار های جهانی تایر به خود اختصاص دهد و مزایای لاستیک کومهو باعث شده افراد زیادی این تایر را انتخاب کنند و در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  • استفاده از مواد عالی و مرغوب در ساخت لاستیک کومهو
  • بکارگیری از تکنولوژی روز دنیا در ساخت این لاستیک کره ای
  • انجام تمامی تست های جاده ای برای محصولات کومهو
  • دارای استاندارد های جهانی لاستیک
  • دوستدار محیط زیست
  • نصب آسان و راحت
  • مناسب برای انواع خودرو با عملکرد عالی در خودرو های مختلف
  • دارای استاندارد های ایمنی جهانی
  • بدون سر و صدا
  • مصرف سوخت کم به وسیله ی استفاده از تایر کومهو

افزایش طول عمر لاستیک کومهو

نگهداری لاستیک کومهو بسیار مهم بوده و باید به آن توجه داشت باشید. از هر لاستیکی که استفاده می کنید با رعایت نکاتی می توانید طول عمر آن را بالا ببرید.

  • تنظیم باد تایر را در زمانی که چرخ ها خنک هستند انجام دهید زیرا تغییر دما موجب افت کیفیت تایر ها خواهد شد.
  • تنظیم و بالانس چرخ های ماشین حائز اهمیت است.
  • تعویض لاستیک های جلویی با عقبی را انجام دهید زیرا لاستیک های جلویی خودرو زودتر آسیب می بنند.
  • حرکت دادن خودرو در زمان هایی که به مدت طولانی از خودرو استفاده نشده است.
  • تنظیم فرمان را انجام دهید تا طول تایر افزایش پیدا کند.
  • استفاده از باد نیتروژن برای باد کردن تایر ها


لاستیک

فروش لاستیک کومهو با قیمت ارزان

لاستیک کومهو با قیمت های مختلف به فروش می رسد. در صورتی که می خواهید انواع تایر مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و از محصولات این مجموعه دیدن فرمایید و تایر مورد نظر را سفارش دهید. محصولات فروشگاه چرخ و یدک به صورت اینترنتی ارائه می شود و بدون مراجعه ی حضوری می توانید تایر ها را خریداری نمایید. در صورتی که اطلاعات کافی برای خرید تایر ها را ندارید ، می توانید از کارشناسان فروش ما در مجموعه ی چرخ و یدک کمک بگیرید و مشاوره دریافت کنید. خدمات دهی عالی و فوری توسط این مجموعه ارئه می شود.

 http://charkhoyadak.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 486]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن