تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797890918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آروا؛ حضوری چشمگیر در نمایشگاه صنعت تهران


واضح آرشیو وب فارسی::


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تهران 9 تا 12 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. شرکت آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزارآلات جوش و برقی و... در این دوره از نماشگاه حضور چشمگیری داشت. شرکت در این دوره و در غرفه اختصاصی خود طیف وسیعی از محصولات و ابزارآلات خود را به نمایش گذاشت. یکی از نکات مهم در این دوره از نمایشگاه حضور و استقبال بی نظیر صاحبان مشاغل از غرفه اختصاصی آروا بود.

طرح تعویض به جای تعمیر

شرکت آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده اینورتر های جوشکاری با طرح تعویض به جای تعمیر در این دوره از نمایشگاه صنعت حضور یافت. آروا در این طرح اینوتر های با کیفیت و پیشرفته را جایگزین دستگاه های جوش فرسوده و قدیمی می نماید. این طرح بزرگترین طرح نوسازی در صنعت ابزار ایران است که تاکنون از سوی مصرف کنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این طرح شامل 28 درصد تخفیف، 70 ماه گارانتی و لوازم جانبی رایگان است. طرح تعویض برای خریداران می تواند یک فرصت استثنایی برای توسعه مشاغل خود و بهرمندی از اینورتر های جوشکاری آروا با بالاترین کیفیت باشد.

حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه آروا

یکی از اتفاق های مهم در این دوره از نمایشگاه حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه آروا بود که با همراهی محمد امین مصلایی پور همراه بود. یکی از نکات قابل اشاره استقبال گرم وزیر صمت از غرفه و تولیدات شرکت آروا بود. در این دیدار هیئتی متشکل از معاون و نمایندگان وزیر حضور داشتند که می توان این اتفاق را به فال نیک گرفت.

بازدید نمایندگان صنعت چین از غرفه اختصاصی شرکت آروا



بازدید نمایندگان صعنت چین از غرفه آروا

با توجه به اینکه شرکت آروا در زمینه تولید و عرضه ابزارآلات در بازار پیشتاز است، نمایندگانی از دیگر کشور ها از جمله کشور چین از غرفه آروا بازدید کردند. سطح تولیدات شرکت آروا برای نمایندگان کشور چین بسیار چشمگیر بود. در طی این دیدار تمام دسته بندی محصولات شرکت آروا از جمله اینورتر های جوشکاری، ابزارهای برقی و شارژی، ابزارهای بادی و دستی و ... به نمایندگان چینی معرفی گردید.

آروا پیشتاز در خدمات پس از فروش و پشتیبانی

شرکت آروا به عنوان تولید کننده اینورتر های با کیفیت و ابزار های برقی و شارژی با ارائه سطح بالایی از خدمات پس از فروش، همیشه بهترین و متنوع ترین خرمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات منحصر به فرد می توان به گارانتی 70 ماه برای اینورتر ها نام برد و همچنین گارانتی های بلند مدت برای دیگر محصولات که همگی در جهت شناخت نیاز مشتریان و ارائه بهترین ها انجام می شود.

شرکت آروا با دارا بودن بیشترین نمایندگی خدمات و پشتیبانی در سطح کشور همواره در صدد این است که بهترین و ایده آل ترین نوع خدمات را ارائه دهد. یکی از شعار های مهم و اصلی در آروا، خدمات مناسب و در کنار آن قیمت مناسب است و این دو عامل بیشترین موضوعی است که خریداران ابزارآلات به دنبال آن هستند. این عوامل خیال مشتریان را راحت می کند تا بتوانند همراه با دریافت مشاوره های رایگان بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند.

امین مصلایی پور؛ نمایشگاه صنعت دستاوردی مهم برای شرکت آروا

امین مصلایی پور مدیر عامل شرکت آروا بیست و دومین دوره نمایشگاه صنعت را دستاوردی مهم ارزیابی کردند که در آن تمام ظرفیت های آروا از جمله تنوع بالای محصولات، خدمات بی نظیر، تولید محصولات با کیفیت و ... به عرصه نمایش گذاشته شد. به گفته مدیر عامل آروا هدف از حضور در این دوره از نمایشگاه صنعت ارائه بهترین سطح از خدمات و پشتیبانی و همچنین معرفی طرح تعویض به جای تعمیر بود.

امین مصلایی در ادامه افزود، هدف ما از این طرح، نوسازی صنعت ابزار در کشور است و برای پیشبرد این هدف که گام بزرگی در عرصه تولید داخلی است عزم خود را جزم کرده ایم تا بهترین ها در جهت شناخت نیاز مشتریان ارائه دهیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


مطالب
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن