تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797611301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایل اهمیت استفاده از مواد شوینده درجه یک در شستشوی فرش


واضح آرشیو وب فارسی::

تجربه قالیشویی و یا شستن فرش، تجربه ای که اکثر افراد ایرانی در دوره ای از زندگی خود تجربه کردند یا اینکه حداقل قالیشویی را از نزدیک دیده اند. در گذشته افراد بسیاری ترجیح می دادند تا شخصاً فرش منازل خود را بشویند. اما به مرور زمان با دیجیتالی شدن زندگی ها و آپارتمان نشینی شدن افراد، دیگر به مانند گذشته امکان شستن فرش در حیاط ساختمان یا پشت بام وجود ندارد. امروزه اکثر افراد برای شستشوی فرش منازل خود از خدمات قالیشویی استفاده می کنند.

کیفیت شستشوی فرش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرایطی را در نظر بگیرید که فرش شما توسط افراد غیر حرفه ای و یا به روش های غیر اصولی با شوینده های غیر استاندارد، مورد شستشو قرار گیرد. در این شرایط احتمال بروز آسیب به فرش شما بسیار زیاد میشود. خصوصا که اگر شما دارای فرش زینتی و دستگاه باشید. در این حالت در صورت وارد شدن آسیب به فرش، خسارت مالی بسیار زیادی بر دوش شما متحمل می شود.

برای جلوگیری از رخ دادن چنین معضلی، نیاز است تا فرش خود را به قالیشویی معتبر بسپارید. در کنار آن این قالیشویی بایستی فرش روش های اصولی و با شوینده های درجه یک شستشو قرار دارد. در این محتوا قصد داریم شما را با برترین انواع شوینده های فرش موجود در بازار و اهمیت استفاده از چنین شوینده‌هایی در شستشوی فرش آشنا کنیم. در کنار آن به معرفی برترین قالیشویی کرج و حومه شستشوی فرش های مشتریان خود از بهترین شوینده ها استفاده می کند، می پردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با این مقولات، به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.



استفاده از مواد شوینده درجه یک در شستشوی فرش در قالیشویی کرج.

 

انواع شوینده مورد استفاده در قالیشویی کرج.

برای تمیز کردن و نظافت فرش شما میتوانید از انواع مختلف شوینده ها در قالیشویی کرج استفاده می شود. البته هر مدل از این شوینده ها، هدف کاربری خاص خود را دارند. در برخی شرایط هدف ما، از بین بردن لکه است. در شرایط دیگری فقط قصد داریم به کمک محلول خاصی نقطه ای که دچار آلودگی شده را در محل و با آب کم تمیز کنیم. در حالتی دیگر میزان آلودگی ها به قدری است که بایستی کل فرش شسته شود. در این شرایط، ما نیاز به محلول های دیگری برای شستشوی فرش داریم. در ادامه انواع شوینده هایی که در قالیشویی های معتبر مانند قالیشویی کرج استفاده می شود، را به شما معرفی کنیم.

 

اسپری لکه بر فرش.

اسپری لکه بر فرش همانطور که از نامش پیداست، با هدف لکه بری در شستشوی فرش به کار میرود. اسپری لکه بر را می توان به صورت موضعی در محل برای لکه بری های جزئی استفاده کرد. همچنین در قالیشویی های معتبری مانند قالیشویی کرج در هنگام شروع فرآیند شستشوی فرش بر روی کل فرش پاشیده میشود تا لکه بری برای فرش صورت گیرد.



اسپری لکه بر فرش.

 

شوینده های مخصوص قالیشویی.

این شوینده ها با هدف استفاده در فرایند شستشوی اصلی قالی در قالیشویی های معتبر مانند قالیشویی جهانشهر و قالیشویی باغستان استفاده می شود. این شوینده ها می توانند به دو صورت پودری و محلول مایع باشند. مدل مایع را اصطلاحاً با نام شامپو فرش می شناسیم‌ که کاربردهای فراوان خانگی و صنعتی دارد. مدل دیگر شوینده پودری نام دارد، برای کاربری های تخصصی تر و زمانی که نیاز به غلظت بالای ماده شوینده وجود دارد، استفاده می شود.

برخی از شوینده های مایع به طور خاص برای کاربری های خانگی استفاده می شوند که در آن آلودگی های موضعی را در همان محل بدون نیاز به آب فراوان، ساخته شده اند.

 

سفید کننده.

محلول سفید کننده که با نام آب ژاول همچنین هیپوکلریت سدیم شناخته می شود، یکی از شوینده های پرکاربرد در قالیشویی کرج است. در قالیشویی ها از آب ژاول با هدف سفید کنندگی، زدایی و رفع نم و بو استفاده می شود. این ماده می تواند الودگی ها را وقتی از روی فرش پاک کند. چه بخواهد این آلودگی ها سطحی باشند و چه اینکه این آلودگی ها عمقی بوده و کل فرش را درگیر کرده باشد. هر دوی این شرایط می توان به راحتی به کمک سفید کننده، این آلودگی ها را پاک کرد.

 

پودر بوراکس.

پودر بوراکس یکی دیگر از مواد شیمیایی است که در قالیشویی کرج با هدف پاک کنندگی و لکه بری استفاده می شود. ترکیب این پودر با جوش شیرین یک خاصیت لکه بری قوی را به ارمغان می آورد، به صورتی که تقریباً هر نوع لکه را می توان به کمک آن پاک کرد. ترکیب این پودر با سرکه نیز یک خاصیت تمیزکنندگی و ضد عفونی کنندگی قوی را به ارمغان می آورد. این ترکیب می تواند به راحتی با موجودات ریزی که در ریشه فرش ها زندگی می کنند هم مقابله نماید.



قالیشویی کرج.

 

اهمیت استفاده از مواد شوینده درجه یک در شستن فرش.

شستشوی فرش بایستی با مواد شوینده درجه یک در هر قالیشویی صورت بگیرد. در صورتی که شوینده مورد استفاده برای قالیشویی از کیفیت لازم برخوردار نباشد می تواند مشکلات زیر را به وجود بیاورد:

 

  • تمیز نشدن مناسب فرش.

اگر شوینده بی کیفیت برای قالیشویی استفاده شود، آلودگی ها و ناپاکی ها کامل از روی فرش پاک نمیشوند و نیاز به شستشوی مجدد خواهد داشت.

 

  • آسیب به رنگ و بافت فرش.

استفاده از شوینده های غیر استاندارد می‌تواند بافت، رنگ و ریشه فرش را تحت تاثیر قرار دهد. این آسیب ها میتواند به حدی باشد که فرش را به طور کلی غیر قابل استفاده نماید. 

 

  • برخی از شوینده های غیر استاندارد، پس از استفاده در قالیشویی به طور کامل از روی فرش پاک نمیشوند و به حالت شوره مانندی در داخل بافت فرش باقی می مانند. این امر باعث می شود که فرش بافت سفتی را به خود بگیرد.

 

  • سمیت بالای برخی شوینده های غیر استاندارد.

برخی شوینده های غیر استاندارد می تواند حاوی ترکیبات سمی باشند که هنگام استفاده از آن ها در قالیشویی گازها و بخارات سمی به محیط متصاعد شوند. این گازها می توانند بر دستگاه تنفسی انسان ها تاثیر نامطلوب بگذارند.

 

با این اوصاف با توجه به موارد اشاره شده در بالا، در صورت عدم استفاده از شوینده‌های درجه یک در قالیشویی کرج ممکن است آنطور که باید فرش شما شسته نشود و به جای آن بافت فرش و یا محیط خسارت وارد شود. بنابراین همواره توصیه می شود در صورتی که خود اقدام به شستشوی فرش می کنید، از شوینده های درجه یک برای این کار استفاده کنید. در صورتی که این کار را به یک قالیشویی واگذار می کنید، از کیفیت شوینده های استفاده شده توسط آنها اطمینان حاصل فرمایید.



قالیشویی چلسی.

 

آشنایی با برترین قالیشویی کرج.

کیفیت کار تحویل داده شده توسط یک شرکت، بهترین معرف برای خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. شرکت قالیشویی چلسی به عنوان برترین قالیشویی کرج از اتحادیه قالیشویی شهر کرج با کادری آموزش دیده و مجرب در حال خدمت رسانی به همشهریان کرجی است. کیفیت کار تحویل داده شده توسط برترین کارخانه قالیشویی کرج ناگفته بیانگر این موضوع است که در طی فرایند شستشوی فرش از برترین مواد شوینده استفاده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و هماهنگی برای سفارش شستشوی فرش و قالی می‌توانید از طریق شماره های تماس زیر با پشتیبان ما ارتباط برقرار نمایید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 453]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن