تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797601316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با محصولات گروه تولیدی کوهیتر


واضح آرشیو وب فارسی::

محصولات تولیدشده توسط این مجموعه در بخش‌های مختلف همراه با دسته‌بندی‌های بسیار دقیق و متنوع متناسب با نیاز سایر مخاطبان خواهند بود. توضیحات مربوط به این محصولات به شرح زیر است:

 

خرید انواع دستگاه های میوه خشک کن 

 

دستگاه های خشک‌کن

شامل دستگاه‌هایی است که از آنها به‌منظور خشک‌کردن انواع میوه و سبزیجات استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها خود به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

منبع تأمین انرژی

شما می‌توانید دستگاه‌های خشک‌کن را با منبع تأمین انرژی برق، گازوئیل، گاز و یا زغال‌سنگ تهیه نمایید. متناسب با شرایط محیط کار شما و منابعی که در اختیار دارید، کوهیتر محصول کاربردی را پیشنهاد خواهد داد.

ظرفیت

منظور از ظرفیت حجم مجاز ورودی و خروجی میوه‌ها و یا سایر مواد در دستگاه خشک کن است. تنوع ظرفیت دستگاه‌های خشک‌کن این برند بالا است و شما می‌توانید باتوجه‌به حجم کار خود از میان آنها دست به انتخاب بزنید.

عملکرد

عملکرد و شیوه کار دستگاه‌های خشک کن میوه کوهیتر به سه دسته کلی صنعتی، نیمه‌صنعتی و خانگی تقسیم خواهد شد. دستگاه‌های صنعتی خود دارای مدل‌های تصعیدی، کابینی و مایکرو خواهند بود. هریک از این دستگاه‌ها برای خشک‌کردن محصولات متفاوتی مناسب خواهند بود.

 

قیمت دستگاه میوه خشک کن

 

امور مشتری‌مداری و سفارش محصول

گروه تولیدی کوهیتر در تلاش است تا با فراهم‌ آوردن تمامی امکانات احتمالی موردنیاز مشتریان، خرید و ارتباط را آسان نماید. از جمله اقداماتی که در جهت مشتری‌مداری و بهره‌مندی از خدمات این مجموعه انجام شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات آنلاین کاربردی و سریع

باید گفت که مجموعه کوهیتر دارای سایتی کاربرمحور و به‌روز است که به لطف آن افراد می‌توانند اطلاعات مدنظر خود را در خصوص این شرکت، محصولات و خدمات آن کسب کنند. از سوی دیگر امکان سفارش و خریداری محصولات به شکل آنلاین در درگاه کوهیتر ممکن خواهد بود. طراحی ساده و کاربردی این سایت باعث شده تا تمامی افراد بدون هرگونه اتلاف وقت یا سردرگمی بتوانند اطلاعات مربوط به هر محصول را مطالعه کنند و سپس متناسب با نیاز خود، سفارش نهایی را ثبت نمایند.


 

 

 

مشاوره رایگان

باتوجه‌به تنوع محصولات تولیدی این مجموعه و اهمیت جزئیات دستگاه برای هماهنگی با نیاز شما، شرکت کوهیتر امکانی را به وجود آورده تا شما بتوانید به شکل آنلاین و بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای از متخصصان این زمینه مشاوره دریافت کنید. این مشاوره در راستای شناخت دقیق با دستگاه‌های مختلف و انتخاب محصول متناسب با نیازتان انجام خواهد گرفت. 

پشتیبان تلفنی 

اپراتورهای مجموعه کوهیتر و سیستم تلفن گویا از نمونه اقدامات دیگر این مجموعه برای برطرف‌کردن ابهامات شما و همچنین پشتیبانی از محصولات فروخته‌شده هستند. شما می‌توانید برای پرسیدن سؤالات مربوطه خود و همچنین بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی بیشتر از شماره تماس‌های این مجموعه استفاده نمایید. 

سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی

شما این امکان را خواهید داشت تا با ثبت شماره همراه خود در سایت این مجموعه، از اخبار مربوط به جشنواره‌های فروش محصول و همچنین لیست محصولات و خدمات جدید با دریافت پیامک اطلاع پیدا کنید. به کمک این سیستم ارتباط شما همواره با کوهیتر حفظ خواهد شد.

ارسال گسترده و ایمن

گروه تولیدی کوهیتر محصولات خود را با ایمنی و سلامت کامل به اقصی‌نقاط کشور ارسال خواهد نمود ازاین‌رو شما هیچ‌گونه نگرانی از بابت پروسه خرید و دریافت محصول نخواهید داشت.

 

فروش دستگاه میوه خشک کن


 

 


خدمات گارانتی و ضمانت محصول

این مجموعه تمامی محصولات خود را ضمانت خواهد کرد و امکاناتی نظیر بازگشت یا مرجوعی کالا، پیگیری محصول و... را در اختیار مشتریان هم به شکل آنلاین و هم از طریق تماس فراهم آورده است. بدین ترتیب افراد می‌توانند با خیالی آسوده و با اطمینان کافی محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند.

خدمات آنلاین این مجموعه بدون وقفه در دسترس مخاطبان خواهد بود. برای بهره‌مندی از خدمات تلفنی، مشاوره یا ارتباط مستقیم، گروه تولیدی کوهیتر هفت روز هفته از ساعت 9 صبح الی 21 در دسترس خواهد بود.

در پایان ...

لازم به ذکر است که مجموعه تولیدی کوهیتر امکان خرید مستقیم شما از کارخانه را ایجاد می‌کند. خرید مستقیم و بدون واسطه به معنی این است که شما از مزایایی مانند:

  • قیمت منصفانه و مناسب 
  • پیگیری کیفیت کالا و اطمینان یافتن از عملکرد مناسب
  • خرید زودهنگام و بدون اتلاف وقت
  • بررسی دقیق استانداردها و پروسه تولید
  • بستن قرارداد بدون واسطه و قانونی

بهره‌مند خواهید شد. 

فروش دستگاه خشک کن با شرایط استثنایی

اگر تمایل به خرید انواع دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی دارید. اگر به دنبال راهی مطمئن، آسان و کم هزینه برای این کار می گردید. می توانید با مراجعه به سایت کوهیتر، خرید خود را انجام دهید. در این سایت، انواعی از بهترین دستگاه خشک کن که متعلق به گروه تولیدی کوهیتر می باشند، به فروش می رسند.

 

این مجموعه در استان آذربایجان غربی -5 کیلومتری جاده فسندوز (چهار برج)- روبه‌روی cng هاتفی واقع شده است. تنوع بالای محصولات در کنار کیفیت مناسب و تأییدشده و قیمت عادلانه به شما این امکان را خواهد داد تا به‌آسانی و بدون نگرانی تجهیزات صنعتی و یا خانگی موردنیاز خود را خریداری نمایید. 

توصیه می‌شود به‌منظور کسب اطلاعات دقیق و به‌روز گروه تولیدی کوهیتر از سایت رسمی coheater.com مراجعه کنید و یا شماره تماس 02171057885 کمک بخواهید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 806]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن