تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796769087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تزریق بوتاکس، بهترین راه برای جوانسازی پوست


واضح آرشیو وب فارسی::


شاید باورتان نشود اما خطوطی که در اثر افزایش سن پا به صورت ما می‌گذارند و مشکلات دیگری از افتادگی صورت و بروز غبغب گرفته تا تعریق زیاد همگی با تزریق بوتاکس از بین می‌روند. با این وجود اگر شما هم از بروز خطوط اخم و لبخند یا غبغب رنج می‌برید، می‌توانید با تزریق بوتاکس و زاویه سازی صورت خود از شر این مشکلات خلاص شوید. حتی اگر دائما عرق می‌کنید می‌توانید با تزریق بوتاکس زیر بغل برای همیشه از عرق کردن خلاص شوید. شما می‌توانید خدمات تزریق بوتاکس پیشانی و زیر بغل و همچنین زاویه‌ سازی صورت را در یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران، به نام کلینیک دکتر زمانی دریافت کنید. حتی می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای این مرکز در زمینه تمامی خدمات زیبایی به سایت آن به نشانی www.zamani.clinic مراجعه کنید. 

بوتاکس پیشانی راهی برای خداحافظی با چین و چروک صورت



حتما میدانید که یکی از مهم ترین  فواید بوتاکس پیشانی استفاده از آن در زمینه زیبایی می باشد.  چرا که در این  روش چین و چروک پیشانی شما به طور کامل رفع خواهد شد. استفاده از بوتاکس علاوه بر اینکه چین و چروک های قسمت  پیشانی شما را از بین می برد.  بلکه باعث  حفظ زیبایی و جوانی پوست شما هم خواهد شد. لذا اگر شما جزو آن دسته از افرادی  هستید که به شادابی و جوانی پوست خود اهمیت می دهید. باید بدانید که  بوتاکس پیشانی بهترین پیشنهاد برای شما خوبان محسوب می شود. چرا که انجام این روش، باعث دوچندان کردن زیبایی چهره شما خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای بوتاکس پیشانی، اثر گذاری فراوان بر روی تعریق زیاد است.  اما نکته قابل توجه این جاست که تزریق بوتاکس کار هر کسی نبوده و باید حتماً تحت نظر افراد متخصص انجام  بگیرد. به همین خاطر، ما در این مطلب، کلینیک دکتر زمانی را به شما عزیزان معرفی می نماییم. چرا که در این مجموعه، انجام بوتاکس و سایر خدمات زیبایی به بهترین شکل انجام می پذیرد. 

چهره‌ای جذاب و ایده‌آل با زاویه سازی صورت

به طور کلی زاویه سازی صورت برای خانم ها ایجاد صورت  به شکل V یا قلبی شکل   و برای آقایان برجسته کردن فک، مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. معمولا برای خانم ها زاویه 120 الی 130 درجه و برای آقایان زاویه کمتر ایده آل می باشد. این اندازه ها و معیارهای نسبی به مرور زمان تغییر می کنند و فرم های جدیدتری در آینده معیار زیبایی محسوب می شوند. 

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران با کشیدن فک و تغییر شکل آن، کوچک کردن فک، برجسته سازی چانه و گونه ها و لاغری صورت کمک می کند تا بینی ظریف تر و چشم ها درشت تر به نظر آیند. با این روش جوان سازی پوست انجام شده و ظاهری زیبا ایجاد می شود. در نتیجه روحیه فرد بهبود یافته و اعتماد به نفس فرد تقویت می شود. 

البته همه ی این مزایای زاویه سازی صورت، در صورتی ایجاد می شود که شما به بهترین دکتر زاویه سازی فک در تهران مراجعه کنید. دکتر تشخیص خواهد داد که شما کاندید مناسب برای کانتورینگ هستید یا خیر؟ در صورت داشتن خصوصیات زیر نمی توانید از این روش جوانسازی استفاده کنید:

  • پوست دچار افتادگی شده باشد.
  • صورت شما خیلی چاق و یا خیلی لاغر باشد.
  • گونه ها خیلی کوچک باشد.
  • فک پایینی کوچک باشد.
  • بینی خیلی بزرگ باشد.
  • وجود عقب رفتگی چانه
  • گردن چاق
  • باریک بودن قسمت بالایی صورت نسبت به قسمت پایینی صورت

برخی مواقع بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران،  انجام روش هایفوتراپی را برای مراجعین خود توصیه می کند.  هایفوتراپی یک روش بدون درد است و می توان آن را جایگزین لیفت صورت کرد. دکتر با استفاده از امواج فراصوت به لایه مخصوصی از پوست به صورت متمرکز انرژی را وارد می کند. در نتیجه موجب تحریک تولید و ساخت رشته های پروتئینی کلاژن می شود. انرژی وارده متمرکز به لایه های زیرین پوست، باعث آسیب رساندن به سلول های آن قسمت می شود. بدن برای ترمیم سلول های آسیب دیده کلاژن بیشتری می سازد. افزایش تولید کلاژن باعث افزایش استحکام پوست و حالت ارتجاعی آن می شود در نتیجه پوست لیفت شده و جوانسازی پوست بهتر و سریعتر انجام می شود. 

بوتاکس زیر بغل، بهترین راه برای درمان تعریق زیاد



در بوتاکس زیر بغل  هم اتفاقی که می افتد بستن راه مواد شیمیایی است. با بسته شدن و غیر فعال شدن این ماده شیمیایی دیگر غده های عرقی تحریک نخواهند شد و همین امر هم سبب می شود عرق کردن فرد بسیار کمتر شود. 

شما می توانید خدمات تزریق بوتاکس پیشانی، بوتاکس زیر بغل و سایر خدمات زیبایی را از بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی در تهران، کلینیک دکتر زمانی دریافت کنید؛ شما می‌توانید نمونه کارهای این مرکز زیبایی را در خصوص انواع خدمات زیبایی در وب سایت این مجموعه به نشانی www.zamani.clinicمشاهده کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 947]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن