تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797918138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با پلتفرم حال (مشورپ سابق)؛ از مشاوره آنلاین تا مجازی کردن تمام خدمات پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی::


سامانه حال یک پلتفرم آنلاین خدمات پزشکی است که شما می‌توانید در قسمت مشاوره آنلاین، از طریق آن با پزشکان و روانشناسان مختلف در ارتباط باشید. اهمیت استفاده از مشاوره، به خصوص در قسمت روانشناسی از این جهت است که برخلاف تصور عامه مردم، امروزه ابعاد بیماری‌های روانی بسیار گسترده است و عدم توجه به موقع به مسائل می‌تواند وضعیت زندگی جسمی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. البته خیلی از افراد هستند که نسبت به این موارد آگاه هستند؛ اما امکان مراجعه به مراکز درمانی برای حل مشکل خود را ندارند. بنابراین سامانه «حال» توانسته شرایط استفاده از خدمات سلامت را از راه دور را برای افراد فراهم کند‌. 

 

با خدمات آنلاین حال در حوزه  سلامت؛ بیشتر آشنا شوید!

این مجموعه در حوزه سلامت آنلاین و پزشکی خدمات گوناگونی در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. شما با ورود به این پلتفرم با آدرس haal.ir یا دانلود اپلیکیشن حال در آدرس haal.ir/download می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. پزشکان فعال در این سامانه تخصص‌های گوناگونی دارند که شما بر اساس شرایط خودتان، می توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و روند درمانتان را آغاز کنید. خدمات ارائه‌شده در این مجموعه شامل مشاوره انلاین پزشکی و روانشناسی، خدمات اقساطی سلامت، آزمایش در منزل و... است.

این برنامه کاربردی شرایطی را فراهم کرده تا همه بتوانند از هر مکانی از خدمات سلامت و پزشکی برخوردار شوند‌. البته برای رفاه بیشتر بیماران و به دلیل هزینه‌های بالا درمانی، این مجموعه امکان پرداخت اقساطی را نیز ارائه کرده است که این فرایند نیازی به ضامن یا ارائه چک ندارد و در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود تا بیمار دغدغه هزینه‌ها را نداشته باشد. برای استفاده از سامانه جامع خدمات پزشکی حال به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

خدمات سامانه «حال» در حوزه مشاوره روانشناسی آنلاین



مسائل مختلفی در روزمره و در طول زندگی برای ما اتفاق می‌افتد که ممکن است نیاز به یک مشاور داشته باشیم. مراجعه حضوری به مطب‌های روانشناسی ممکن است برای همه افراد میسر نباشد و همچنین سختی‌های خاصی مثل در دسترس نبودن پزشک در هر زمان، عدم امکان مراجعه بدون وقت قبلی، هزینه‌های بسیار بالا و مواردی از این قبیل داشته باشد‌. استفاده از سامانه حال می‌تواند خدمات گوناگونی در این زمینه به کاربران ارائه دهد؛ در مقابل مراجعه به پزشک از این طریق در منزل انجام می‌شود و می‌توانید توسط بهترین مشاوران و روانشناسان کشور در هرجایی که باشید، به صورت آنلاین ویزیت شوید.

مسائل مختلفی مثل انجام مشاوره قبل از ازدواج یا صحبت درباره روابط عاطفی و حل مشکلات زوجین، مسائل فردی مانند افسردگی، ترس، خشم، استرس، مشکلات جنسی، مسائل حوزه کودک و نوجوان، مشکلات اعتیاد و روند ترک آن، مشکلات حوزه بانوان و موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد که می‌تواند باعث درگیری روانی و ذهنی افراد در سنین مختلف شود. در این شرایط کمک گرفتن از مشاوران و روانشناسان متخصص در مسائل گوناگون می‌تواند کارساز باشد. شما می‌توانید با مراجعه به پزشکان مجموعه، نسبت به رفع مشکلاتتان اقدام کنید‌. برای آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه «حال» و ارتباط با مشاور آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی‌های جالب مشاوره روانشناسی آنلاین در سامانه حال

خیلی از کاربران نسبت به کیفیت انجام مشاوره آنلاین تردید دارند و رفتن به مطب‌های حضوری را از این لحاظ بهتر می‌دانند؛ اما مشاوره‌های انجام‌شده در این اپلیکیشن با بهترین تراپیست‌های کشور انجام می‌شود و روش‌های مختلف مشاوره تلفنی، متنی و ویدیویی در آن امکان‌پذیر است. علاوه‌براین، شما می‌توانید در برخی از مواقع هویت خود را محرمانه نگه دارید و درباره مشکلاتتان به‌راحتی با روانشناسان صحبت کنید. همچنین امکان رزرو جلسات مشاوره آنلاین نیز در این اپلیکیشن برای کاربران فراهم شده تا ابتدا مشاور و روانشناس موردنظر خود را انتخاب کنند و سپس نسبت به رزرو جلسات برای زمان دیگر اقدام کنند.

امکان برگزاری جلسات مشاوره در سامانه جامع خدمات حال، باعث شده شرایط بسیار مناسبی برای کاربران فراهم شود؛ به‌طوری‌که هر فرد بر اساس شرایط شخصی خود از این خدمات استفاده کند و نگرانی از بابت زمان حضور در مطب یا عدم دسترسی به پزشک نداشته باشد‌. همچنین نگرانی نسبت به هزینه‌ها نیز به حداقل می‌رسد و بیمار فقط بر روی مشکلات روانی خود تمرکز می‌کند‌‌. 

 

مزایا استفاده از خدمات مشاوره و روانشناسی مجموعه «حال»

استفاده از خدمات این مجموعه مزیت‌های زیادی برای کاربران دارد که در مراجعه حضوری این موارد بسیار کم و حتی صفر است. متخصصان این مجموعه از بهترین پزشکان و روانشناسان سراسر کشور انتخاب شده‌اند و شایستگی‌های لازم را در حد بسیار مطلوبی دارا هستند. هزینه خدمات این مجموعه نیز نسبت به مشاوران و روانشناسان حضوری کمتر است. امکان مشاوره فوری نیز در این اپلیکیشن فراهم شده تا ارتباط با اولین پزشک آنلاین در لحظه و به‌صورت آنلاین انجام ‌شود.

خدمات این مجموعه به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام ساعات شبانه‌روز برای کاربران فعال است. یک مزیت اساسی سامانه حال امکان پرداخت هزینه خدمات درمانی مثل دنداپزشکی به‌صورت اقساطی است که نیازی به چک و ضامن ندارد. علاوه‌براین مورد، کاربران می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط نارضایتی از کیفیت خدمات، در مشاوره و روانشناسی، وجه پرداختی خود را پس بگیرند. فضای انجام مشاوره در این برنامه بسیار ایمن است و اطلاعات مراجع کاملاً محرمانه باقی می‌ماند. همه این موارد باعث شده تا در حال حاضر تعداد کاربران این مجموعه از نواحی مختلف کشور بسیار گسترده باشد. 

 

 

با سایر خدمات تکمیلی سامانه «حال» بیشتر آشنا شوید!

خدمات ارائه‌شده توسط سامانه حال در حوزه مشاوره و روانشناسی بسیار کاربردی است و مزیت‌های زیادی برای کاربران دارد؛ اما خدمات دیگری نیز در این پلتفرم ارائه می‌شود که هدف از همه این فعالیت‌ها فراهم کردن آسایش و دسترسی آسان به روش‌های درمانی برای بیماران است. سامانه جامع خدمات پزشکی حال در زمینه مشاوره با پزشک متخصص، انجام تزریقات در محل در شهر تهران، تفسیر انواع مختلف آزمایش‌ها، امکان ویزیت پزشک در منزل و فعالیت‌های مختلف پرستاری در تهران، انجام تست کرونا در منزل و... امکانات بسیار گسترده‌ای را برای کاربران فراهم کرده است.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1040]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن