تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797576642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سود لوازم یدکی خودرو چقدر است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

لوازم یدکی از جمله تجهیزاتی است که قطعا همه خودروها به آن احتیاج پیدا خواهند کرد. تعویض و یا تعمیر قطعات خودرو با توجه به استهلاک برخی از قطعات چون لنت ترمز، دیسک و… و همچنین در اثر حوادثی چون تصادفات، فشار، ضربه و… کاملا طبیعی و رایج است. به همین دلیل است که بازار لوازم یدکی خودرو همیشه داغ بوده و از جمله بازارهایی است که توجه سرمایه گذاران را به خود جمع می‌کند. شاید این سوال برای شما هم مطرح باشد که سود لوازم یدکی خودرو چقدر است؟ یا با میزان سرمایه‌ای که وارد کار می‌کنید چند درصد سود عاید شما می‌شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم به سوالات شما پیرامون سود لوازم یدکی خودرو پاسخ دهیم. با ما همراه باشید. 



درآمد لوازم یدکی در ایران

همه افراد قبل از این که شغلی را آغاز کنند و یا تصمیم بگیرند که برای راه اندازی شغلی سرمایه‌گذاری کنند، بهتر است که کمی در مورد آن تحقیق کرده و اطلاعات مناسبی در حوزه مورد نظر کسب کنند. مثلا شناخت تأمین کنندگان اصلی، مواردی چون قیمت‌گذاری ها، شناخت برندها، شناخت محصولات پر فروش و… می‌تواند به یک سرمایه‌گذاری امن و پرسود کمک کند. 

در مورد تاسیس فروشگاه لوازم یدکی و آغاز به کار در این زمینه نیز همین قوانین حکم می‌کند. ضمن این که موقعیت قرارگیری مغازه، آشنایی با شیوه‌های فروش و بازاریابی و مدیریت صحیح نیز از جمله موارد دیگری باشد که در افزایش سوددهی فروش لوازم یدکی خودرو تأثیرگذار است. 

عوامل موثر بر درآمد لوازم یدکی

این که شما در زمینه فروش لوازم یدکی چقدر درآمد کسب کنید به عوامل بسیاری بستگی دارد که مهمترین آن‌ها به این شرح است: 

انتخاب محل مناسب

در اولین گام بعد از بررسی‌های بازار و شناخت دقیق از این شغل، شما باید محل مناسبی را برای احداث مغازه فروش لوازم یدکی خود انتخاب کنید. دو انتخاب پیش روی شما است: اول این که مغازه خود را در منطقه بورس لوازم یدکی خودرو مثل بورس لوازم یدکی خودرو تهران ( خ ملت – چراغ برق و ... )  باز کنید که در این صورت باید عمده فروش باشید و یا خودتان به صورت مستقیم وارد کننده لوازم یدکی باشید. انتخاب دوم احداث مغازه در مکانی است که رقبای کمتری حضور دارند و بازار مناسبی برای فروش قطعات یدکی است. مثلا نزدیک گاراژهای تعمیرات خودرو، تعمیرگاه ها، مکانیکی‌ها و جلوبندی‌سازی‌ها و سایر محل‌هایی که دارندگان خودرو در صورت نیاز به لوازم یدکی به راحتی شما را بیابند. 

برخورد با مشتری

یکی از مهمترین رموز موفقیت در هر کسب و کاری به ویژه کسب و کارهایی که به صورت مستقیم با مشتریان سر و کار دارند، برخورد خوش با مشتری است. پس اگر تا کنون در شغل خرید و فروش تجربه نداشتید بهتر است قوانین کسب و کار به ویژه بازاریابی و برخورد با مشتری را بیاموزید. 

تنوع محصول

انتخاب محصول نقش مهمی در موفقیت فروش شما در زمینه لوازم یدکی خواهد داشت. بهتر است که محصولات متنوعی را ارائه کنید تا هر مشتری که به مغازه مراجعه می‌کند دست خالی از مغازه بیرون نرود. مثلا لوازم یدکی خودروهای مختلف نظیر لوازم یدکی رنو، پژو، تویوتا، ایران خودرو، سایپا و ... . هرچه سرمایه بیشتری داشته باشید و محصولات متنوع‌تری ارائه کنید، مشتریان راضی‌تری خواهید داشت و در نتیجه سریع‌تر مشهور می‌شوید. 

قیمت‌گذاری منصفانه

از آنجایی که لوازم یدکی با کیفیت‌های متنوع و در انواع وارداتی و تولید داخل عرضه می‌شود. قیمت مشخصی برای آن‌ها وجود ندارد. البته یک دامنه قیمتی مشخص می‌توان برای هر محصول در نظر داشت با این حال بخش زیادی از قیمت و سودی که کسب می‌کنید به انصاف شما بستگی خواهد داشت. پس سعی کنید که برای رسیدن به درآمد عال یبا سود کم و فروش بیشتر مشتریان بیشتری جذب کنید. 

با کیفیت‌ترین باشید

با توجه به مسئله تحریم ها، اجناس بی‌کیفیت در بازار بسیار زیاد است. اگر می‌خواهید که سریعا توسط مشتری‌ها شناخته شوید پیشنهاد ما این است که همیشه به دنبال خرید محصولات با کیفیت باشید تا مشتریان شما نیز از خرید خود راضی باشند. 

تبلیغات

هر نوع تبلیغی در زمینه فروش لوازم یدکی می‌تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. هرچه شناخته شده‌تر باشید، مشتریان بیشتری خواهید داشت و در نتیجه سود بیشتری کسب می‌کنید. یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغ سایت infoyadak.ir می باشد چرا که در زمینه لوازم یدکی خودرو بسیار تخصصی کار نموده و ورودی بسیار خوبی از موتورهای جست و جو نظیر گوگل دارد. 

 

برای شروع کار به چه قدر سرمایه احتیاج داریم؟ 

این اصلی‌ترین سوالی است که علاقمندان به این حوزه با آن مواجه می‌شوند. باید گفت که همه چیز به توانایی شما و وسعت کاری که انجام می‌دهید بستگی خواهد داشت. مثلا اگر قرار است مغازه‌ای کوچک و محلی داشته باشید می‌توانید با سرمایه‌ای حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان کار خود را آغاز کنید، اما اگر بخواهید مغازه‌ای بزرگ و در محلی پر تردد و مناسب داشته باشید مطمئنا سرمایه بسیار بیشتری نیاز دارید و یا اگر بخواهید به عنوان وارد کننده قطعات یدکی خودرو کار خود را آغاز کنید سرمایه‌ای چند میلیاردی نیاز دارید. 

میزان سود و درآمد فروش لوازم یدکی خودرو

میزان سود و درآمدی که کسب می‌کنید نیز بستگی به عواملی چون موقعیت قرارگیری مغازه، نوع، برند و تنوع اجناسی که می‌فروشید، تعداد مشتریان و… خواهد داشت. کاملا مشخص است که نمی‌توان با قطعیت در مورد مبالغ صحبت کرد و همه چیز نسبی است. با این حال باید پذیرفت که شغل فروش لوازم یدکی خودرو از جمله مشاغل پر درآمد است که با سود سرشاری همراه خواهد بود. 

راه‌های دیگری هم برای افزایش سود و درآمد وجود دارد که شامل آشنایی و خرید لوازم یدکی به صورت عمده از وارد کننده، کار کردن درصدی با مکانیک ها، جلوبندی سازها و تعمیرکاران، راه اندازی آنلاین شاپ و فروش به صورت آنلاین و غیر حضوری، استفاده از ترفندهای بازاریابی مثل تخفیفات، جایزه‌ها و… که کمک می‌کند تا بتوانید سریع‌تر به درآمد بالا برسید. 

جمع‌بندی

از آنجایی که شغل فروش لوازم یدکی خودرو از جمله مشاغل سودده است، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب می‌کند. با این حال باید توجه داشت که ورود به این حوزه نیازمند تخصص و اطلاعاتی هم در مورد محصولات و هم در مورد بازار کار فروش لوازم یدکی خودرو است. بنابراین اگر قصد دارید که در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید بهتر است که اطلاعات دقیقی در مورد محصولات پرفروش، برندهای محبوب، بازار لوازم یدکی و چگونگی فروش و قیمت‌گذاری محصولات داشته باشید.

در ضمن اگر نیاز به تبلیغات کسب و کار خود داشتید حتما به سایت اینفویدک به آدرس WWW.INFOYADAK.IR مراجعه کرده و اطلاعات کسب و کار خود را در آن ثبت نمایید تا به بازاری به بزرگی ایران دسترسی پیدا نمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 688]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن