تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796782863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب بهترین توالت فرنگی


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از بخش‌های ساخت‌وساز هر بنایی که بسیار حائز اهمیت است، سرویس بهداشتی است. انسان‌ها برای دفع مواد اضافی بدن خود به سرویس بهداشتی نیاز دارند و نبود آن می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی شود. در گذشته انسان‌ها هنگام خرید لوازم سرویس بهداشتی حساسیت کمتری به خرج می‌دادند و سرویس‌های بهداشتی منازل متشکل از توالت ایرانی و یک روشویی بود. در گذر زمان در لوازم سرویس بهداشتی نیز تغییراتی حاصل شد. در ایران اغلب از توالت ایرانی استفاده می‌شود؛ ولی توالت فرنگی نیز توانسته جای خود را میان مردم باز کند و به محبوبیت برسید. این توالت در انواع گوناگونی به بازار عرضه‌شده است و بسیاری از پزشکان اعلام کرده‌اند استفاده از این توالت‌ها باعث می‌شود که به زانوها و ستون فقرات آسیب کمتری وارد شود.

 

امروزه در بیشتر خانه‌های ایرانی، علی‌الخصوص خانه‌های مدرن و نوساز، به‌غیراز توالت ایرانی و سنتی، توالت فرنگی هم نصب می‌شود. استفاده از توالت سنتی برای افراد مسن و کسانی که مشکلاتی مانند دردهای مفاصل و استخوانی دارند، بسیار دشوار است؛ به همین منظور اغلب افراد توالت فرنگی را خریداری کرده و مورداستفاده قرار می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید این توالت یک محفظه مانند صندلی دارد که فرد در حالت نشستن بر روی این محفظه قرار می‌گیرد و فشار چندانی به کمر و پای او وارد نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایایی که استفاده از این نوع توالت به همراه دارد، عدم هدر رفتن زمان است؛ زیرا شما زمانی که مشغول استفاده از این توالت هستید می‌توانید مشغول کارهای دیگری مانند مطالعه کتاب و مجله باشید.

شما میتوانید انواع توالت فرنگی را از شرکت تجهیز گستران ابوریحان مشاهده و خرید کنید.

انواع توالت فرنگی

این توالت‌ها به دلیل ورود از اروپا، صفت فرنگی را به خود گرفته‌اند که دارای انواع مختلفی هستند. استفاده از انواع این توالت برای اغلب افراد مفید است؛ اما پزشکان توصیه می‌کنند افرادی که دچار یبوست هستند کمتر از این نوع توالت استفاده کنند؛ زیرا توالت سنتی تا حدودی به رفع مشکل آن‌ها کمک می‌کندو برخی از رایج‌ترین مدل‌های این توالت به شرح زیر است:

یک‌تکه

این مدل از توالت‌ها در یک‌تکه قالب‌گیری شده‌اند و مخزن و کاسه آن به یکدیگر وصل می‌شوند. این توالت‌ها به این دلیل که دارای درزهای کمتری هستند و بدنه آن‌ها راحت‌تر تمیز می‌شود، از سطح بهداشت بالایی برخوردار هستند. توالت یک‌تکه رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل از توالت‌های فرنگی در ایران محسوب می‌شود.

 

دوتکه

در این مدل توالت، مخزن و کاسه توالت از یکدیگر جدا هستند و نصب آن‌ها نیز به‌صورت جداگانه انجام می‌شود. برای این‌که در مدل‌های دوتکه آلودگی میان کاسه و مخزن باقی نماند، به نگهداری و دقت بیشتری احتیاج است. به‌طورمعمول قیمت توالت فرنگی دوتکه از دیگر مدل‌ها کمتر است و دارای تنوع بیشتری است.

توالت سیار

اغلب افراد که برای استفاده از توالت ایرانی مشکل دارند و شرایط نصب آن را ندارند از توالت فرنگی سیار استفاده می‌کنند. توالت سیار انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از: توالت فرنگی مسافرتی سیار، توالت سیار با قابلیت تنظیم، توالت سیار چرخ‌دار، توالت فرنگی مبله سیار، توالت سیار مخزن دار، توالت پرتابل و توالت فرنگی سیار با قیف. قیمت توالت فرنگی سیار با توجه به جنس و مدل آن تعیین می‌شود. این مدل توالت مزیت‌هایی در مقایسه با نوع ثابت خود دارد که به شرح زیر است:

امکان خرید سریع

عدم نیاز به‌صرف هزینه‌های گزاف بابت خرید و نصب

عدم اشغال همیشگی فضای سرویس بهداشتی

قابلیت جمع‌کردن توالت در مدل تاشو

بهترین و کاربردی‌ترین وسیله برای افراد ناتوان و سالمند

حمل آسان توالت به مکان موردنیاز

نظافت ساده‌تر

قابلیت استفاده در مسافرت‌ها که علاوه بر راحتی، نظافت بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیف توالت فرنگی چیست؟

این قیف‌ها به‌عنوان یدک برای دستشویی فرنگی‌های بدون قیف یا آن‌هایی که قیف مورداستفاده‌شان فرسوده شده است و قابل تعویض‌اند مورداستفاده قرار می‌گیرد. قیف توالت فرنگی قابلیت نصب بر روی انواع توالت‌های فرنگی، فلزی، پلاستیکی و تاشو را دارد که در سایزها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. با توجه به نوع توالتی که دارید می‌توانید یک قیف مناسب خریداری کنید. مقاومت و قابل شستشو بودن این قیف‌ها از ویژگی بارز آن‌ها محسوب می‌شود.

توالت تاشو



در بیشتر خانه‌ها به دلیل سبک قدیمی که دارند و کمبود فضا یا هزینه نسبتاً بالا، توالت به سبک اروپایی نصب نمی‌شود؛ اما اشخاص می‌توانند از توالت فرنگی تاشو استفاده کنند. این نوع توالت‌ها نوعی از توالت‌های سبک اروپایی به شمار می‌روند که ایده آن‌ها هم از طرح اولیه دستشویی فرنگی گرفته‌شده است. توالت تاشو یک لگن دارد که عملکرد کاسه دستشویی فرنگی را انجام می‌دهد و دارای پایه‌هایی است که بر روی توالت ایرانی جای می‌گیرند. توالت تاشو دارای انواع گوناگونی از قبیل توالت تاشو دیواری، توالت قیفی تاشو، توالت مبله تاشو و توالت فرنگی مسافرتی تاشو می‌شود.

توالت فرنگی دیواری

به توالت دیواری توالت وال هنگ نیز گفته می‌شود. وال هنگ نوعی از دستشویی فرنگی است که در اندازه‌ای کوچک‌تر طراحی و به تولید رسیده است و محل نصب آن بر روی دیوار است. این توالت‌ها مقداری فاصله از کف سرویس بهداشتی دارند؛ ازاین‌رو به دلیل وضعیت معلقی که دارند، سبک مدرنی را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد می‌کنید. توالت دیواری باید از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار باشد و با متریال باکیفیتی به تولید برسد. سرامیک بهترین متریالی است که می‌توان در ساخت این توالت استفاده کرد؛ لازم به ذکر است که باید سرامیک به‌کاررفته در این نوع توالت، لعاب‌کاری باکیفیتی داشته باشد و آنتی‌باکتریال باشد.

سخن پایانی

سرویس بهداشتی در تمام ساختمان‌ها جزء ضروری‌ترین بخش‌هایی محسوب می‌شود که در زمان ساخت‌وساز به آن توجه می‌شود. در ایران دو نوع توالت مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ توالت فرنگی و توالت سنتی ایرانی. در برخی خانه‌های نوساز و مدر، دستشویی فرنگی در کنار توالت ایرانی نصب‌شده است. این نوع توالت فواید بسیاری دارد و برای خانم‌های باردار، افراد مسن، اشخاص مبتلابه دردهای مفاصل و استخوانی و… بسیار مناسب است؛ زیرا استفاده از توالت ایرانی برای این افراد شرایط سختی را به وجود می‌آورد که در توالت‌های فرنگی این مشکل وجود ندارد.

این توالت انواع مختلفی ازجمله توالت فرنگی تاشو مسافرتی، تاشو، توالت‌های سیار، توالت یک‌تکه و دوتکه، توالت‌های دیواری و… را شامل می‌شود که هرکدام از آن‌ها کاربرد مشخصی دارند. قیمت این توالت‌ها ازجمله عوامل مهم در زمان خرید محسوب می‌شود. قیمت توالت فرنگی بر اساس جنس مواد به‌کاررفته، کیفیت، مدل و… محاسبه می‌شود و هرکدام از مدل‌ها قیمت مخصوص به خود را دارند. در میان تمامی مدل‌های توالت، توالت فرنگی آسانا از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

علاوه بر توالت فرنگی در شرکت مهندسی پزشکی تجهیز گستران ابوریحان انواع ویلچر در مدلهای متنوع با قیمت مناسب قابل خرید میباشد.
 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 766]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن