تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797515687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود بازی جدید برای کامپیوتر


واضح آرشیو وب فارسی::

صنعت بازی و سرگرمی، یکی از جذاب‌ترین صنایع است. گردش مالی در این صنعت، آن را به یکی از سودآورترین تجارت‌ها تبدیل کرده‌است. به طوری‌که، کشورهایی نظیر امریکا و ژاپن با سرمایه‌گذاری‌های کلان، برای گرفتن سهم بیشتری از این صنعت با هم رقابت می‌کنند. سالانه تعداد زیادی بازی PC توسط همین کمپانی‌ها عرضه می‌شود. در این میان، در کشوری هم‌چون ایران که چیزی به نام صنعت بازی‌سازی ندارد؛ تقریبا همه بازی‌های موجود در بازار محصول کشورهای دیگر است. بازی‌های اولیه، چیزی جز چند خط و چند فرمان ساده نبودند؛ اما امروز بازی‌ها به قدری پیچیده‌‌‌ شده‌اند که هر لحظه بازی‌ای با فناوری جدیدتر نسبت به بازی قبلی وارد بازار می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌های مختلف بازی، نظیر PS4 و 5 یا ایکس باکس وPC، و با تولید هزینه‌بر بازی‌ها، هزینه خرید بازی‌ها نیز افزایش یافته‌است؛ به طوری‌که خیلی‌ها توان پرداخت هزینه بازی را ندارند. در این میان، سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم توانسته این بازی‌ها را رایگان در اختیار علاقمندان ایرانی به بازی‌های کامپیوتری قرار دهد. هدف این سایت، ارائه بستری برای دانلود بازی جدیدPC  و پاسخ به دغدغه تأمین بازی‌ برای گیمرهای ایرانی‌ست.

چرا سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم؟

یکی از دغدغه‌های گیمرها این است که سایت‌های زیادی برای دانلود بازی وجود دارد؛ اما نمی‌توان به سالم‌‌‌بودن لینک‌هایشان اعتماد کرد. حتی اگر لینک‌ها نیز سالم باشند؛ گاهی حجم زیادی از اینترنت صرف دانلود بازی می‌شود، اما در نهایت مشکلات دیگری سبب می‌گردد در نصب بازی ناکام بمانیم. یکی از این مشکلات، خطاهایی‌ست که در هنگام استخراج محتوای فایل‌های فشرده ‌‌پیش‌می‌آید. تازه آن زمان، اگر سایت پاسخگو باشد، فایل‌ها را درست می‌کند؛ اما چه فایده؟ شما دوباره باید حجم زیادی از اینترنت را مصرف کنید و فایل‌ها را دوباره دانلود نمایید.



اما در سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد. گردانندگان این سایت، با دقتی مثال‌زدنی، همه فایل‌ها را چندین و چند بار امتحان می‌کنند و پس از اطمینان از صحت لینک و فایل آن را بارگذاری می‌نمایند.

دومین دغدغه گیمرها حجم زیاد بازی‌هاست. گاهی به خاطر حجم بالای بازی‌ها، دانلود آن به‌صرفه نیست و گیمرها از خیر آن می‌گذرند. این دغدغه نیز توسط تیم جهش گیم برطرف شده‌است. آنها بازی‌ها را در چند نسخه در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این نسخه‌ها بسته به نوع کرکشان، حجم‌های مختلفی پیدا می‌کنند. در واقع تلاش گردانندگان بر این است که راهی برای دانلود بازی کامپیوتر کم حجم در اختیار علاقمندان بگذارند. هم‌چنین سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم برای آن‌که کاربران هنگام نصب بازی دچار مشکل نشوند؛ برای نسخه‌هایی که نیاز به طی مراحل خاصی برای نصب دارند؛ کاربر را راهنمایی می‌کنند. پس نگران حجم بالای بازی‌ها نباشید. با خیال راحت به سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم بروید و مناسب‌ترین نسخه بازی را بر اساس حجمی که مدنظرتان است، انتخاب نمایید.

اما سومین دغدغه مهم گیمرها، دسترسی به ژانرهای مختلف بازی‌های PC است. در این زمینه هم تیم جهش گیم جای هیچ نگرانی‌ای برای کاربرانش نگذاشته‌است. کافی‌ست وارد سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم شوید و در بخش سبک بازی با 17 دسته‌بندی مختلف که ‌‌پیش‌روی شماست، روبرو گردید.

بخش‌های مختلف سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم

سایت جهش گیم بازی‌ها را بر اساس رده سنی، ژانر و زاویه روایت (اول شخص یا سوم شخص) دسته‌بندی کرده‌است. در سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم تمام سلایق و رده‌های سنی در نظر گرفته‌‌شده‌است. والدین محترم نیز با ورود به این سایت، به‌راحتی می‌توانند بازی مناسب کودک خود را پیدا کرده و دانلود نمایند. دسته‌بندی بازی‌های سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم شامل بازی استراتژی، اول شخص، سوم شخص، پلتفرم، تیراندازی، رانندگی، شبیه‌سازی، بازی‌های کودکانه، ماشین‌سواری و ورزشی، اکشن، بازی‌های ایندی، ترسناک، جهان‌باز، فکری و بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) می‌شوند.



در بخش دیگر سایت، می‌توانید دسته‌بندی بازی‌ها را بر اساس جدیدترین، محبوب‌ترین‌ها و مطالب تصادفی مشاهده نمایید. در یکی دیگر از بخش‌های سایت نیز که برچسب داغ‌ترین‌ها رویش خورده، شما می‌توانید پرسروصداترین بازی‌های کامپیوتری را مشاهده کنید. برخی از بازی‌های این بخش به خاطر روایت خاصشان در این دسته قرار گرفته‌اند و برخی دیگر به خاطر استقبال دور از انتظاری که از آن‌ها شده‌است؛ در این دسته‌بندی جای گرفته‌اند.

در بخش دیگری از سایت، جهش گیم راه‌های ارتباطی مختلفی را برای تعامل با گیمرها در نظر گرفته‌است؛ کانال تلگرامی به آیدی jaheshgame و صفحه اینستاگرامی jaheshgamee برای اطلاع از آخرین بازی‌های قرار گرفته روی سایت و دیگر اخبار حوزه بازی و فیسبوک و توییتر نیز از دیگر راه‌های ارتباطی با تیم جهش گیم هستند.

آیا بازی‌های سایت کرک شده‌ست؟

در ایران همه بازی‌ها کرک‌‌شده هستند؛ چرا که اکثر بازی‌ها از مبادی رسمی نمی‌توانند وارد کشور شوند. از طرف دیگر، امروزه کمپانی‌های بازی‌سازی بازی‌ها‌ را بیشتر بر روی پلتفرم‌های خود عرضه می‌کنند و دیگر مانند قدیم روی DVD آن را منتشر نمی‌کنند.

سایت‌های زیادی ادعا می‌کنند بازی‌ها را کرک‌‌شده در اختیار کاربران می‌گذارند؛ اما گاهی فایل کرک‌‌شده سالم نیست و کاربر پس از نصب بازی نمی‌تواند وارد آن شود؛ اما شما می‌توانید اطمینان داشته‌باشید که در سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم چنین خبری نیست. همان‌طور که در بالا هم گفته شد؛ سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم، چندین و چند بار صحت و سلامت بازی‌ها را بررسی می‌کند و سپس در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

به‌روز‌‌‌بودن سایت دانلود بازی جهش گیم

یکی دیگر از مزیت‌های سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم به‌روز‌‌‌بودن آن است. گردانندگان این سایت، به طور روزانه و مداوم جدیدترین بازی‌های PC را بر روی سایت خود بارگزاری می‌کنند. در واقع گیمرها برای دانلود بازی جدید PC هیچ‌گونه دغدغه‌ای ندارند و می‌توانند با خیال راحت جدیدترین بازی‌های عرضه‌‌شده برای PC را در این سایت پیدا کرده و دانلود نمایند.



نتیجه‌گیری

در نهایت چیزی که سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم را تبدیل به بهترین سایت دانلود بازی کامپیوتر می‌کند؛ مسئولیت‌پذیری گردانندگان این سایت نسبت به اعتماد کاربر به خدمات‌شان است. جهش گیم زمان زیادی را صرف می‌کند تا اعتماد کاربرانش را جلب نماید؛ از همین رو، بدون کوچکترین شک و تردیدی سایت دانلود بازی کامپیوتر جهش گیم بهترین سایت دانلود بازی کامپیوتر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 825]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن