تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797952300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن


واضح آرشیو وب فارسی::

لیپوماتیک چیست؟ در جامعه ی فعلی، افراد برای زیبایی خود ارزش زیادی قائل هستند و حاضرند برای آن هزینه های گزافی پرداخت کنند. ما در این مقاله سعی داریم که شما رو با لیپوماتیکو مزایای آن آشنا کنیم.

 

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یا چربی کشی عملی است در علم پزشکی که به واسطه آن افراد می توانند به تناسب اندام مد نظر خود دست یابند و دیگر نیازی به ورزش های طاقت فرسا و رژیم های غذایی غلط ندارند. پس همانطور که مشخص است، لیپوماتیک یک عمل جراحی زیبایی است نه درمانی. به لیپوماتیک، بادی کانتورینگ یا پیکر تراشی نیز گفته می شود. در این عمل پزشکی، ناهمواری های فاحش در چربی و یا آسیب شدید به بافت وجود نخواهد داشت. در لیپوماتیک یا بادی کانتورینگ با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تخصصی، اقدام به شکستن بافت چربی زیر پوست می کنند و به بهترین شکل، چربی را از بدن خارج می نمایند. از عمل پیکر تراشی برای لاغری شکم، باسن، غبغب و غیره استفاده می شود که در ادامه به توضیح مختصر چندی از موارد می پردازیم.

 

لیپوماتیک

 

مراحل انجام لیپوماتیک

این عمل جراحی با دستگاه لیپوماتیک انجام می شود و به وسیله این دستگاه است که چربی را از نواحی مورد نظر بدن خارج می کنند. برای انجام این عمل زیبایی، پزشک از وسیله ای به نام کانولا استفاده می کند. زمانی که جراح، سوراخ هایی را برای لوله های کانولا زیر پوست ایجاد می کند، بدن از شر چربی های آن قسمت بدن خلاص می شود. در واقع دستگاه مذکور، چربی های اضافی را می مکد و به همین دلیل لیپوساکشن را می توان کم و بیش با روش بادی کانتورینگ یکی دانست. سلول های چربی که توسط این فناوری از بدن خارج می شوند، می توانند به عنوان پرکننده در سایر قسمت های بدن برای تقویت یا جوان سازی استفاده شوند. در این پروسه لوله های کانولا به بافت چربی وارد شده و با حرکات ارتعاشی و چرخشی، آن را از بین می برند. با توجه به مقدار چربی که باید مکیده شود، پروسه عمل لیپوماتیک ۲ الی ۳ ساعت طول خواهد کشید.

در پیکر تراشی نیز مانند هر عمل زیبایی دیگری، جای زخم از عوارض آن محسوب می شود، اما جای هیچ نگرانی نیست و زخم های به جا مانده از سوراخ ها در عرض چند هفته ناپدید می شوند.

 

لیپوماتیک بازو و لیپوماتیک ران چگونه انجام می شود؟:

لیپوماتیک بازو: عوامل متعددی در شل و افتاده شدن پوست بازوها نقش مهمی ایفا می کنند. از جمله این عوامل می توان به وراثت، افزایش سن، چاقی و لاغری سریع و همچنین قرار گرفتن زیاد در معرض نور مستقیم خورشید اشاره داشت. در جراحی لاغری بازو که به آن جراحی لیفت بازو هم گفته می شود، به کمک جراحی، چربی ناحیه بازو برداشته می شود و پوست شل آن سفت می گردد. همچنین این روش یک راه حل فوق العاده برای از بین بردن چربی های دستانی است که با هیچ یک از روش های تغذیه ای و ورزشی از بین نرفته اند.

 

لیپوماتیک

 

لیپوماتیک ران: یکی از روش های رسیدن به ران های خوش فرم با عمل جراحی، انجام لیفت ران است که برای سفت شدن و زیبایی ظاهری ران پا انجام می گیرد. با این روش، افتادگی و شل بودن پوست کاملا از بین می رود. در روش های مختلف لیفت ران پا، پوست و چربی اضافی برداشته شده و محل مورد نظر بخیه زده می شود. با توجه به تشخیص نوع جراحی توسط پزشک و ناحیه مورد نظر، الگوی برش می تواند متفاوت باشد. در واقع یا به صورت مینی لیفت و با برش افقی می باشد و یا به شکل لیفت کامل و به صورت عمودی برش زده می شود که کاربرد هر کدام با توجه به شرایط مراجعه کننده، متفاوت است.

 

لیپوماتیک بهتر است یا لیپوساکشن؟:

عمل لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن جایگزین عاقلانه تری است. لیپوماتیک از جدیدترین متدهای روز دنیا برای حذف چربی اضافی از بدن استفاده می کند و نتیجه درمان در مقایسه با سایر روش های از بین برنده چربی مانند لیپوساکشن کاملاً متفاوت است. در لیپوماتیک بر خلاف لیپوساکشن احتمال وقوع سندرم آمبولی چربی بسیار پایین است. در واقع به دلیل حرکات سه بعدی ارتعاشی لوله کانولا، تخلیه چربی بسیار طبیعی تر از روش لیپوساکشنانجام می شود. این مسئله موجب خواهد شد ظاهر طبیعی تری از پوست خود را تجربه کنید. امواج مافوق صوتی در این دستگاه تخصصی باعث ایجاد بی حسی و شل شدگی پوست شده و شرایط بهتر و راحت تری به نسبت جراحی با بیهوشی کامل در لیپوساکشن، برای بیمار در حین و بعد از عمل ایجاد می کند. همچنین مدت زمان عمل پیکر تراشی کمتر از لیپوساکشن است.

 

مراقبت های بعد از عمل:

مراقبت های بعد از عمل جراحی بسیار اهمیت دارد که ما به ذکر چند مورد بسنده می کنیم:

  • اگر لیپوماتیک شما در ناحیه پایین تنه است، حتما از جوراب مخصوص استفاده کنید تا از آمبولی پیشگیری شود.
  • از پانسمان های طولانی مدت استفاده نکنید و هر روز پانسمان را تعویض کنید.
  • استفاده خودسرانه از داروهای رقیق کننده خون ممنوع است، مگر با تجویز پزشک متخصص.
  • استفاده از گن مخصوص بعد از عمل، تاثیر فوق العاده ای در نتیجه عمل خواهد داشت.
  • از انجام ورزش های سنگین بپرهیزید و برای شروع هرگونه فعالیت سنگین، از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.
  • تا سه روز بعد از انجام عمل، دوش گرفتن ممنوع است مگر با صلاحدید پزشک.

 

لیپوماتیک

 

دکتر حمیدرضا وفائی: 

با توجه به شناخت مختصر و آگاهی از برخی جزئیات عمل لیپوماتیک، آنچه مسلم است، تاثیر بسزای جراح و پزشک متخصص می باشد. چرا که در جزئیات تخصصی عمل همواره لازم است پزشک از شرایط و خصوصیات فیزیکی بدن شما و همچنین داشتن پیش زمینه های بیماری، آگاه باشد. بنابراین علم و تجربه پزشک جراح اهمیت فوق العاده ای دارد. چنانچه قصد دارید از این روش زیبایی برای تناسب اندام خود یا اطرافیان خود استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما موسسه دکتر حمیدرضا وفائی می باشد. دکتر حمیدرضا وفائی با داشتن بورد تخصصی و مجرب، می تواند به شما در تمامی زمینه های مربوط به لیپوماتیک کمک کند. شما می توانید همین الان با مجموعه دکتر وفائی، تماس و مشاوره داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 484]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن