تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796923122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره اجاره تخت بیمارستانی


واضح آرشیو وب فارسی::


تخت بیمارستانی از سری تجهیزات مهمی است که علاوه بر بیمارستان‌ها در منازل بیماران، خانه‌های سالمندانريا، سالن‌های ماساژ، مطب‌ها، کلینیک‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که خرید این تخت‌ها با توجه به هزینه‌های بالا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست، عموما تصمیم نیازمندان به این تخت‌ها به اجاره آن خواهد بود. ازهمین رو سعی شرکت میترا طب بر آن است تا با اجاره تخت بیمارستانی استاندارد و با قیمت مناسب در صدد کمک به مشتریان خود برآید. 

هزینه اجاره تخت بیمارستانی

تعیین هزینه برای اجاره تخت بیمارستانی با توجه به ویژگی‌های هر تخت متغیر می‌باشد. شما باید با در نظر گرفتن آپشن‌های مورد نیاز بیمار از تخت مورد نظرتان به مقایسه بین آن‌ها بپردازید. حائز توجه است که بدانید لزوما استفاده از هر نوع تخت بدون مشورت با مشاوران می‌تواند زیان جسمی و مالی برایتان به دنبال داشته باشد پس حتما با مشاوران ما  در ارتباط باشید. شرکت میترا طب فعال در زمینه اجاره تخت بیمارستانی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا محصولات خود را با قیمتی مناسب نسبت به سایر مراکز به مشتریان خود ارائه کند.

 

انواع تخت‌های بیمارستانی جهت اجاره

در این بخش مطلبمان سعی داریم تا ضمن معرفی تخت‌های اجاره‌ای شما را با انواع آن آشنا کرده تا بتوانید بر اساس تجویزپزشکتان انتخاب خود را انجام دهید. تمامی تخت‌های میترا طب دارای سطح کیفی و استاندارد بالایی هستند؛ اما باید هنگام خرید به این نکته توجه داشت که هر تخت برای نوع خاصی از بیماری‌ها ساخته شده است. همچنین وزن و سن فرد بیمار نیز ملاک دیگری در برای تعیین نوع تخت خواهد بود تا بیمار بتواند بهترین استفاده را از تخت داشته باشد. در ادامه قصد داریم انواع تخت‌ها را جهت تهیه آگاهانه تر به شما ارائه دهیم.

1-تخت بیمارستانی مکانیکی

در تخت بیمارستانی مکانیکی جهت بالا و پایین آوردن سر و پای تخت و همچنین تنظیم ارتفاع آن از اهرم استفاده می‌شود. این نوع تخت‌ها مقرون به صرفه‌ترین و انتخاب خوبی برای افرادی هستند که نیازی به تغییر مکرر موقعیت خود ندارند.در این تخت‌ها اهرم در پایین قرار دارند و برای افرادی که از لحاظ جسمی توانایی عمل دارند مناسبند. همچنین اجاره تخت بیمارستانی مکانیکی برای بیمارانی که نیاز طولانی مدت به تخت دارند از بقیه انواع مناسب‌تر و نیز مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

اجاره تخت بیمارستانی مکانیکی

2- تخت بیمارستانی برقی

موقعیت و ارتفاع این تخت توسط بیمار و یا مراقب او به کمک دکمه‌های تعبیه شده بر روی دسته، قابل کنترل بوده و دیگر نیازی به استفاده از اهرم وجود نخواهد داشت، مگر در زمان قطعی برق که البته راه حلی برای این مشکل نیاز در نظر گرفته شده است و در حال حاضر بسیاری از تخت‌ها دارای باتری پشتیبان هستند که می‌توان به کمک آن در شرایط اضطراری نیز از تخت استفاده کرد.

استفاده از این تخت برای بیمارانی که توانایی تغییر موقعیت ندارند گزینه بسیار مناسبی است چزا که بیمار می‌تواند به راحتی تخت را به ارتفاع مناسب برساند تا مراقب به بیمار تسلط مناسب جهت رسیدگی به او داشته باشد و یا بیمار به راحتی از رختخواب خارج شود و همچنین تعویض ملحفه تخت بخ راحتی انجام خواهد شد. تخت‌های برقی غالبا دارای آپشن‌های بیشتری هستند مانند: موقعیت ترندلبورگ( تغییری در وضعیت خوابیده که با قرار دادن بیمار روی تختی که به طور تقریبی تا 45 درجه کج شده به دست می‌آید، به صورتی که سر در یک محور پایین‌تر از پا قرار می‌گیرد )، معکوس ترندلبورک و صندلی قلبی.

اجاره تخت بیمارستانی برقی

3-نیمه برقی

در این تخت‌ها برایبالا و پایین آوردن قسمت‌های سر و پا از یک موتور الکتریکی استفاده می‌شود. بیماران و مراقبان موقعیت سر و پا را با فشردن دکمه تنظیم می‌نمایند. ارتفاع تختبا کمک اهرم و به صورت دستی تنظیم می‌شود و نیاز است تا توسط فردی که از نظر جسمی توانایی استفاده از آن را دارد به کار گرفته شود. متاسفانه گاهی اوقات افراد به بیماری‌هایی دچار می‌شوند که توانایی تغییر موقعیت را ندارند و با فشردن دکمه خواهند توانست حالت قرارگیری بدن خود را بر روی تخت تنظیم کنند. تخت‌های نیمه برقی گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که نیازی به تنظیم ارتفاع تخت ندارند اما می‌توانند برای تنظیم سر و پا از دکمه استفاده نمایند. 

اجاره تخت بیمارستانی نیمه برقی



 

چه زمان‌هایی نیاز به اجاره تخت بیمارستانی داریم؟

زمان‌هایی که تخت معمولی برای استفاده و شرایط بیمار مناسب نباشد و باید از تختی دارای استاندارد استفاده نماید؛ زیرا این تخت‌ها دارای استانداردها و ویژگی‌هایی هستند که فرد بیمار را از لحاظ بدنی در شرایط مناسبی قرار می‌دهد. البته از آنجا که تخت‌های بیمار انواع مختلفی دارد، هر بیمار باید از تخت بیمار مناسب خود استفاده کند. گاهی بیمار توانایی هندل کردن تنظیمات تخت را دارد؛ در واقع می‌تواند به تنهایی از اهرم تخت یا درباره تخت‌های برقی از دکمه‌های موجود  استفاده کند. اما بیمارانی هم هستند که به هیچ عنوان توانایی هیچ گونه حرکتی را ندارند، پس باید در انتخاب نوع تخت بیماران نهایت دقت را به کار گرفت.

 

درباره تخت بیمارستانی

این تخت برای استفاده 24 ساعته بیماران استفاده می‌شود و انواع مختلفی نیز دارد و به نحوی ساخته می‌شود که برای استفاده بیماران مختلف مناسب باشد. تخت بیمارستانی مناسب افرادیاست که به طور مرتب به مراقبت‌های پزشکی نیاز دارند و هر تخت با توجه به آپشن‌های خاصی که دارد مناسب یک بیماری خاص می‌باشد. در ضمن برای استفاده از هر یک از این انواع باید به تمام نکات امنیتی و ایمنی و همینطور به طرز استفاده از آن دقت داشت.

تمامی تخت‌های بیمارستانی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

1-تخت بیمارستانی ساده یا تک شکن:

کاربرد این تخت برای مواقعی می‌باشد که بیمار برای مدتی کوتاه نیاز به استفاده از آن دارد و از این تخت برای نیازهای اولیه خود استفاده می‌کند؛ درضمن سر تخت قابل تنظیم است. استفاده‌کنندگان این تخت معمولا در شرایط جسمی مناسب‌تری قرار دارند و براحتی می‌توانند جابجا شوند و استفاده آن‌ها از تخت به صورت شبانه روزی نمی‌باشد. تخت تک شکن در بازار فروش دارای انواع مختلفی می‌باشد در نتیجه قیمت‌های فروش متفاوتی نیز دارد. حتما در انتخاب کیفیت و جنس تخت به شدت دقت نمایید که حتما فلزی باشد و وزن بیمارتان را تحمل کند. ضمنا این تخت‌ها در صورت امکان لگن خور هم خواهند شد.

1- تخت بیمارستانی تک شکن یا تخت بیمارستانی ساده:

این تخت برای مواقعی کاربرد دارد که بیمار مدت کوتاهی نیاز به استفاده از تخت دارد و از این تخت برای نیازهای اولیه خود استفاده میکند؛ در ضمن سر تخت را میتوانید تنظیم کنید. معمولا استفاده کننده‌گان این تخت‌ها در شرایط جسمی مناسب‌تری هستند و می‌توانند به راحتی جابجا شوند و به صورت شبانه روزی از تخت استفاده نمی‌کنند. تخت تک شکن در بازار انواع مختلفی دارند پس در نتیجه با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. در انتخاب جنس و کیفیت تخت به شدت توجه کنید که حتما فلزی باشد و وزن بیمار شما را تحمل کند. ضمنا این تخت در صورت امکان لگن خور هم میشود.

اجاره تخت بیمارستانی تک شکن

2-تخت بیمارستانی دو شکن:

این تخت قابلیت تنظیم سر بیمار را از زاویه صفر تا نود درجه و همچنین جهت تنظیم موقعیت پای بیمار را از زا ویه صفر تا چهل و پنج درجه دارا است که این اعمال توسط اهرم انجام می‌شود. این تخت با دارا بودن پایه‌ای محکم می‌تواند وزن بالا را تحمل کند و در قسمت پایه‌ها چهار عدد چرخبا قابلیت ترمز 125 میلی متری موجود هستند که می‌توان به کمک آن‌ها به راحتی تخت را جابجا کرد و نیز در صورت تمایل لگن خور هم می‌شوند.

 -تخت دوشکن فاقد سوراخ جهت دستشویی است.

3-تخت بیمارستانی سه شکن:

این نوع از بهترین و جدیدترین تخت‌های بیمارستانی می‌باشد و برای بیمارانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولا توانایی جابجا شدن ندارند و نیز مدت زیادی باید از این محصول استفاده نمایند. استفاده کنندگان از این تخت غالبا توانایی تکان دادن گردن و دست و پای خود را ندارند. تخت سه شکن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و دارای بدساید تاشو بیمارستانی نیز می‌باشد. در ضمن این تخت علاوه بر قسمت سر و پای بیمار قابلیت تنظیم قسمت میانی تخت را نیز دارا می‌باشد.



همچنین شما می‌توانید ضمن بهره‌گیری از مطالب فوق از کمک کارشناسان نیز جهت داشتن بهترین انتخاب جهت اجاره تخت بیمارستانی بهره ببرید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 680]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن