تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797564774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این تشک کمردرد شما را از بین می‌برد!


واضح آرشیو وب فارسی::

کمردرد و دیسک کمر یکی از دردهای شایع بدنی در هنگام خواب نامناسب است. ستون مهره‌ها و قوس کمر باید در راستا و وضعیت درستی قرار بگیرند و هنگامی که نحوۀ قرارگیری آن‌ها صحیح نباشد، فشار و درد زیادی را در ناحیۀ کمر خود احساس می‌کنید. یکی از مواردی که به نحوۀ صحیح آناتومی بدن در هنگام خواب کمک می‌کند، تشک طبی رویال است. در حقیقت این تشک‌ها با متریال و ویژگی‌هایی که دارند برای پیشگیری و التیام دردهای مربوط به کمر مناسب و ضروری هستند. این محصولات در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و شرکت‌های سازنده برای عمل جراحی و یا دردهایی در ناحیه کمر و یا حتی زانو اقدام به ساخت مدل‌های متفاوت با خاصیت‌های مختلف کرده‌اند تا بتوانند در پروسۀ پیشگیری و درمان به بیمار کمک کنند.

متریال درونی که ترکیبی از اسفنج، الیاف و فوم است، باعث می‌شود در کنار هم سطح نسبتاً سختی را بسازد. خصلت این سطح سخت، پخش شدن فشار و نیروی واردشده بر بدن از سمت سطح است که به حداقل ممکن برسد. نبود فشار بر بدن به معنای سنگین نبودن بدن است و سبکی جسمانی باعث آرامش و خوابی راحت می‌شود.



تشک طبی رویال برای کمردرد

این محصول یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع در ردۀ کالاهای خواب در ایران است. این نوع محصول دارای سختی ۹۰ درصد است و در حد یک الی دو سانتی‌متر فرورفتگی دارد. سطح سخت آن باعث می‌شود تا نیروی وارده از بدن به روی تشک در تمام سطح آن پخش شود و به همین دلیل برای افرادی که دچار درد کمر هستند مناسب است. این محصول برای کسانی که نباید از تشک‌های انعطاف‌پذیر استفاده کنند و یا به دلیل عمل‌های ارتوپدی و ستون فقرات، پزشک به آن‌ها پیشنهاد تشک طبی را داده مناسب است. البته میزان نرمی و سفتی این کالا باید به‌صورتی باشد تا شکل طبیعی بدن حفظ شود و دارای تراکم مناسب باشد. این مدل دچار لرزش نمی‌شود و حتی برای درمان دیسک کمر نیز کاربرد دارد.

متریال تشکیل‌دهندۀ این محصولات به‌طورکلی شامل پارچۀ درجه یک لایکو ترک گردبافت، اسفنج، نمد، ریباند، فنر، الیاف و فوم درجه یک است. همچنین پارچۀ پوششی و رویۀ این محصول از جنس ضدحساسیت و آلرژی است و از دمای متعادل سطحی نیز برخوردار است. درواقع با کمک به عضلات دو طرف ستون مهره‌ها، از افتادگی مهره‌ها جلوگیری می‌کند. بدین صورت از فشار ورودی به صفحات دیسکی کم می‌شود و موجب استراحت و ترمیم مهره می‌شود.

انواع تشک‌های طبی رویال مخصوص کمردرد

افرادی که دچار کمردرد هستند ممکن است به عوارضی نظیر محدودیت در حرکات بدنی و به‌ نوبهٔ آن اضافه‌وزن و بیماری‌های زمینه‌ای دچار شوند، به همین دلیل جهت پیشگیری از بروز این‌گونه مشکلات، با توصیه و تجویز پزشک باید تشکی مناسب مخصوص درمان خود را انتخاب کنید. انواع این کالاهای مناسب درد کمر به شرح زیر هستند:



اسفنجی:

این تشک سفت و فاقد فنر است و به همین دلیل خاصیت درمانی دارد. عدم وجود فنر باعث شده‌است تا از لحاظ کاربردی طبی باشد. ساختار درونی این محصول از اسفنج، یونولیت و یا فوم است و تنوع زیادی در بازار دارد.

فنری:

تشک طبی فنری رویال به دلیل فنربندی لایه اسفنجی، در مقایسه با تشک‌های طبی اسفنجی، سفتی متعادل‌تری دارند. علاوه‌بر آن این محصول برای بیماران دارای دیسک کمر انتخابی مناسب است.

مموری فوم‌دار:

این محصول به‌عنوان مدرن‌ترین مدل کالای طبی به‌شمار می‌رود. در حقیقت مموری فوم، مواد منعطفی است که به حرارت و فشار حساس است و باتوجه‌به این موارد دچار تغییر شکل می‌شود. این محصول حرکت را کمتر منتقل می‌کند و به همین نسبت بیشتر پزشکان در حوزۀ ارتوپد، به افراد دارای دیسک کمر و یا افرادی که عمل جراحی داشته‌اند، خرید تشک مموری فوم را توصیه می‌کنند.

فنری منفصل:

این مدل دارای فنرهای منفصل است. فنرها به‌طور جدا و درون پاکت‌های کوچک مخصوصی قرار دارند که باعث می‌شود به‌صورت مستقل از هم فعال شوند. تعداد این فنرها حدود ۶۰۰ الی ۵۰۰۰ است؛ هرچه تعداد فنر بیشتری وجود داشته باشد، قابلیت پشتیبانی بهتر می‌شود. از مزایای دیگر این محصول شکل‌گیری سطح این محصول با قوس بدن است.

ویژگی‌های تشک رویال مخصوص درد کمر

نمونه‌های متفاوتی از تشک رویال اصل با اهداف مختلف در بازار عرضه شده‌است. اما برای انتخاب محصولی مناسب، باید به نکاتی توجه داشته باشید:



استاندارد:

تشکی که مناسب درد کمر است باید دارای استاندارد باشد تا خیال شما را از بابت هرگونه آسیبی راحت کند. این قابلیت سبب می‌شود تا ساختاری محکم و فنری قوی داشته باشد.

نرمی و سفتی مناسب:

متخصصان ارتوپد برای رفع کمردرد، استفاده از تشک‌های طبی اسفنجی را الزامی می‌دانند، زیرا این محصول دارای خاصیت ارتجاعی است. هنگام خرید این محصول باید به این نکته دقت داشته باشید که نباید خیلی سفت باشد و سبب خشکی بدن شود و یا در حدی نرم باشد که موجب فشار در قسمت‌های اتکایی بدن شود.

ابعاد و ارتفاع مناسب:

ابعاد و ارتفاع مناسب و همچنین ضخامت و سفتی متعادل موجب می‌شود تا درد کمر به‌مرورزمان کاهش پیدا کند و حتی از بین برود.

جنس رویه تشک:

رویۀ آن در هنگام خواب با پوست بدن ارتباط دارد، به همین سبب در این محصولات از الیاف پنبهٔ ضدحساسیت در پارچه مصرفی به‌کار رفته‌است و علاوه‌بر نرمی و لطافت، باعث خاصیت آنتی‌باکتریالی و ضدمیکروبی شده‌است که در حفظ بهداشت بسیار اهمیت دارد.

علاوه‌بر این موارد، به‌طورکلی این مدل محصولات دارای تهویه هستند و این امر سبب می‌شود تا بوی نامطبوع و لکه وجود نداشته باشد.

سخن پایانی

درد کمر یکی از عارضه‌های رایج در بین سالمندان است. علاوه‌بر آن حتی ممکن است برای قشر جوان در صورت بروز اتفاق‌های گوناگونی این عارضه رخ دهد. یکی از موارد مهمی که در درمان کمردرد باید به آن توجه کرد، خرید تشکی مناسب برای درد کمر است. بدن در زمان خواب باید در وضعیت مناسب و صحیحی قرار بگیرد. تشک رویال یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین محصول درزمینۀ کمردرد محسوب می‌شود که باتوجه‌به متریال و ویژگی‌های خارق‌العادهٔ خود موجب بهبودی درد شما می‌شود.

خرید این محصول طبی رویال باعث می‌شود تا ستون مهره‌ها و کمر در حالت صحیحی قرار بگیرند و به‌مرور زمان موجب کاهش کمردرد شود. این محصول انواع متفاوتی برای افرادی با مشکلات مختلف دارد که باتوجه‌ به دلیل درد و یا نیازی که دارید، باید به خرید این محصول بپردازید تا خوابی راحت و آرام را تجربه کنید.

 

ارتباط با ما

تشک رویال خرید آنلاین : royalmatt.ir | ارسال به سراسر ایران با بسته بندی تمیز و مرتب

تلفن هماهنگی و سفارشات: 09120279670






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 799]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن