تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796371780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی سایت چیست؟ چرا کسب و کارها به طراحی وب سایت نیاز دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی::




آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که طراحی سایت چیست و از چه تکنیک‌هایی برای پیاده کردن یک وبسایت حرفه‌ای استفاده می‌شود؟ با گذشت زمان استفاده از دنیای مجازی گسترش یافته است و متاسفانه ما عادت داریم که به این فضای وسیع فقط به عنوان یک رسانه بصری نگاه کنیم. تفاوتی ندارد که چه کسی هستید و صاحب کدام شغلید، اگر خواهان یک حضور موثر و پر رنگ در سراسر اینترنت هستید باید از نقش طراحی سایت در هر حوزه‌ای با خبر باشید. 

این دانش به شما کمک می‌کند تا با ساختار وبسایت‌هایی که در سر تا سر اینترنت خواهید دید آشنا شوید. همچنین، می‌توانید با استفاده از ساخت سایت، درآمد قابل توجهی داشته باشید یا حتی کسب و کار خود را تا سطح بین المللی و جهانی گسترش دهید، چرا که یک وبسایت حرفه‌ای و با کیفیت، می‌تواند پل ارتباطی تجارت شخصی شما با جهان بیرون باشد(که این موضوع برای شما مشتریان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر را به همراه خواهد داشت).

ما در این مقاله سعی داریم تا به تمامی نکاتی که باید در خصوص طراحی وب سایت بدانید، بپردازیم. اگر می‌خواهید به تمامی سوالاتتان در حوزه طراحی سایت پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

 

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت دقیقا همان چیزی است که ظاهر و احساس کلی که یک مخاطب هنگام ورود به یک سایت می‌گیرد را تشکیل می‌دهد. این فرایند تمامی برنامه ریزی‌ها و عناصر وبسایت شما اعم از ساختار، چیدمان، تصاویر، فونت‌ها و گرافیک را در بر می‌گیرد. 

طراحی وب اجزای متعددی را تشکیل می‌دهد که همه آنها در کنار یکدیگر تجربه نهایی یک وبسایت را ایجاد می‌کنند(به عنوان مثال طراحی گرافیکی، طراحی رابط کاربری، طراحی تجربه کاربر، بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا SEO و تولید محتوا). همه این عناصر تعیین می‌کنند که یک وبسایت چگونه به نظر برسد و در صفحه نمایش‌های مختلف چگونه اجرا شود.

 

چرا طراحی سایت مهم است؟

در واقع وبسایت یک مرجع عظیم برای تبلیغات برند شماست که هر کسی از هر نقطه‌ای در جهان می‌تواند آن را مشاهده و بررسی کند. شما می‌توانید با به کارگیری استراتژی و رویکرد صحیح بازاریابی بصری (بوسیله طراحی وب) مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارتان جذب کرده و آنها را تبدیل به مشتریان دائم کنید. 

خوب است بدانید، زمانی مشتریان نسبت به برند اعتماد بهتری دارند که ارتباط بیشتری نیز با آن برقرار کرده باشند. بدون داشتن یک وبسایت با کیفیت شما نتایج بالقوه‌ای را که می‌توانید از طریق حضور آنلاین کسب کنید از دست می‌دهید. به این ترتیب، ساخت وبسایت موضوعی نیست که بتوانید به راحتی آن را نادیده بگیرید. 

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا طراحی سایت برای یک کسب و کار حرفه‌ای مهم است.

 

افزایش جذب مشتری

هنگامی که یک کسب و کار دارای وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد، جذب مشتری نیز برای آن آسان تر خواهد شد. این بدان معناست که یک وب سایت با طراحی خوب از تمام عناصر و امکانات خود استفاده می کند تا بدون هیچ گونه حواس پرتی، مشتریان را مستقیماً به سمت آنچه نیاز دارند هدایت کند.

 

یک وب سایت واکنش گرا دسترسی بیشتری برای مشتریان فراهم می‌کند

بر اساس کاوش‌های اخیر یک مرکز تحقیقاتی، مشخص شد که امروزه کاربران بیشتری از تلفن همراه خود برای تجارت و کسب درآمد استفاده می‌کنند. این بدان معناست که کسب‌وکارها باید با ایجاد وب‌سایت‌هایی که قادر هستند حتی مشتریانی که از کامپیوتر استفاده نمی‌کنند را وادار به بازدید از سایت کنند، یک قدم به موفقیت نزدیک شوند.

 

برندسازی بهتر

یک وب سایت ضعیف می‌تواند به برند بزرگترین شرکت دنیا هم آسیب برساند، به طوری که یک وب سایت با ظاهر و عملکرد ضعیف مشتریان را از خود دور می کند. با این حال، یک وب سایت زیبا به افراد کمک می‌کند تا با برند تجاری یک کسب و کار ارتباط بیشتری برقرار کنند. یک وب سایت با صفحات کاربر پسند تمایل بیشتری به جذب مشتریان به سمت مشاغل و تجارت دارد.

 

مزایایی که طراحی سایت با کیفیت برای کسب و کار شما به همراه دارد

  • تاثیر خیلی خوبی روی مشتری می‌گذارد
  • به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل بهتر دیده شوید.
  • باعث می شود شما قابل اعتماد و قابل دسترسی به نظر برسید.
  • در تبدیل مخاطب به مشتری وفادار کمک قابل توجهی می‌کند.
  • شما می توانید عملکرد رقبا را بررسی کنید و برای بهتر شدن راه حلی بیابید. 
  • به برند شما شخصیت می‌بخشد.

 

ویژگی های یک طراح سایت مناسب

تا اینجا فهمیدیم که طراحی سایت با کیفیت چه ویژگی دارد. باید بدانید به عنوان یک صاحب کسب و کار مسئول، داشتن یک طراح وب مخصوص در تیم شما که فردی با مهارت‌های فراتر از مهارت‌های فنی باشد، مهم است. یک طراح سایت با تجربه باید بتواند با سلیقه و علایق مشتریان ارتباط برقرار کند. 

آنها همچنین باید به اندازه کافی خلاق باشند تا بتوانند ایده‌های طراحی برای پروژه‌های متعدد و مختلف را ارائه دهند. در این قسمت شما را با تعدادی از ویژگی‌های مهم یک طراح وب خوب آشنا می‌کنیم.

قابلیت تفکر خلاق

برای یک طراح وب خوب مهم است که هنگام طراحی برای مشتری خود علاوه بر مهارت، خلاقیت نیز داشته باشد. کار آنها خلق یک وبسایت از ابتدا تا انتهاست، بنابراین کمبود خلاقیت آنها را به جایی نمی رساند. بسیاری از طراحان وب فقط قادر به طراحی وبسایت‌های معمولی و متشابه مابقی وبسایت‌های موجود در اینترنت هستند و ممکن است، شما نخواهید وب سایت شما شبیه بقیه باشد. اینجاست که یک طراح سایت خلاق مشکل شما را حل می‌کند.

مهارت و توانایی حل مسئله و ایرادات بوجود آمده

طراحان وب به مهارت‌ حل مسئله نیاز دارند تا همیشه مشکلاتی که ممکن است در طول فرایند طراحی ایجاد شود را برطرف کنند. البته، لازم به ذکر است، طراح سایت باید بتواند این مشکلات را به سرعت و به طور موثر قبل از بروز ایرادات بیشتر برطرف کند.

 

طراحی سایت کسب و کارم را به چه کسی بسپارم؟

مجموعه وبینو با سال‌ها تجربه ارائه خدمات به مشتریان آماده است تا به تمام نیازهای شما پاسخ دهد. اگر به دنبال یک طراح وب خوب می‌گردید، ما از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما هستیم. فراموش نکنید که هدف اصلی ما رضایت مشتریان است

 

 

 

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 980]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن