تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797090773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش خرید از آمازون در ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه افراد زیادی محصولات مورد نیاز خود را از سایت های خارجی خریداری می کنند، که از بین آن ها می توان به سایت آمازون اشاره کرد. خرید از amazon بسیار امن و راحت است، به همین دلیل این سایت به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین فروشگاه های مجازی در جهان شناخته شده است. این شرکت که در دهه نود میلادی شروع به فعالیت کرده است، موفق شد نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. این سایت پرطرفدار علاوه بر فروش کالا در حوزه های پردازش ابری، تجارت الکترونیک، عرضه کالاهای دیجیتال و هوش مصنوعی هم کاربرد دارد. همراهان گرامی برای دریافت نحوه خرید از آمازون و حمل بار هوایی از چین و اطلاعات و آشنایی بیشتر، با این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه باشند تا اطلاعات جامعی را در اختیار آن ها قرار دهیم.

معرفی وبسایت آمازون

ممکن است برای افرادی پیش آمده باشد که نیازمند کالاهایی هستند، تنها در سایت های بین المللی همانند آمازون قرار دارند. این سایت در دهه نود میلادی به عنوان فروشگاه مجازی فعالیت خود را آغاز کرد. سایت آمازون در ابتدا توسط جف بیزوس ساخته شد و در زمینه فروش کتاب شروع به فعالیت کرد. با مرور زمان خرید از amazon در سطح بین المللی گسترش یافت و همه ی افراد با نحوه خرید از آمازون آشنا شدند، که در ادامه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس نحوه استفاده از این وبسایت را بیشتر مورد بررسی قرار می دهد.

آموزش ساخت اکانت در آمازون

در زمینه فروش کالا به صورت بین المللی می توان به سایت آمازون اشاره کرد که از بهترین وبسایت هایی می باشد به صورت امن می توان از آن کالا سفارش داد. خرید از amazon شرایط خاص خود را دارد که افراد باید قبل از انجام هر کاری در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشند. نحوه خرید از آمازون به این گونه می باشد که ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ساخت. در این مقاله از شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به آموزش هر سه روش تنظیم و ساخت اکانت برای خرید از amazon می پردازیم.

نحوه خرید از آمازون با ساخت اکانت آمازون با تلفن همراه

 برای خرید از amazon و ساخت اکانت قبل از هر کاری باید یکی از اپلیکیشن های آمازون را بارگیری و بر روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن ها انواع مختلفی دارند که شامل  Amazon Shopping، Amazon Photos، Amazon Alexa و می باشند، با توجه به نوع گوشی یکی از این ها را باید انتخاب کرد. بعد از نصب برنامه باید وارد آن شد و گزینه Create a New Amazon Account را انتخاب کنید. در برنامه Amazon Shopping ابتدا باید روی Create an account کلیک کرده و بعد از آن گزینه Create account انتخاب کنید.

بعد از انتخاب این گزینه یک صفحه نمایان می شود که در کادر اول باید اسم‌ خود و در کادر دوم ایمیل فعال یا شماره همراه خود را وارد کنید، فقط به این نکته توجه کنید که حتما باید از ایمیل فعال و یا شماره تلفن همراه معتبری استفاده کنید و نباید ایمیل و شماره را از خاطر ببرید. بعد از طی این مراحل باید یک رمز شش رقمی که ترکیبی از اعداد و حروف باشد را وارد کنید و گزینه Create Your Amazon Account، Continue یا Verify Email را انتخاب کنید. حالا یک رمز برای ایمیلی که از قبل وارد کردید ارسال می شود، بعد از ورود به ایمیل باید دنبال ایمیلی که آمازون برایتان فرستاده باشید که عنوان آن Verify your new Amazon account است و بر روی آن زده تا باز شود.

اگر ایمیلی برای شما ارسال نشد باید دوباره به اپلیکیشن آمازون برگشته و آدرس را بررسی کنید و دوباره  Resend OTP  بزنید تا ایمیل مجددا ارسال شود. رمز موجود در ایمیل را کپی کرده و در برنامه در قسمت رمز یک بار مصرف وارد کنید و گزینه  Verify را انتخاب کنید تا ایمیل تأیید شود.

نحوه خرید از آمازون با ساخت اکانت از طریق وبسایت

 برای ساخت حساب کاربری از طریق وبسایت ابتدا باید از طریق مرورگر به سایت آمازون وارد شوید. بعد از ورود در قسمت بالای صفحه باید بر روی گزینه  Account & Lists  کلیک کنید. به این نکته باید توجه داشت کاربران ایرانی می توانند برای خرید از amazon گیفت کارت های مخصوص آمازون را دریافت و ارائه دهند. بعد از آن با کلیک بر روی گزینه Create Your Amazon Account یک صفحه نمایان می شود که همانند روش تلفن همراه در کادر اول باید اسم خود را به صورت کامل درج کنید و در کادر بعدی ایمیل معتبری را ارائه دهید، سپس یک رمز شخصی برای خود وارد کنید و روی گزینه Create Your Amazon Account کلیک کنید.

صفحه ای که در مرورگر برای ساخت اکانت باز کرده اید را کنار گذاشته و یک صفحه جدید بازکنید، سپس ایمیل خود را باز کرده تا ایمیل آمازون نیز باز شود. بعد رمز یک بار مصرف را کپی کنید. اگر ایمیل با خطا مواجه شد مجدد به صفحه ساخت حساب کاربری بروید و گزینه  Resend OTP را انتخاب کنید تا ایمیل از نو فرستاده شود و رمز را وارد کنید، در نهایت روی گزینه Verify کلیک کنید. صفحه جدیدی بالا می آید که باید بر روی گزینه  Addresses کلیک کرده و کادر  Add Address انتخاب کنید.

در این قسمت باید مشخصات دقیق از جمله آدرس و کدپستی را درج کنید. به این موضوع دقت کنید که کشور انتخاب شده با گیفت کارت باید یکسان باشد، اگر خلاف این باشد نمی توان از گیفت کارت استفاده کرد.

نحوه خرید از آمازون با ساخت اکانت Amazon prime

برای خرید از amazon می توان در سایت آمازون پرایم اکانت درست کرد‌. برای این کار ابتدا باید به سایت آمازون پرایم رفته و بر روی گزینه See More Plans کلیک کنید. در این قسمت انواع اشتراک نشان داده می شود، که ساده ترین اکانت آمازون پرایم حدود دوازده دلار برای هر ماه هزینه لازم دارد. Prime Student برای دانشجویان و دانش آموزان شش ماهه اول را رایگان بوده و بعد از آن ماهی حدود هفت دلار دریافت می کند.

چگونه حساب آمازون خود را شخصی سازی کنیم؟

برای خرید از amazon می‌توان حساب کاربری خود را با گیفت کارت شارژ کرد. برای استفاده از گیفت کارت باید کد اعتباری آمازون دریافت کرده باشید. این گیفت کارت ها را می توان از سایت های داخلی تهیه کرد. برای انتخاب نحوه خرید از آمازون و پرداخت آن باید وارد حساب کاربری شوید و منوی سه خطی را انتخاب کرده و روی گزینه Your Account کلیک کنید تا گزینه  Manage payment options نمایان شود، با انتخاب آن سپس باید روی گزینه  Add card یا Add a payment method کلیک کنید. بعد از طی این مراحل در قسمت  Expiration date باید تاریخ انقضای گیفت کارت را درج کنید. هم چنین میتوانید به حساب کاربری خود، عکس پروفایل اضافه کنید.

انواع روش های پرداخت در سایت آمازون

افرادی که به طور مستقیم خرید از amazon دارند، می توانند با روش های مختلف پرداخت هزینه را انجام دهند. که این روش ها شامل مواردی مانند کارت های اعتباری و نقدی، حساب های بانکی مربوطه، کارت های هدیه هستند. نحوه خرید از آمازون به این گونه می باشد که سایت باید از روش پرداخت  انتخاب شده پشتیبانی کند، در غیر این صورت پرداخت انجام نمی شود. روش های پرداخت که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بررسی کرده شامل موارد ذیل می باشد.

o کارت‌های اعتباری و نقدی (Visa، Master Card، Euro Card، Discover، American Express)

o کارت های هدیه پیش پرداخت از شرکت های کارت اعتباری مانند Visa، MasterCard  و American Express

o حساب بانکی مربوطه (اضافه کردن شماره حساب، آدرس، اسم و شماره گواهینامه رانندگی)

o گیفت کارت آمازون

o کارت فروشگاه آمازون (The Amazon Prime Store Card)

o ابزار پرداخت (amazon py)

o پرداخت از طریق Western Union (pay code)

حمل کالای خریداری شده از آمازون به ایران

نحوه خرید از آمازون و حمل آن به این گونه است که قبل از سفارش می توان هزینه حمل کالا را در خود سایت ارزیابی کرد. حمل کالاها با روش های مختلفی همچون هوایی، زمینی و دریایی انجام می شود که با توجه به نوع و حجم بار انتخاب خواهد شد. هر روشی هزینه های مربوط به خود را دارد.کاربران ایرانی می توانند برای این که آمادگی پرداخت هزینه حمل کالا را داشته باشند، قبل از سفارش محصول از نحوه حمل کالا و هزینه های آن اطلاع کافی پیدا کنند و همچنین خرید از amazon و حمل بار هوایی کالاهای خریداری شده را به شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس واگذار کنند تا به راحتی مرسوله خود را در ایران تحویل بگیرند.

 

جمع بندی

 

همان طور که بررسی کردیم سایت آمازون بهترین انتخاب برای شروع فعالیت در زمینه تجارت کالا می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در آموزش نحوه خرید از آمازون  تلاش کرده به طور کامل تمام مراحل خرید، حمل و نقل بین المللی و مراحل ترخیص کالا از گمرک را برای همراهان گرامی شرح دهد تا همه ی مشتریان عزیز با نحوه خرید از amazon آشنایی کامل پیدا کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. اگر شما عزیزان با نحوه ساخت حساب کاربری و استفاده از این سایت با مشکل مواجه شده اید، می توانید برای ارتباط با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با شماره  ۰۲۱۴۸۰۰۰۱۱۰ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی fnxcargo.com  مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12504]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن